Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DAZ-Z.272.20.2021 „Wykonanie prac remontowych w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku”

Departament Zamówień Publicznych i Administracji
Województwo Pomorskie
Termin:
Zamieszczenia : 06-07-2021 11:12:00
Składania : 26-07-2021 10:00:00
Otwarcia : 26-07-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu nr 2021_BZP 00105137_01 z 06.07.2021 r..pdf pdf 172.66 2021-07-06 11:12:00 Postępowanie
SWZ wraz z załącznikami - Prace remontowe w budynku UMWP przy ul. Okopwej 21_27.pdf pdf 1773.98 2021-07-06 11:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 oraz 1.2. do SWZ w wersji edytowalnej.docx docx 143.43 2021-07-06 11:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 8.1 do SWZ- Projekt wykonawczy dla części nr 1 zamówienia.pdf pdf 1286.14 2021-07-06 11:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 8.2 do SWZ - Projekt wykonawczy dla części nr 2 zamówienia..pdf pdf 1688.09 2021-07-06 11:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 9.1 do SWZ - Przedmiar robót dla części nr 1 zamówienia..pdf pdf 53.13 2021-07-06 11:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 9.2 - Przedmiar robót dla części nr 2 zamówienia.pdf pdf 63.36 2021-07-06 11:12:00 Postępowanie
Załączniki nr 2-7 do SWZ w wersji edytowalnej.docx docx 230.1 2021-07-06 11:12:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 2021_BZP 00114829_01.pdf pdf 68.72 2021-07-15 08:38:29 Publiczna wiadomość
Informacja o zmianie treści SWZ - DAZ-Z.272.20.2021 - wersja dostępna cyfrowo.docx docx 164.86 2021-07-15 08:39:47 Publiczna wiadomość
Informacja o zmianie treści SWZ - DAZ-Z.272.20.2021 - skan.pdf pdf 1093.08 2021-07-15 08:39:47 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert - DAZ-Z.272.20.2021.pdf pdf 186.08 2021-07-26 11:00:56 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty i unieważnieniu postępowania - skan.pdf pdf 418.67 2021-08-05 11:57:57 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty i unieważnieniu postępowania - wersja przeszukiwalna.docx docx 149.42 2021-08-05 11:57:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-05 11:57 Departament Zamówień Publicznych i Administracji W załączeniu przekazuję zawiadomienie o wyborze oferty dla części nr 2 zamówienia oraz unieważnieniu postępowania w odniesieniu do części nr 1 zamówienia dot. wskazanego wyżej postępowania nr ref. DAZ-Z.272.20.2021 (w formie skanu oraz wersji dostępnej cyfrowo).

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Zawiadomienie o wybo [...].docx

2021-07-26 11:00 Departament Zamówień Publicznych i Administracji Informacja z otwarcia ofert - DAZ-Z.272.20.2021

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-07-26 10:00 Komunikat Zamawiającego Na sfinansowanie zamówienia przeznaczono łącznie kwotę : 182 371,31 zł brutto. Dla części nr 1 - 77 222,87 zł brutto. Dla części nr 2 - 105 148,44 zł brutto.
2021-07-15 08:39 Departament Zamówień Publicznych i Administracji Informacja o zmianie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz przedłużeniu terminu składania ofert (w formie skanu oraz wersji dostępnej cyfrowo.

Informacja o zmianie [...].docx

Informacja o zmianie [...].pdf

2021-07-15 08:38 Departament Zamówień Publicznych i Administracji Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 2021/BZP 00114829/01 z dnia 15 lipca 2021 r.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 697