Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: - Kontrola 5-letnia stanu technicznego instalacji elektrycznych i piorunochronnych

Maciej Kosal
Gmina Lubawka Oddział: Zakład Gospodarki Miejskiej
Termin:
Zamieszczenia : 21-04-2021 12:26:00
Składania : 04-05-2021 13:00:00
Otwarcia : 04-05-2021 13:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej – 5-letniej – kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych i piorunochronnych (zgodnie z art. 62 ustawy Prawo Budowlane, tj. w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów) w budynkach będących w zarządzie ZGM w Lubawce.

2. Kontroli podlegają:

  • budynki mieszkalne wielorodzinne:

- komunalne – 76 budynków,

- budynki wspólnot mieszkaniowych – 148 budynków,

  • kaplice cmentarne – 2 budynki,
  • budynek biurowo-magazynowy (siedziba Zakładu Gospodarki Miejskiej) – 1 budynek,
  • budynek dawnej szkoły podstawowej (wyłączony z użytkowania) – 1 budynek.

Razem 228 budynków.

3. Wykaz obiektów zawiera Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

4. Kontrole stanu technicznego mogą przeprowadzać wyłącznie osoby posiadające kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych w odpowiedniej specjalności i odpowiednim zakresie (D+E w zakresie kontrolno-pomiarowym).

5. Zamawiający wymaga, aby protokół z przeprowadzonej kontroli zawierał zdjęcia wszystkich tablic rozdzielczych z układami pomiarowymi w budynku.

6. Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie przedstawionej oferty niezależnie od liczby lokali mieszkalnych i użytkowych i rodzaju instalacji znajdujących się w danym budynku.

7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.

8. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić wszelkie koszty poniesione celem prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 (oświadczenie) - 5-letnie elektryczne.docx docx 31.9 2021-04-21 12:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 (umowa) - 5-letnie elektryczne.docx docx 46.86 2021-04-21 12:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 (RODO) - 5-letnie elektryczne.docx docx 34 2021-04-21 12:26:00 Postępowanie
Ogłoszenie - 5-letnie elektryczne.docx docx 44.67 2021-04-21 12:26:00 Postępowanie
Załacznik nr 4 (wykaz budynków) - 5-letnie elektryczne.pdf pdf 245.07 2021-04-21 12:26:00 Postępowanie
Zestawienie ofert.pdf pdf 189.09 2021-05-04 13:54:36 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-04 13:54 Maciej Kosal Szanowni Państwo! Dziękujemy za złożenie ofert w postępowaniu. W załączniku zestawienie złożonych ofert.

Zestawienie ofert.pd [...].pdf

2021-04-22 17:15 Maciej Kosal Szanowni Państwo!
informujemy, że do Zamawiającego wpłynęło pytanie o następującej treści:
"Dzień Dobry, Posiadam kilka pytań dot. przedmiotowego postępowania:
1. Czy poinformowanie lokatorów/mieszkańców w formie ogłoszeń leży po stronie Wykonawcy czy Zamawiającego?
2. Ile terminów przeglądów należy wykonać?
3. Co w przypadku gdy po wykonaniu dwóch, trzech terminów przeglądów lokal mimo to nie zostanie udostępniony do przeglądu?"

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że:
Ad. 1. "Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia mieszkańców o planowanej kontroli na co najmniej 2 dni przed wyznaczoną datą przeglądu." (par. 2 ust. 1 wzoru umowy - Załącznik nr 2)
Ad. 2 i 3. "W przypadku nieobecności najemcy lub właściciela lokalu w wyznaczonym terminie, Wykonawca zobowiązany jest wykonać kontrolę instalacji w tym lokalu w innym wyznaczonym terminie." (par. 2 ust. 4 wzoru umowy - Załącznik nr 2)
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania kontroli w 2 terminach. Jeśli jakiś lokal nie zostanie udostępniony w I ani w II terminie, to Wykonawca powinien pisemnie zgłosić taki fakt Zamawiającemu i odnotować go w uwagach do protokołu zbiorczego danego budynku.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Ryczałtowa cena jednostkowa ryczałtowa cena jednostkowa za wykonanie kontroli 1 budynku, niezależnie od liczby lokali mieszkalnych i użytkowych i rodzaju instalacji znajdujących się w danym budynku 228 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Złożenie w siedzibie Zamawiającego wykonanej dokumentacji: do dnia 30.09.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenia wykonawcy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączone oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 1). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wzór umowy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączony wzór umowy (Załącznik nr 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula RODO - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączoną klauzulę RODO (Załącznik nr 3). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Posiadane świadectwa kwalifikacyjne w zakresie Dozoru i/lub Eksploatacji - Proszę o załączenie świadectwa kwalifikacyjne w zakresie Dozoru i/lub Eksploatacji (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Przykładowy protokół kontroli - Proszę o załączenie przykładowego protokołu kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej i piorunochronnej zgodnego z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Polisa OC - Proszę o załączenie skanu posiadanej polisy OC (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1306