Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-06-2021 09:19:00 |
Składania : | 25-06-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 25-06-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
1) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej 1 pracownikiem posiadającym doświadczenie w prowadzeniu audytu, który przeprowadził co najmniej 2 audyty energetyczne w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;
2) Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 audyty energetyczne o wartości minimum 20 000,00 zł brutto każdy;
3) Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 20 000,00 zł.
3. Sposób oceny ofert:
W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki, a ich oferty nie podlegają odrzuceniu, Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium:
1) „cena” – C – waga kryterium 100 %.
Zamawiający porówna i oceni oferty według wzoru:
Ocena w kryterium cena nastąpi w skali punktowej od 0 do 100 pkt według wzoru:
C min.
P(c) =---------- x 100 x 100%
C
4. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 30 września 2021r.
5. Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
1) w sprawach merytoryczny i technicznych:
a) Pan Emanuel Kujawski, tel. 91 31-26-39 wew. 31,
2) w sprawach formalno-prawnych związanych z zamówieniem:
a) Pani Natalia Borek – Butkiewicz – tel. 91 321-22-80 wew. 52.
6. Inne postanowienia:
1) Zamawiający informuje, że komunikacja zamawiającego z Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej – za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz Platformy Zakupowej - https://platformazakupowa.pl.
2) Zamawiający zaleca, by w korespondencji kierowanej do Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej posługiwać się nazwą i numerem postępowania.
3) Postępowanie prowadzone jest na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl
4) Pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lokum_swinoujscie/proceedings zamieszczone jest zaproszenie do składania ofert, dokumenty i informacje, oraz zmiany i wyjaśnienia oraz inne dokumenty zamówienia, bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia:
5) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej, dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie, składania ofert oraz innych czynności, podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej, znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Przystąpienie do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego musi być poprzedzone zapoznaniem się i stosowaniem Instrukcji.
6) Przystępując do niniejszego postępowania wykonawca akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący.
7) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, obejmującą całość zamówienia. Złożenie przez tego samego Wykonawcę więcej niż jednej oferty skutkować będzie odrzuceniem oferty;
8) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych lub wariantowych;
9) Wizja lokalna
a) W celu prawidłowego przygotowania oferty oraz oszacowania kosztów realizacji usługi Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wymaga dokonania wizji lokalnej.
b) Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
c) Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń podczas wizji nie jest wiążące.
d) Wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00, po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym przed terminem wyznaczonym na składanie ofert.
e) Dokonanie wizji lokalnej należy zwracać się z wnioskiem, przesłanym elektronicznie przy użyciu Platformy Zakupowej. We wniosku należy wskazać osobę, która będzie uczestniczyła w wizji lokalnej.
f) Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej informując Wykonawcę o powyższym elektronicznie przy użyciu Platformy Zakupowej.
10) Nie dopuszcza się podwykonawstwa w zakresie wykonania przedmiotu umowy;
11) Wykonawca może wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert;
12) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;
13) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca nie udokumentuje spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których w ust. 3 Zaproszenia.
14) Jeżeli złożona oferta jest najkorzystniejsza, a Wykonawca nie złożył pozostałych wymaganych dokumentów w postępowaniu, lub w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub poprawienia oczywistych omyłek w terminie 3 dni roboczych. Nie jest dopuszczalne poprawianie istotnych elementów oferty, w tym zaproponowanej ceny. W przypadku nie zachowania ww. terminu, Zamawiający może rozpatrzyć kolejną najbardziej korzystną dla siebie ofertę lub unieważnić postępowanie;
15) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, bez ponoszenia żadnych konsekwencji prawnych oraz finansowych, co Wykonawca akceptuje przystępując do niniejszego postępowania;
16) Postępowanie unieważnia się w szczególności, gdy nie wpłynęła żadna oferta lub gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
17) Zamawiający dopuszcza również możliwość negocjacji ceny z Wykonawcą;
18) W przypadku wystąpienia dwóch lub więcej równoważnych ofert z taką samą najniższą ceną, Wykonawcy, którzy złożyli te oferty będą wezwani do ponownego złożenia formularzy ofertowych z zaproponowaniem ponownej ceny. Ponownie zaproponowana cena musi być niższa od zaoferowanej w pierwotnej ofercie;
19) W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, którego oferta była pod względem liczby uzyskanych punktów kolejna, bez ponownego przeprowadzenia postępowania.
2021-07-02 11:28 | Natalia Borek-Butkiewicz | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania. |
2021-07-02 11:25 | Natalia Borek-Butkiewicz | Informacja z otwarcia ofert. |
Komunikaty