Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ET.370.1.2021 Budowa linii kablowych zalicznikowych do zasilania automatów biletowych na przystankach komunikacji miejskiej w Lublinie

Deadlines:
Published : 12-05-2021 14:50:00
Placing offers : 20-05-2021 09:30:00
Offers opening : 20-05-2021 10:00:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

ZAPYTANIE OFERTOWE

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zwolnionego ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zarządzenia nr 021.ZTM.4.2021 Dyrektora Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie z dnia 29 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia  w Zarządzie Transportu Miejskiego w Lublinie Regulaminu udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy prawo zamówień publicznych.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny na roboty budowlane polegające na budowie linii kablowych zalicznikowych do zasilania automatów biletowych na przystankach komunikacji miejskiej w Lublinie dla zadań:

  • Zadanie 1: Budowa linii kablowej zalicznikowej do zasilania automatu biletowego - ul. Józefa Sowińskiego (przystanek komunikacji miejskiej: UMCS 01);
  • Zadanie 2: Budowa linii kablowej zalicznikowej do zasilania automatu biletowego - al. Józefa Piłsudskiego (przystanek komunikacji miejskiej: MPWiK 01);
  • Zadanie 3: Budowa linii kablowej zalicznikowej do zasilania automatu biletowego - ul. Tomasza Zana (przystanek komunikacji miejskiej: ZUS 06);
  • Zadanie 4: Budowa linii kablowej zalicznikowej do zasilania automatu biletowego - ul. 3 Maja (przystanek komunikacji miejskiej: Plac Litewski 01);
  • Zadanie 5: Budowa linii kablowej zalicznikowej do zasilania automatu biletowego - ul. Bohaterów Monte Cassino (przystanek komunikacji miejskiej: Zana Leclerc 01);
  • Zadanie 6: Budowa linii kablowej zalicznikowej do zasilania automatu biletowego - ul. Eugeniusza Romera (przystanek komunikacji miejskiej: Romera 02);
  • Zadanie 7: Budowa linii kablowej zalicznikowej do zasilania automatu biletowego - Al. Racławickie (przystanek komunikacji miejskiej: Ogród Saski 03);
  • Zadanie 8: Budowa linii kablowej zalicznikowej do zasilania automatu biletowego - ul. Królewska (przystanek komunikacji miejskiej: Brama Krakowska 04);
  • Zadanie 9: Budowa linii kablowej zalicznikowej do zasilania automatu biletowego - ul. Lipowa (przystanek komunikacji miejskiej: Lipowa Cmentarz 01).

          I.  Informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty

  1. Opis przedmiotu zamówienia: zamieszczony w załączniku nr 3 do Zapytania Ofertowego.
  2. Wzór umowy: zamieszczony w załączniku nr 4 do Zapytania Ofertowego.
  3. Projekty budowlano-wykonawcze: zamieszczone w załączniku nr 5 do Zapytania Ofertowego.
  4. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: zamieszczone w załączniku nr 6 do Zapytania Ofertowego.
  5. Decyzje o pozwoleniu na budowę: zamieszczone w załączniku nr 7 do Zapytania Ofertowego.
  6. Termin wykonania  zamówienia: 45 dni od daty zawarcia umowy.
  7. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:
  • niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim;
  • oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną;
  • w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, dokumentów, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość“ dostępnego w ramach  platformy do przeprowadzenia postępowań na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/ztm_lublin. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z instrukcjami i regulaminami zawartymi na stronie platforma zakupowa.pl;
  • osoby upoważnione do kontaktu: Magdalena Ferenc-Lipian, tel. 81 466 29 37 wew. 118, Katarzyna Rudnik tel. 81 466 29 37 wew.119, godziny pracy od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  • Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego, z przekazanym pisemnie lub drogą elektroniczną wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wraz z załącznikami. Zamawiający udzieli odpowiedzi niezwłocznie, nie później jednak niż 2 dni robocze przed upływem terminu składania ofert, umieszczając odpowiedź platformazakupowa.pl pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do dnia 17 maja 2021 r. Pytania składane po wyznaczonym terminie pozostaną bez odpowiedzi.

II. Termin związania ofertą

    Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składnia ofert.

III. Sposób składania ofert

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  3. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążąc
  4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  5. Wykonawca wskaże w ofercie tę część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom oraz wskaże nazwę i adres podwykonawcy (o ile jest znany).
  6. Ofertę należy złożyć poprzez https://platformazakupowa.pl/pn/ztm_lublin.
  7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

      IV. Termin składania i otwarcia ofert

  • Oferty należy złożyć za pomocą platformazakupowa.pl do dnia 20 maja 2021 r. do godzinie 9:30
  • Otwarcie ofert nastąpi w Zarządzie Transportu Miejskiego w Lublinie, ul. Nałęczowska 14, pokój 119 (1 piętro) dnia 20 maja 2021 r. o godzinie 10:00 za pośrednictwem platformazakupowa.pl

       V. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Cenę oferty należy obliczyć w oparciu o umowę, dokumentację projektową opracowaną odrębnie dla każdego zadania od Zadania 1 do Zadania 9, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wydane warunki, zgodnie z załączonym formularzem kosztorysów ofertowych.
  2. Wykonawca nie może samodzielnie modyfikować pozycji kosztorysowych formularza kosztorysu ofertowego, według którego powinna zostać obliczona cena kosztorysowa oferty. W przypadku ewentualnych rozbieżności, modyfikacja formularza kosztorysu ofertowego (np. poprzez zmianę ilości robót (przedmiaru), zmianę opisu pozycji kosztorysowych, zwiększenie lub zmniejszenie ilości pozycji kosztorysowych itp.), dopuszczalna jest pod warunkiem, że została ona wskazana i narzucona przez Zamawiającego w drodze wyjaśnień na zapytania do postępowania. 
  3. Cena oferty powinna zawierać koszty związane z realizacją zamówienia wynikające wprost z umowy oraz z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych a także z zasad współczesnej sztuki budowlanej, obowiązujących przepisów, norm, decyzji lub z technologii wykonania robót.
  4. Koszty towarzyszące wykonaniu przedmiotu zamówienia, których w kosztorysie ofertowym nie ujęto w odrębnych pozycjach, należy ująć w cenach jednostkowych pozycji opisanych w kosztorysie ofertowym.
  5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty stanowiące przedmiot zamówienia. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.
  6. Obliczeń należy dokonać z dokładnością do pełnych groszy (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zarówno przy kwotach netto, VAT jak i brutto), przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
  7. Cena ofertowa powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) i ustalona zgodnie z ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178).
  8. Cenę ofertową należy obliczyć na podstawie załącznika nr 2 do zapytania ofertowego – kosztorysów ofertowych opracowanych odrębnie dla każdego zadania od Zadania 1 do Zadania 9, w niżej wymieniony sposób:
  • podać cenę jednostkową netto dla każdej pozycji w kosztorysie dla danego zadania, z dokładnością do pełnych groszy (z uwzględnieniem wszystkich narzutów),
  • obliczyć wartość netto dla każdej pozycji w kosztorysie dla danego zadania, mnożąc cenę jednostkową netto przez ilość jednostek,
  • obliczyć wartość netto dla danego zadania poprzez zsumowanie wartości netto poszczególnych pozycji w ramach kosztorysu dla danego zadania,
  • obliczyć wartość netto całości przedmiotu zamówienia, tj. łącznie wszystkich zadań od Zadania 1 do Zadania 9, poprzez zsumowanie wartości netto obliczonych dla danego zadania,
  • obliczyć należny podatek VAT,
  • obliczyć cenę ofertową brutto, powiększając sumę wartości netto przedmiotu zamówienia o należny podatek VAT.

Cenę ofertową netto odrębnie dla każdego zadania od Zadania 1 do Zadania 9 i cenę ofertową netto dla całości przedmiotu zamówienia, kwoty podatku VAT oraz cenę ofertową brutto odrębnie dla każdego zadania od Zadania 1 do Zadania 9 i cenę ofertową brutto dla całości przedmiotu zamówienia należy umieścić w formularzu ofertowym wg druku formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

      VI. Opis kryterium, którym zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty oraz opis sposobu oceny ofert

     Cena za całość przedmiotu zamówienia - waga kryterium 100%. W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto za całość przedmiotu zamówienia. Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 100 punktów. Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:

 


gdzie:

Xc - ilość punktów przyznana danemu wykonawcy w kryterium cena za całość przedmiotu zamówienia. Wartość Xc zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki.


VII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

    Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest:

  • podpisać umowę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zgodną z zapytaniem ofertowym wraz z załącznikami oraz złożoną ofertą, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,
  • osoby podpisujące umowę powinny posiadać ze sobą dokument potwierdzający ich umocowanie do podpisania umowy,
  • jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny,
  • przez uchylanie się od zawarcia umowy rozumie się przesłanie przez Wykonawcę pisma informującego o tym fakcie lub niestawienie się w miejscu i terminie wyznaczonym do zawarcia umowy, a także niedosłanie w wyznaczonym terminie podpisanej umowy w przypadku zawierania jej w trybie korespondencyjnym.

      VIII. Pozostałe informacje dotyczące postępowania

  1. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę treści zapytania ofertowego Zamawiający zamieści na platformazakupowa.pl.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do występowania do Wykonawców z wezwaniami do złożenia wyjaśnień treści oferty lub dokumentów składanych wraz z ofertą, w szczególności w sytuacji, gdy zaoferowana cena lub jej istotne części składowe, wydawać się będą  rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić będą wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
  3. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
  4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
  • jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia,
  • jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  • wykonawca podlega wykluczeniu,
  • zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie złożył wyjaśnień w sprawie wysokości zaoferowanej ceny.

     5. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:

  • nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
  • cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający będzie mógł zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

     IX. Klauzula informacyjna do zastosowania przez zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz.Urz. Eu L 119, s.1) - dalej RODO - informujemy, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie ul. Nałęczowska 14, kod pocztowy 20-701, numer telefonu 81- 466-29-00, adres e-mail ztm@lublin.ztm.eu;
  • wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych pod adresem e-mail odo@ztm.lublin.eu; lub pod numerem telefonu 81 - 466-29-24;
  • jako administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa linii kablowych do zasilania automatów biletowych na przystankach komunikacji miejskiej w Lublinie”, oznaczenie sprawy: ET.370.1.2021 prowadzonym w trybie  zapytania ofertowego. Po zakończeniu sprawy Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu archiwizacji dokumentów – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy prawa, w tym ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
  • Pani/Pana dane będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie ustalonym przez Archiwum Państwowe w Lublinie, dostępnym do wglądu w siedzibie administratora;
  • Posiada Pani/Pan:

           - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,

           - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,

           - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
             przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z jego
             prawa,

           - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
             osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • Nie przysługuje Pani/Panu:

           - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

           - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

           - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
             Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

  • W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • Pani/Pana dane nie trafią poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię);
  • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

     2. Wykonawca, zobowiązany jest do złożenia oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków
         informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO w Formularzu ofertowym. W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje
         danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego,
         stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez
         jego wykreślenie).

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Wykaz załączników:

  1. Formularz oferty
  2. Formularze Kosztorysów ofertowych
  3. Opis przedmiotu zamówienia
  4. Wzór umowy
  5. Projekty budowlano-wykonawcze
  6. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
  7. Decyzje o pozwoleniu na budowę


W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
zał_3_OPZ.pdf pdf 391.79 2021-05-12 14:50:00 Proceeding
zał_4_wzór umowy.pdf pdf 416.86 2021-05-12 14:50:00 Proceeding
zał_5_projekty_budowlano_wykonawcze.zip zip 16606.35 2021-05-12 14:50:00 Proceeding
zał_6_STWIOR.zip zip 1181.82 2021-05-12 14:50:00 Proceeding
zał_7_decyzje_o_pozwoleniu_na_budowę.pdf pdf 2413.55 2021-05-12 14:50:00 Proceeding
zał_1_formularz_oferty.docx docx 25.33 2021-05-12 14:50:00 Criterion
zał_2_kosztorysy_ofertowe.pdf pdf 304.59 2021-05-12 14:50:00 Criterion
ET.370.1.2021 INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.pdf pdf 42.82 2021-05-21 12:25:22 Public message

Announcements

2021-06-16 11:06 Katarzyna Rudnik Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zwolnionego ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych na roboty budowlane polegające na budowie linii kablowych zalicznikowych do zasilania automatów biletowych na przystankach komunikacji miejskiej w Lublinie, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę podmiotu:

Instalatorstwo Elektryczne Piotr Olszanowski z siedzibą w Styrzyńcu, ul. Spacerowa 32, 21-500 Biała Podlaska
2021-05-21 12:25 Katarzyna Rudnik INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 20 maja 2021 r. do godz. 9:30, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na budowę linii kablowych zalicznikowych do zasilania automatów biletowych na przystankach komunikacji miejskiej w Lublinie, złożono jedną ofertę.
W dniu 20 maja 2021 r. o godzinie 10:00 dokonano otwarcia oferty - ofertę złożył podmiot Instalatorstwo Elektryczne Piotr Olszanowski ul. Spacerowa 32, 21–500 Styrzyniec z ceną ofertową za całość przedmiotu zamówienia, tj. za zadania od Zadania 1 do Zadania 9 wynoszącą net 80 086,00 zł, gross 98 505,78 zł.

ET.370.1.2021 INFORM [...].pdf

2021-05-20 09:30 Buyer message Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 63 979,88 zł gross za całość przedmiotu zamówienia, tj. za zadania od Zadania 1 do Zadania 9.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Budowa linii kablowych zalicznikowych do zasilania automatów biletowych na przystankach komunikacji miejskiej w Lublinie Wartość całości przedmiotu zamówienia (łącznie zadania od Zadania 1 do Zadania 9) 1 building work - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

zał_1_formularz_ofer [...].docx

zał_2_kosztorysy_ofe [...].pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

The number of page views: 474