Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2/Szkol/PZ/2021 Usługi introligatorskie i pomocnicze

Termin:
Zamieszczenia : 14-04-2021 13:10:00
Składania : 20-04-2021 09:59:31
Otwarcia : 22-04-2021 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
introligatorskie 1 na płytke.zip zip 8859.71 2021-04-14 14:31:53 Przedmiot zamówienia
opis- 1 - INTROLIGATORSKIE.docx docx 28.42 2021-04-14 13:10:00 Przedmiot zamówienia
opis- 2 - INTROLIGATORSKIE.docx docx 29.4 2021-04-14 13:10:00 Przedmiot zamówienia
opis- 3 - INTROLIGATORSKIE.docx docx 22.83 2021-04-14 13:10:00 Przedmiot zamówienia
formularz cenowy 3 - INTROLIGATORSKIE.docx docx 23.52 2021-04-14 13:10:00 Przedmiot zamówienia
Umowa o świadczenie usług - regulamin-introligatorskie.docx docx 49.82 2021-04-14 13:10:00 Przedmiot zamówienia
klauzula informacyjna RODO.docm docm 21.7 2021-04-14 13:10:00 Przedmiot zamówienia
Umowa o świadczenie usług - regulamin-introligatorskie.docx docx 49.82 2021-04-14 13:10:00 Przedmiot zamówienia
klauzula informacyjna RODO.docm docm 21.7 2021-04-14 13:10:00 Przedmiot zamówienia
formularz cenowy 1 - INTROLIGATORSKIE.docx docx 30.4 2021-04-14 13:10:00 Przedmiot zamówienia
formularz cenowy 2 - INTROLIGATORSKIE.docx docx 43.79 2021-04-20 09:10:22 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2021-04-20 09:59 Ireneusz Grzesiuk Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Ze względu na błąd techniczny jesteśmy zmuszeni do anulowania postępowania.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część 1 Wykonanie okładek i teczek

introligatorskie 1 n [...].zip

opis- 1 - INTROLIGAT [...].docx

Umowa o świadczenie [...].docx

klauzula informacyjn [...].docm

formularz cenowy 1 [...].docx

4057 szt. - (0)
2 Część 2 Wykonanie tablic, stojaków i napisy na tablicach

opis- 2 - INTROLIGAT [...].docx

Umowa o świadczenie [...].docx

klauzula informacyjn [...].docm

formularz cenowy 2 [...].docx

329 szt. - (0)
3 Część 3 Zszywanie dokumentów w siedzibie instytucji wojskowej

opis- 3 - INTROLIGAT [...].docx

formularz cenowy 3 [...].docx

46 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3203 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 40 dni od podpisania umowy/zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 676