Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-02-2021 12:25:00 |
Składania : | 23-02-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 23-02-2021 12:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-03-30 16:26 | Michał Mruk | W załączeniu informacja o unieważnieniu Części 1 postępowania. |
2021-03-17 13:38 | Michał Mruk | W załączeniu informacja o zmianie wykonawcy i unieważnieniu dwóch cześć postępowania |
2021-03-02 14:26 | Michał Mruk | W załączeniu znajduje się informacja z wyboru wykonawcy w postępowaniu. |
2021-02-25 09:29 | Michał Mruk | W załączeniu znajduje się formularz oświadczenia o grupie kapitałowej. Dopuszczalne jest również składanie oświadczeń na dowolnym druku zawierającym wymagane treści. |
2021-02-24 11:47 | Michał Mruk | W załączeniu informacja z sesji otwarcia ofert. |
2021-02-23 17:11 | Michał Mruk | W załączonym pliku znajduje się informacja z otwarcia ofert. |
2021-02-23 12:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
informuje,
że
na
realizację
zadania
w
postępowaniu
pn.
Dostawa
wyposażenia
siedmiu
pracowni
dydaktycznych
w
ramach
projektu
„Kompleksowe
wsparcie
kształcenia
w
zawodzie
dla
Powiatu
Lwóweckiego”
Zabezpieczył środki w kwocie 373 687,00 zł brutto. W tym: Na cześć 1 w kwocie 18 200,00 zł brutto. Na cześć 2 w kwocie 39 700,00 zł brutto. Na cześć 3 w kwocie 23 440,00 zł brutto. Na cześć 4 w kwocie 76 027,00 zł brutto. Na cześć 5 w kwocie 114 830,00 zł brutto. Na cześć 6 w kwocie 53 200,00 zł brutto. Na cześć 7 w kwocie 48 290,00 zł brutto. |
2021-02-19 12:12 | Michał Mruk |
Zamawiający
udziela
odpowiedzi
na
zadane
pytania. Szczegóły w załączonym pliku. |
2021-02-17 15:24 | Michał Mruk |
W
dniu
dzisiejszym
Zamawiający
wprowadził
następujące
zmiany
w
postępowaniu: 1. Wydłużenie terminu składania ofert 2. Zamiany w zapisach Opisu Przedmiotu Zamówienia Szczegóły w załączonych plikach |
2021-02-16 12:09 | Michał Mruk |
Lwówek
Śląski
16.02.2021
roku
OR.272.2.2021 Odpowiedzi na pytania i wnioski dotyczy postępowania pn. Dostawa wyposażenia siedmiu pracowni dydaktycznych w ramach projektu „Kompleksowe wsparcie kształcenia w zawodzie dla Powiatu Lwóweckiego. Zamawiający przypomina, że zgodnie z zapisem rozdz. VIII pkt 3 „(…) preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.” Do postępowania wpłynęły następujące pytania oraz wnioski: (…) W związku z powyższym prosimy o zmianę terminu realizacji zamówienia do 30 dni od podpisania umowy, gdyż niektóre towary opisane przez zamawiającego są produkowane na zamówienie i nie ma możliwości by sprostać terminowi wyznaczonemu na dostawę. Odpowiedź: Z uwagi na fakt, iż Zamawiający jest związany odgórnie narzuconymi warunkami wynikającymi z realizacji projektu w chwili obecnej nie jest możliwe dokonanie zmian w zakresie terminu realizacji. Dlatego Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie do postępowania wnioskowanego zapisu. W odniesieniu do pozostałych pytań Zamawiający przypomina, że określił opisane parametry jako „Opis minimalnych wymaganych parametrów” oraz określił zakres tolerancji na +/- 5% Wniosek 1 Powołując się na art. 16 pkt 1) oraz art. 99 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. prosimy o dostosowanie opisu w taki sposób, aby nie godził w zasadę zachowania uczciwej konkurencji lub zaakceptowanie poniższego opisu: tester diagnostyczny - diagnoskop do diagnostyki pojazdów samochodowych i dostawczych/ lekkich ciężarowych: diagnoskop samochodowy - samochody osobowe i dostawcze/ lekkie ciężarowe - program idc5 car PREMIUM lub równoważny procesor o niegorszych parametrach niż: Intel® Quad Core N3160 1,6 (2,24) GHz pamięć masowa min. 250 GB, pamięć podręczna RAM min. 4 GB min. 10 calowy wyświetlacz Rozdzielczość min. 1024x600 Wi-Fi/BT Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na proponowane rozwiązanie. Jako uzupełnienie do opisu zamówienia wprowadza się zapis, iż: „Procesor powinien posiadać min. wartość pkt. benchmark w teście passmark.com na poziomie 1260” Pozostałe minimalne wymagania dotyczące parametrów, wbudowanych czujników oraz wyposażenia dodatkowego pozostają bez zmian. Wniosek 2 Powołując się na art. 16 pkt 1) oraz art. 99 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. prosimy o dostosowanie opisu w taki sposób aby nie godził w zasadę zachowania uczciwej konkurencji lub zaakceptowanie poniższego opisu: stół warsztatowy z kontenerem: wymiary stołu 210 x 68 x 84 cm [+/-10%] (dł. x szer. x wys.) grubość blatu 4 cm, z drewna bukowego lub twardszego nośność stołu: min. 1000kg konstrukcja stalowa Moduł (kontener stanowiący integralną część stołu) wym. 70x64x61 cm [+/-10%] (wys. x szer. x gł.) z drzwiami z zamkiem i półką w środku Półka dolna o wym. 128x61x1,8 cm [+/-10%] (szer. x dł. x wys.) Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na proponowane rozwiązanie i przypomina, że podczas opisu przedmiot zamówienia określił minimalne wymagane parametry oraz zakres tolerancji. Wniosek 3 Powołując się na art. 16 pkt 1) oraz art. 99 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. prosimy o dostosowanie opisu w taki sposób aby nie godził w zasadę zachowania uczciwej konkurencji lub zaakceptowanie poniższego opisu: ręczny wózek paletowy widłowy - masztowy: szerokość zewnętrzna wideł, zakres min.: 30 - 85 cm (regulowane) wysokość podnoszenia: min. 150 cm udźwig: min. 1500kg długość wideł: min. 100 cm szerokość całkowita: min. 70 cm koła skrętne: średnica min. 18 cm, szerokość bieżni min. 5 cm rolki wideł: średnica min. 7,4 cm, szerokość bieżni min. 7 cm Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na proponowane rozwiązanie i przypomina, że podczas opisu przedmiot zamówienia określił minimalne wymagane parametry oraz zakres tolerancji. Wniosek 4 Powołując się na art. 16 pkt 1) oraz art. 99 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. prosimy o dostosowanie opisu w taki sposób aby nie godził w zasadę zachowania uczciwej konkurencji lub zaakceptowanie poniższego opisu: wiertarka stołowa z zestawem wierteł: Napięcie 230 V Moc przyłączeniowa min. 500 W Głowica - uchwyt 1 - 16 mm Stożek wrzeciona Mk II Zapewnione: średnica wiercenia do 20 mm posuw wrzeciona do 80 mm maks. odl. wrzeciona od stołu 350 mm Wymiar stołu min. 250 x 250 mm Prowadzenie stołu po kolumnie na listwie zębatej korbą Wymiar podstawy min. 410 x 250 mm Średnica kolumny min. 70 mm Ilość stopni regulacji obrot. min. 12 stopni Zakres obrotów min. 180 - 2700 obr./min. Zestaw wierteł tytan hss do metalu min. 170 szt, walizka, średnice min. od 1 mm do 10mm Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na proponowane rozwiązanie i przypomina, że podczas opisu przedmiot zamówienia określił minimalne wymagane parametry oraz zakres tolerancji. Wniosek 5 Powołując się na art. 16 pkt 1) oraz art. 99 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. prosimy o dostosowanie opisu w taki sposób aby nie godził w zasadę zachowania uczciwej konkurencji lub zaakceptowanie poniższego opisu: kosiarka/traktorek samojezdna: moc. min. 22KM, szerokość koszenia min. 100cm, centralna regulacja koszenia, poj. kosza min. 260l wraz z opróżnianiem z pozycji operatora, koła trawiaste na łożyskach kulowych, przekładnia hydrostatyczna, silnik dwucylindrowy, siedzisko z regulacją, oświetlenie robocze LED Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na proponowane rozwiązanie i przypomina, że podczas opisu przedmiot zamówienia określił minimalne wymagane parametry oraz zakres tolerancji. Wniosek 6 Powołując się na art. 16 pkt 1) oraz art. 99 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. prosimy o dostosowanie opisu w taki sposób aby nie godził w zasadę zachowania uczciwej konkurencji lub zaakceptowanie poniższego opisu: kosa saplinowa: moc min. 1,5KW 2,0KM, narzędzie tnące-żyłka wraz z trójzębem w zestawie, poj. Skokowa min. 36cm/3, średnica cięcia 420mm, zbiornik paliwa min. 0,6L, ergonomiczny uchwyt oburęczny, system antywibracyjny, szelki w komplecie wraz z kaskiem ochronnym. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na proponowane rozwiązanie i przypomina, że podczas opisu przedmiot zamówienia określił minimalne wymagane parametry oraz zakres tolerancji. |
Komunikaty