Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BOR03.2619.1.2021.AP Dostawa artykułów biurowych dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Agnieszka Partyka
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Oddział: Lubelski Oddział Regionalny
Termin:
Zamieszczenia : 20-05-2021 09:52:00
Składania : 31-05-2021 09:30:00
Otwarcia : 31-05-2021 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ - artykuły biurowe, papier.pdf pdf 10783.33 2021-05-20 09:52:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu - artykuły biurowe, papier.pdf pdf 4098.59 2021-05-20 09:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 9A do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - Część nr 1.doc.pdf pdf 549.09 2021-05-20 09:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 9B do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - Część nr 2.doc.pdf pdf 550.61 2021-05-20 09:52:00 Postępowanie
Formularz ofertowy Część nr 1 - załacznik nr 1A do SWZ.xlsx xlsx 27.46 2021-05-20 09:52:00 Postępowanie
Formularz ofertowy Część nr 2 - załacznik nr 1B do SWZ.xlsx xlsx 18.93 2021-05-20 09:52:00 Postępowanie
Materiał pomocniczy do SWZ wersja word- art. biurowe, papier.docx docx 86.45 2021-05-20 09:52:00 Postępowanie
Informacja z art. 222 ust. 5 uPzp - informacja z otwarcia.pdf pdf 431.58 2021-05-31 12:52:33 Publiczna wiadomość
Informacja o najkorzystniejszej ofercie Część nr 1 i nr 2 - zawiadomienie na stronę internetową.pdf pdf 662.36 2021-06-16 09:43:32 Publiczna wiadomość
Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia.docx docx 12.06 2021-05-31 09:30:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-16 09:43 Agnieszka Partyka Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla
Części nr 1 – dostawa artykułów biurowych,
oraz Części nr 2 – dostawa papieru kserograficznego

Informacja o najkorz [...].pdf

2021-06-16 09:41 Agnieszka Partyka Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-05-31 12:52 Agnieszka Partyka Zestawienie złożonych ofert na zakup artykułów biurowych dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Część nr 1 – dostawa artykułów biurowych
Część nr 2 – dostawa papieru kserograficznego
- informacja z art. 222 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych

Informacja z art. 22 [...].pdf

2021-05-31 09:30 Komunikat Zamawiającego Zamawiający, na podstawie art. 222 ust. 4 z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), informuje o kwotach jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, odpowiednio dla Części:
Część nr 1: dostawa artykułów biurowych – kwota 205 340,87 zł brutto
Część nr 2: dostawa papieru kserograficznego – kwota 170 182,80 zł brutto

Kwota przeznaczona n [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 634