Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-06-2021 14:21:00 |
Składania : | 18-06-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | 18-06-2021 11:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.).
Zamawiający:
Szkoła Podstawowa nr 10 im. Jerzego Kukuczki w Mikołowie
ul. Krakowska 30
43-190 Mikołów
NIP: 635-18-42-911
REGON: 367710177
strona internetowa: http://sp10mikolow.bip.net.pl/
dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów
ul. Karola Miarki 9
43-190 Mikołów
tel. (32) 226 20 54; 48 510 219 434
NIP: 635-18-05-347
REGON: 365421894
strona internetowa: http://cuwmikolow.bip.net.pl/
profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow
e-mail: zamowienia@cuw.mikolow.eu
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-08-17 12:46 | Anna Kwiatkowska | Ogłoszenie o wyniku postępowania. |
2021-07-12 14:02 | Patrycja Godlewska | W załączeniu Zamawiający przekazuje informację o wyborze oferty. |
2021-06-18 14:08 | Patrycja Godlewska | W załączeniu Zamawiający przekazuje Informację z otwarcia ofert. |
2021-06-18 11:00 | Komunikat Zamawiającego |
Na
realizację
przedmiotu
umowy
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć:
220
841,95
zł
brutto.
W
tym: Część 1: Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny: 47 370,00 zł brutto Część 2: Mięso drobiowe: 32 095,00 zł brutto Część 3: Nabiał: 14 039,00 zł brutto Część 4: Warzywa i owoce: 50 606,25 zł brutto Część 5: Mrożonki: 14 252,50 zł brutto Część 6: Różne produkty spożywcze: 28 098,20 zł brutto Część 7: Jaja: 4 875,00 zł brutto Część 8: Pieczywo: 1 550,00 zł brutto Część 9: Ryby: 25 184,00 zł brutto Część 10: Dania gotowe (świeże): 2 772,00 zł brutto |
Komunikaty