Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP-10/DAO/2021 Remont pokryć dachowych budynków mieszkalnych będących w administracji Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu w obrębie działania Punktu Obsługi Najemców Nr I

Termin:
Zamieszczenia : 25-05-2021 13:59:00
Składania : 08-06-2021 09:30:00
Otwarcia : 08-06-2021 09:45:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Zarząd Budynków Komunalnych z siedzibą w  Elblągu ul. Ratuszowa 4 zawiadamia o prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. znak sprawy ZP-10/DAO/2021 na zadanie pn.:


„Remont pokryć dachowych budynków mieszkalnych będących w administracji Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu w obrębie działania Punktu Obsługi Najemców Nr I”

 

Część 1: Remont dachu ceramicznego budynku mieszkalnego wielorodzinnego na adresie:
ul.
Niska 28 w Elblągu.

Część 2: Remont dachu ceramicznego budynku mieszkalnego wielorodzinnego na adresie:
ul. Robotnicza 51A w Elblągu.

Część 3: Remont dachu papowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego na adresie:
ul.
Płk. Dąbka 62 w Elblągu.


Sposób przygotowania oferty został opisany w warunkach zamówienia tj. SWZ.


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 141.99 2021-05-25 13:59:00 Postępowanie
SWZ_ZP_10_DAO_2021.doc doc 685.5 2021-05-25 13:59:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_NR_1_do_SWZ.docx docx 25.66 2021-05-25 13:59:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_NR_2_do_SWZ.docx docx 19.88 2021-05-25 13:59:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_NR_3_do_SWZ.docx docx 18.22 2021-05-25 13:59:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_NR_4_do_SWZ.docx docx 17.05 2021-05-25 13:59:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_NR_5_do_SWZ.docx docx 18.25 2021-05-25 13:59:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_NR_6_do_SWZ.docx docx 19.14 2021-05-25 13:59:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_NR_7_do_SWZ.docx docx 20.07 2021-05-25 13:59:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_NR_8_do_SWZ.docx docx 51.75 2021-05-25 13:59:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIKI_NR_9-10-11_do_SWZ.zip zip 488.85 2021-05-25 13:59:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_NR_12_do_SWZ.zip zip 476.39 2021-05-25 13:59:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 53.5 2021-06-08 13:05:24 Publiczna wiadomość
Sprostowanie do Informacji z otwarcia ofert.doc doc 40.5 2021-06-11 09:05:33 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty_CZĘŚĆ 1 i CZĘŚĆ 2.pdf pdf 482.76 2021-06-25 11:22:44 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty_CZĘŚĆ 3.pdf pdf 738.76 2021-06-30 13:05:04 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 103.27 2021-07-09 13:32:32 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wykonaniu umowy_CZ3.pdf pdf 55.93 2021-09-28 09:34:36 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wykonaniu umowy_CZ1.pdf pdf 61.9 2021-11-18 07:34:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-18 07:34 Anna Żukowska Ogłoszenie o wykonaniu umowy dla CZĘŚCI nr 1 - w załącznikach do pobrania.

Ogłoszenie o wykonan [...].pdf

2021-09-30 14:51 Anna Żukowska Ogłoszenie o wykonaniu umowy dla CZĘSCI nr 2 - w załączniku do pobrania.
2021-09-28 09:34 Anna Żukowska Ogłoszenie o wykonaniu umowy dla CZĘSCI nr 3 - w załączniku do pobrania.

Ogłoszenie o wykonan [...].pdf

2021-07-09 13:32 Anna Żukowska Ogłoszenie o wyniku postępowania - w załącznikach do pobrania.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-07-01 11:41 Anna Żukowska Sprostowywanie do Zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w CZĘŚCI nr 1 i w Części nr 2 z dnia 25.06.2021 r.

dot.: postępowania ZP-10/DAO/2021 na:
„Remont pokryć dachowych budynków mieszkalnych będących w administracji Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu w obrębie działania Punktu Obsługi Najemców Nr I”
Część 1: Remont dachu ceramicznego budynku mieszkalnego wielorodzinnego na adresie: ul. Niska 28 w Elblągu.
Część 2: Remont dachu ceramicznego budynku mieszkalnego wielorodzinnego na adresie: ul. Robotnicza 51A w Elblągu.

Zamawiający informuje, że w Zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty w CZĘŚCI nr 1 i w Części nr 2 z dnia 25.06.2021 r. omyłkowo wpisano nieprawidłowe adresy dla zadania w Części nr 1 i nr 2.

było:
Część 1: Remont dachu ceramicznego budynku mieszkalnego wielorodzinnego na adresie: ul. Polna 16 w Elblągu.
Część 2: Remont dachu ceramicznego budynku mieszkalnego wielorodzinnego na adresie: ul. Malborska 59 w Elblągu.

winno być:
Część 1: Remont dachu ceramicznego budynku mieszkalnego wielorodzinnego na adresie: ul. Niska 28 w Elblągu.
Część 2: Remont dachu ceramicznego budynku mieszkalnego wielorodzinnego na adresie: ul. Robotnicza 51A w Elblągu.

Przedmiotowe omyłki pisarskie nie mają wpływu na dokonany wybór najkorzystniejszej oferty w tych postępowaniach.
2021-06-30 13:05 Anna Żukowska Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w CZĘSCI nr 3 - w załącznikach do pobrania.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-06-25 11:22 Anna Żukowska Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w CZĘŚCI nr 1 i w CZĘŚCi nr 2 - w załącznikach do pobrania

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-06-11 09:05 Anna Żukowska Sprostowanie do Informacji z otwarcia ofert - w załącznikach do pobrania.

Sprostowanie do Info [...].doc

2021-06-08 13:05 Anna Żukowska Informacja z otwarcia ofert - w załącznikach do pobrania.

Informacja z otwarci [...].doc

2021-06-08 11:56 Anna Żukowska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-06-08 11:46 Anna Żukowska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-06-08 09:30 Komunikat Zamawiającego Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia brutto: 293.111,52 zł, w tym:
CZĘŚĆ nr 1 - 164.995,04 zł CZĘŚĆ nr 2 - 58.186,30 zł CZĘŚĆ nr 3 - 69.930,18 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 760