Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 2/Szkol/PZ/2021 Usługi introligatorskie i pomocnicze

Deadlines:
Published : 14-04-2021 13:10:00
Placing offers : 20-04-2021 09:59:31
Offers opening : 22-04-2021 14:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
introligatorskie 1 na płytke.zip zip 8859.71 2021-04-14 14:31:53 Subject of the order
opis- 1 - INTROLIGATORSKIE.docx docx 28.42 2021-04-14 13:10:00 Subject of the order
opis- 2 - INTROLIGATORSKIE.docx docx 29.4 2021-04-14 13:10:00 Subject of the order
opis- 3 - INTROLIGATORSKIE.docx docx 22.83 2021-04-14 13:10:00 Subject of the order
formularz cenowy 3 - INTROLIGATORSKIE.docx docx 23.52 2021-04-14 13:10:00 Subject of the order
Umowa o świadczenie usług - regulamin-introligatorskie.docx docx 49.82 2021-04-14 13:10:00 Subject of the order
klauzula informacyjna RODO.docm docm 21.7 2021-04-14 13:10:00 Subject of the order
Umowa o świadczenie usług - regulamin-introligatorskie.docx docx 49.82 2021-04-14 13:10:00 Subject of the order
klauzula informacyjna RODO.docm docm 21.7 2021-04-14 13:10:00 Subject of the order
formularz cenowy 1 - INTROLIGATORSKIE.docx docx 30.4 2021-04-14 13:10:00 Subject of the order
formularz cenowy 2 - INTROLIGATORSKIE.docx docx 43.79 2021-04-20 09:10:22 Subject of the order

Announcements

2021-04-20 09:59 Ireneusz Grzesiuk Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Ze względu na błąd techniczny jesteśmy zmuszeni do anulowania postępowania.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Część 1 Wykonanie okładek i teczek

introligatorskie 1 n [...].zip

opis- 1 - INTROLIGAT [...].docx

Umowa o świadczenie [...].docx

klauzula informacyjn [...].docm

formularz cenowy 1 [...].docx

4057 pc. - (0)
2 Część 2 Wykonanie tablic, stojaków i napisy na tablicach

opis- 2 - INTROLIGAT [...].docx

Umowa o świadczenie [...].docx

klauzula informacyjn [...].docm

formularz cenowy 2 [...].docx

329 pc. - (0)
3 Część 3 Zszywanie dokumentów w siedzibie instytucji wojskowej

opis- 3 - INTROLIGAT [...].docx

formularz cenowy 3 [...].docx

46 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.6884 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 40 dni od podpisania umowy/zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 545