Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-03-2021 10:30:00 |
Składania : | 17-05-2021 09:30:00 |
Otwarcia : | 17-05-2021 10:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
Przedmiot postępowania obejmuje: zabezpieczenie obszaru prac (w szczególności przylegającej kostki betonowej, dachów budynków przylegających), przygotowanie podłoża, demontaż krat okiennych, naprawę gzymsów, wymianę parapetów okiennych i obróbek blacharskich, systemowe odtworzenie otuliny zbrojenia, ocieplenie płaskich elementów barwionych w masie z wykonaniem wyprawy tynkarskiej oraz wykonanie nowego tynku gruboziarnistego na konstrukcji żelbetowej w nawiązaniu do istniejącej struktury i formy wykończenia elewacji, w szczególności wyremontowanej elewacji zachodniej Biblioteki UŁ.
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Dokumentacja projektowa (stanowiąca Załącznik nr 10 do SWZ) oraz kosztorysy nakładcze (stanowiące Załącznik nr 11 do SWZ) – do pobrania w wersji elektronicznej na Platformie.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-05-18 10:04 | Sławomir Jaroszczak |
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: Remont wschodniej elewacji ,,starej’’ części budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy u. Matejki 32/38 w Łodzi. (Nr sprawy: 2/DIR/UŁ/2021) Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zawiadamia o unieważnieniu przedmiotowego postępowania. Podstawa prawna: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia Uzasadnienie: W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 17.05.2021 r. do godz. 09:30, w przedmiotowym postępowaniu wpłynęła oferta, której cena przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w związku z czym postępowanie należy unieważnić. |
2021-05-17 10:50 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), informuje, że po godz. 10.00 dnia 17.05.2021 r. otwarta została poniższa oferta: 1 P.I.B. HESBUD Bechcice -Kolonia 8 ; 95-083 Cena netto 587617,52 zł Vat 135 152,03 zł Cena brutto722 769,55 zł |
2021-05-17 09:30 | Komunikat Zamawiającego | Zgodnie z art.222 ust 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), Zamawiający informuje, że na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 350 000,00 zł brutto. |
2021-04-28 11:50 | Krzysztof Michalak | Na podstawie art. 38 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.), Zamawiający informuje o przebiegu wizji lokalnej. |
2021-04-21 11:24 | Krzysztof Michalak |
Zamawiający
na
podstawie
art.
135
ust
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2019r.
poz.
2019
z
późn.
zm.)
przekazuje
poniżej
odpowiedzi
na
przesłane
zapytania
dotyczące
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania: PYTANIE 1: Proszę o informację dotyczącą możliwości zorganizowania wizji lokalnej. ODPOWIEDŹ 1: Zamawiający wyznacza kolejny termin wizji lokalnej na dzień 28.04.2021 r. godz. 10.00. Zbiórka przy głównym wejściu do BUŁ, ul. Matejki 32/38. PYTANIE 2: Czy przewidujecie dodatkowy termin odbycia wizji lokalnej na obiekcie ODPOWIEDŹ 2: Zamawiający wyznacza kolejny termin wizji lokalnej na dzień 28.04.2021 r. godz. 10.00. Zbiórka przy głównym wejściu do BUŁ, ul. Matejki 32/38. PYTANIE 3: Czy odbycie wizji lokalnej jest warunkiem konicznym do złożenia oferty? ODPOWIEDŹ 3: Nie, odbycie wizji lokalnej nie jest warunkiem konicznym do złożenia oferty. |
2021-04-07 12:49 | Sławomir Jaroszczak |
W
związku
z
zapytaniem
skierowanym
do
zamawiającego
w
trakcie
wizji
lokalnej
w
dniu
07.04.2021
r.
w
sprawie
możliwości
przesunięcia
terminu
składania
ofert,
Zamawiający,
na
podstawie
art.
137
ust.
2
ustawy
Pzp
informuje,
że
termin
składania
i
otwarcia
ofert
został
przesunięty
z
dnia
15.04.2021
r.
na
dzień
17.05.2021
r.
W załączeniu Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia oraz zaktualizowana SWZ. |
2021-04-07 12:03 | Krzysztof Michalak | Na podstawie art. 38 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.), Zamawiający informuje o przebiegu wizji lokalnej. |
2021-03-31 16:00 | Sławomir Jaroszczak | W nawiązaniu do Rozdz. IV pkt. 12 SWZ oraz w związku z wpłynęciem w dniu 31.03.2021 r. wniosku o przeprowadzenie wizji lokalnej, Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 07.04.2021 r. godz. 10.00. Zbiórka przy głównym wejściu do BUŁ, ul. Matejki 32/38 |
2021-03-26 11:09 | Sławomir Jaroszczak | W uzupełnieniu dokumentacji przedmiotowego postępowania, zamawiający publikuje w załączeniu Specyfikację Warunków Zamówienia w formacie pdf. |
Komunikaty