- Strona główna
- Postępowanie ID 447456
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
- Kontrola 5-letnia stanu technicznego instalacji elektrycznych i piorunochronnych
Wystawiający
-
UżytkownikMaciej Kosal
-
Organizacja
-
OddziałZakład Gospodarki Miejskiej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-04-21 12:26:00
-
Składania2021-05-04 13:00:00
-
Otwarcie ofert2021-05-04 13:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej – 5-letniej – kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych i piorunochronnych (zgodnie z art. 62 ustawy Prawo Budowlane, tj. w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów) w budynkach będących w zarządzie ZGM w Lubawce.
2. Kontroli podlegają:
- budynki mieszkalne wielorodzinne:
- komunalne – 76 budynków,
- budynki wspólnot mieszkaniowych – 148 budynków,
- kaplice cmentarne – 2 budynki,
- budynek biurowo-magazynowy (siedziba Zakładu Gospodarki Miejskiej) – 1 budynek,
- budynek dawnej szkoły podstawowej (wyłączony z użytkowania) – 1 budynek.
Razem 228 budynków.
3. Wykaz obiektów zawiera Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Kontrole stanu technicznego mogą przeprowadzać wyłącznie osoby posiadające kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych w odpowiedniej specjalności i odpowiednim zakresie (D+E w zakresie kontrolno-pomiarowym).
5. Zamawiający wymaga, aby protokół z przeprowadzonej kontroli zawierał zdjęcia wszystkich tablic rozdzielczych z układami pomiarowymi w budynku.
6. Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie przedstawionej oferty niezależnie od liczby lokali mieszkalnych i użytkowych i rodzaju instalacji znajdujących się w danym budynku.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
8. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić wszelkie koszty poniesione celem prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-05-04
13:54:36
|
Maciej Kosal |
Szanowni
Państwo!
Dziękujemy
za
złożenie
ofert
w
postępowaniu.
W
załączniku
zestawienie
złożonych
ofert.
Załączniki |
2021-04-22
17:15:06
|
Maciej Kosal |
Szanowni
Państwo!
informujemy, że do Zamawiającego wpłynęło pytanie o następującej treści: "Dzień Dobry, Posiadam kilka pytań dot. przedmiotowego postępowania: 1. Czy poinformowanie lokatorów/mieszkańców w formie ogłoszeń leży po stronie Wykonawcy czy Zamawiającego? 2. Ile terminów przeglądów należy wykonać? 3. Co w przypadku gdy po wykonaniu dwóch, trzech terminów przeglądów lokal mimo to nie zostanie udostępniony do przeglądu?" Odpowiedź: Zamawiający informuje, że: Ad. 1. "Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia mieszkańców o planowanej kontroli na co najmniej 2 dni przed wyznaczoną datą przeglądu." (par. 2 ust. 1 wzoru umowy - Załącznik nr 2) Ad. 2 i 3. "W przypadku nieobecności najemcy lub właściciela lokalu w wyznaczonym terminie, Wykonawca zobowiązany jest wykonać kontrolę instalacji w tym lokalu w innym wyznaczonym terminie." (par. 2 ust. 4 wzoru umowy - Załącznik nr 2) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania kontroli w 2 terminach. Jeśli jakiś lokal nie zostanie udostępniony w I ani w II terminie, to Wykonawca powinien pisemnie zgłosić taki fakt Zamawiającemu i odnotować go w uwagach do protokołu zbiorczego danego budynku. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?