Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2021/BZP 00104456/01 Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 2 w Mikołowie w roku szkolnym 2021/2022.(TP/1/2021/P2)

Zamówienia P2
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie (CUW Mikołów) Oddział: Przedszkole nr 2 im. Kubusia Puchatka w Mikołowie
Termin:
Zamieszczenia : 05-07-2021 14:48:00
Składania : 13-07-2021 10:00:00
Otwarcia : 13-07-2021 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.).

 

Zamawiający:

Przedszkole nr 2 im. Kubusia Puchatka w Mikołowie

ul. Janasa 7

43-190 Mikołów

NIP: 635-177-23-69

REGON: 272001684

strona internetowa: http://p2mikolow.bip.net.pl/

dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów

tel. (32) 226 20 54; 48 510 219 434

NIP: 635-18-05-347

REGON: 365421894

strona internetowa: http://cuwmikolow.bip.net.pl/

profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow

e-mail: zamowienia@cuw.mikolow.eu

 

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_1_2021_P2 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 243.18 2021-07-05 14:48:00 Postępowanie
TP_1_2021_P2 SWZ-sig.pdf pdf 379.43 2021-07-05 14:48:00 Postępowanie
TP_1_2021_P2 Załącznik nr 1.1 do SWZ.docx docx 34.8 2021-07-05 14:48:00 Postępowanie
TP_1_2021_P2 Załącznik nr 1.2 do SWZ.docx docx 30.56 2021-07-05 14:48:00 Postępowanie
TP_1_2021_P2 Załącznik nr 1.3 do SWZ.docx docx 37.21 2021-07-05 14:48:00 Postępowanie
TP_1_2021_P2 Załącznik nr 1.4 do SWZ.docx docx 45.5 2021-07-05 14:48:00 Postępowanie
TP_1_2021_P2 Załącznik nr 1.5 do SWZ.docx docx 33.28 2021-07-05 14:48:00 Postępowanie
TP_1_2021_P2 Załącznik nr 1.6 do SWZ.docx docx 66.18 2021-07-05 14:48:00 Postępowanie
TP_1_2021_P2 Załącznik nr 1.7 do SWZ.docx docx 28.63 2021-07-05 14:48:00 Postępowanie
TP_1_2021_P2 Załącznik nr 1.8 do SWZ.docx docx 33.74 2021-07-05 14:48:00 Postępowanie
TP_1_2021_P2 Załącznik nr 1.9 do SWZ.docx docx 29.75 2021-07-05 14:48:00 Postępowanie
TP_1_2021_P2 Załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 22.58 2021-07-05 14:48:00 Postępowanie
TP_1_2021_P2 Załącznik nr 3 do SWZ.docx docx 21.13 2021-07-05 14:48:00 Postępowanie
TP_1_2021_P2 Załącznik nr 4 do SWZ wzór umowy.pdf pdf 238.14 2021-07-05 14:48:00 Postępowanie
TP_1_2021_P2 Załącznik nr 5 do SWZ.pdf pdf 361.78 2021-07-05 14:48:00 Postępowanie
TP_1_2021_P2 Informacja z otwarcia-sig.pdf pdf 211.97 2021-07-13 13:46:37 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_P2 Informacja o wyborze oferty + zestawienie ofert-sig.pdf pdf 499.33 2021-08-05 13:48:40 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_P2 Informacja o unieważnieniu czynności wybory oferty w cz.6-sig.pdf pdf 396.55 2021-08-06 14:16:06 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_P2 Informacja o unieważnieniu czynności wybory oferty w cz.7-sig.pdf pdf 393.61 2021-08-06 14:16:06 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_P2 Informacja o powtórzeniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty-sig.pdf pdf 442.8 2021-08-06 14:17:13 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_P2 Informacja o ponownym wyborze oferty - cz. 2-sig.pdf pdf 759.17 2021-08-12 14:38:44 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_P2 Ogłoszenie o wyniku postępowania - unieważnienie cz.6.pdf pdf 88.63 2021-08-13 10:33:34 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_P2 Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 239.22 2021-09-07 11:34:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-07 11:34 Patrycja Godlewska Ogłoszenie o wyniku postępowania.

TP_1_2021_P2 Ogłosze [...].pdf

2021-08-13 10:33 Anna Kwiatkowska Ogłoszenie o wyniku postępowania - unieważnienie cz. 6

TP_1_2021_P2 Ogłosze [...].pdf

2021-08-12 14:38 Anna Kwiatkowska Informacja o ponownym wyborze oferty w części 2: Mięso drobiowe.

TP_1_2021_P2 Informa [...].pdf

2021-08-06 14:17 Patrycja Godlewska W załączeniu Zamawiający przekazuje informację o powtórzeniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty w części 6 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE oraz w części 7-JAJA.

TP_1_2021_P2 Informa [...].pdf

2021-08-06 14:16 Patrycja Godlewska W załączeniu Zamawiający przekazuje informację o unieważnieniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej w części 6 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE oraz w części 7- JAJA

TP_1_2021_P2 Informa [...].pdf

TP_1_2021_P2 Informa [...].pdf

2021-08-05 13:48 Patrycja Godlewska Informacja o wyborze oferty.

TP_1_2021_P2 Informa [...].pdf

2021-07-13 13:46 Patrycja Godlewska Informacja z otwarcia ofert.

TP_1_2021_P2 Informa [...].pdf

2021-07-13 10:00 Komunikat Zamawiającego Na realizację przedmiotu umowy Zamawiający zamierza przeznaczyć: 145 073,15 zł brutto. W tym:
Część 1: Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny: 21 038,20 zł brutto
Część 2: Mięso drobiowe: 8 727,50 zł brutto
Część 3: Nabiał: 28 282,00 zł brutto
Część 4: Warzywa i owoce: 32 464,00 zł brutto
Część 5: Mrożonki: 7 655,80 zł brutto
Część 6: Różne produkty spożywcze: 25 594,05 zł brutto
Część 7: Jaja: 3 150,00 zł brutto
Część 8: Pieczywo: 13 630,40 zł brutto
Część 9: Ryby: 4 531,20 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 573