Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.272. 2 .2021 Dostawa wyposażenia siedmiu pracowni dydaktycznych w ramach projektu „Kompleksowe wsparcie kształcenia w zawodzie dla Powiatu Lwóweckiego”

Michał Mruk
Powiat Lwówecki
Termin:
Zamieszczenia : 12-02-2021 12:25:00
Składania : 23-02-2021 12:00:00
Otwarcia : 23-02-2021 12:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2021.02.10. SWZ dostawa klasyczna wsparcie kształcenia wyposażenie.docx docx 68.49 2021-02-12 12:25:00 Postępowanie
2021.02.10. Załacznik nr 1 a-g opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 925.84 2021-02-12 12:25:00 Postępowanie
2021.02.10. Załacznik nr 2 formularz oferty.xlsx xlsx 674.9 2021-02-12 12:25:00 Postępowanie
2021.02.10. Załacznik nr 3 oświadczenie.docx docx 37.14 2021-02-12 12:25:00 Postępowanie
2021.02.10. Załącznik nr 4 do swz wzór umowy.pdf pdf 304.02 2021-02-12 12:25:00 Postępowanie
2021.02.12. SWZ wsparcie kształcenia wyposażenie.pdf pdf 9926.96 2021-02-12 12:25:00 Postępowanie
08d8cf38-705f-7e99-7d6b-fd0001b15398(1).pdf pdf 136.79 2021-02-12 12:25:00 Postępowanie
2021.03.15. zmiana wykonawcy i unieważnienie części postępowania.pdf pdf 235.7 2021-03-17 13:38:44 Publiczna wiadomość
20210330124007251.pdf pdf 233.66 2021-03-30 16:26:59 Publiczna wiadomość
2021.02.16. odpowiedzi na pytania postępowania.pdf pdf 1487.09 2021-02-16 12:09:10 Publiczna wiadomość
2021.02.17. zmiana treści postępowania.pdf pdf 884.2 2021-02-17 15:24:15 Publiczna wiadomość
08d8d34e-fe8b-8ba7-a7d2-530001a7dd37.pdf pdf 35.44 2021-02-17 15:24:15 Publiczna wiadomość
2021.02.19. odpowiedzi na pytania.pdf pdf 700.72 2021-02-19 12:12:03 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #424120.pdf pdf 81.36 2021-02-23 17:11:52 Publiczna wiadomość
2021.02.23.informacja z sesji otwarcia ofert podpisana.pdf pdf 3387.29 2021-02-24 11:47:30 Publiczna wiadomość
2021.02.24. oświadczenie o grupie kapitałowej wyposarzenie.docx docx 35.09 2021-02-25 09:29:57 Publiczna wiadomość
2021.003.02. informacja z wyboru wykonawcy wyposarzenie.pdf pdf 4127.65 2021-03-02 14:26:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-30 16:26 Michał Mruk W załączeniu informacja o unieważnieniu Części 1 postępowania.

20210330124007251.pd [...].pdf

2021-03-17 13:38 Michał Mruk W załączeniu informacja o zmianie wykonawcy i unieważnieniu dwóch cześć postępowania

2021.03.15. zmiana w [...].pdf

2021-03-02 14:26 Michał Mruk W załączeniu znajduje się informacja z wyboru wykonawcy w postępowaniu.

2021.003.02. informa [...].pdf

2021-02-25 09:29 Michał Mruk W załączeniu znajduje się formularz oświadczenia o grupie kapitałowej. Dopuszczalne jest również składanie oświadczeń na dowolnym druku zawierającym wymagane treści.

2021.02.24. oświadcz [...].docx

2021-02-24 11:47 Michał Mruk W załączeniu informacja z sesji otwarcia ofert.

2021.02.23.informacj [...].pdf

2021-02-23 17:11 Michał Mruk W załączonym pliku znajduje się informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-02-23 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, że na realizację zadania w postępowaniu pn. Dostawa wyposażenia siedmiu pracowni dydaktycznych w ramach projektu „Kompleksowe wsparcie kształcenia w zawodzie dla Powiatu Lwóweckiego”
Zabezpieczył środki w kwocie 373 687,00 zł brutto.
W tym:
Na cześć 1 w kwocie 18 200,00 zł brutto.
Na cześć 2 w kwocie 39 700,00 zł brutto.
Na cześć 3 w kwocie 23 440,00 zł brutto.
Na cześć 4 w kwocie 76 027,00 zł brutto.
Na cześć 5 w kwocie 114 830,00 zł brutto.
Na cześć 6 w kwocie 53 200,00 zł brutto.
Na cześć 7 w kwocie 48 290,00 zł brutto.
2021-02-19 12:12 Michał Mruk Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytania.
Szczegóły w załączonym pliku.

2021.02.19. odpowied [...].pdf

2021-02-17 15:24 Michał Mruk W dniu dzisiejszym Zamawiający wprowadził następujące zmiany w postępowaniu:
1. Wydłużenie terminu składania ofert
2. Zamiany w zapisach Opisu Przedmiotu Zamówienia
Szczegóły w załączonych plikach

2021.02.17. zmiana t [...].pdf

08d8d34e-fe8b-8ba7-a [...].pdf

2021-02-16 12:09 Michał Mruk Lwówek Śląski 16.02.2021 roku
OR.272.2.2021



Odpowiedzi na pytania i wnioski

dotyczy postępowania pn. Dostawa wyposażenia siedmiu pracowni dydaktycznych w ramach projektu „Kompleksowe wsparcie kształcenia w zawodzie dla Powiatu Lwóweckiego.

Zamawiający przypomina, że zgodnie z zapisem rozdz. VIII pkt 3 „(…) preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.”

Do postępowania wpłynęły następujące pytania oraz wnioski:

(…) W związku z powyższym prosimy o zmianę terminu realizacji zamówienia do 30 dni od podpisania
umowy, gdyż niektóre towary opisane przez zamawiającego są produkowane na zamówienie i nie ma
możliwości by sprostać terminowi wyznaczonemu na dostawę.
Odpowiedź:
Z uwagi na fakt, iż Zamawiający jest związany odgórnie narzuconymi warunkami wynikającymi z realizacji projektu w chwili obecnej nie jest możliwe dokonanie zmian w zakresie terminu realizacji. Dlatego Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie do postępowania wnioskowanego zapisu.

W odniesieniu do pozostałych pytań Zamawiający przypomina, że określił opisane parametry jako „Opis minimalnych wymaganych parametrów” oraz określił zakres tolerancji na +/- 5%

Wniosek 1
Powołując się na art. 16 pkt 1) oraz art. 99 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. prosimy o dostosowanie opisu w taki sposób, aby nie godził w zasadę zachowania uczciwej konkurencji lub zaakceptowanie poniższego opisu: tester diagnostyczny - diagnoskop do diagnostyki pojazdów samochodowych i dostawczych/ lekkich ciężarowych:
diagnoskop samochodowy - samochody osobowe i dostawcze/ lekkie ciężarowe - program idc5 car PREMIUM lub równoważny procesor o niegorszych parametrach niż: Intel® Quad Core N3160 1,6 (2,24) GHz pamięć masowa min. 250 GB, pamięć podręczna RAM min. 4 GB min. 10 calowy wyświetlacz Rozdzielczość min. 1024x600 Wi-Fi/BT

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowane rozwiązanie. Jako uzupełnienie do opisu zamówienia wprowadza się zapis, iż:
„Procesor powinien posiadać min. wartość pkt. benchmark w teście passmark.com na poziomie 1260”

Pozostałe minimalne wymagania dotyczące parametrów, wbudowanych czujników oraz wyposażenia dodatkowego pozostają bez zmian.

Wniosek 2
Powołując się na art. 16 pkt 1) oraz art. 99 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. prosimy o dostosowanie opisu w taki sposób aby nie godził w zasadę zachowania uczciwej konkurencji lub zaakceptowanie poniższego opisu: stół warsztatowy z kontenerem: wymiary stołu 210 x 68 x 84 cm [+/-10%] (dł. x szer. x wys.) grubość blatu 4 cm, z drewna bukowego lub twardszego nośność stołu: min. 1000kg konstrukcja stalowa Moduł (kontener stanowiący integralną część stołu) wym. 70x64x61 cm [+/-10%] (wys. x szer. x gł.) z drzwiami z zamkiem i półką w środku Półka dolna o wym. 128x61x1,8 cm [+/-10%] (szer. x dł. x wys.)

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowane rozwiązanie i przypomina, że podczas opisu przedmiot zamówienia określił minimalne wymagane parametry oraz zakres tolerancji.

Wniosek 3
Powołując się na art. 16 pkt 1) oraz art. 99 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. prosimy o dostosowanie opisu w taki sposób aby nie godził w zasadę zachowania uczciwej konkurencji lub zaakceptowanie poniższego opisu: ręczny wózek paletowy widłowy - masztowy: szerokość zewnętrzna wideł, zakres min.: 30 - 85 cm (regulowane) wysokość podnoszenia: min. 150 cm udźwig: min. 1500kg długość wideł: min. 100 cm szerokość całkowita: min. 70 cm koła skrętne: średnica min. 18 cm, szerokość bieżni min. 5 cm rolki wideł: średnica min. 7,4 cm, szerokość bieżni min. 7 cm

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowane rozwiązanie i przypomina, że podczas opisu przedmiot zamówienia określił minimalne wymagane parametry oraz zakres tolerancji.

Wniosek 4
Powołując się na art. 16 pkt 1) oraz art. 99 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. prosimy o dostosowanie opisu w taki sposób aby nie godził w zasadę zachowania uczciwej konkurencji lub zaakceptowanie poniższego opisu: wiertarka stołowa z zestawem wierteł: Napięcie 230 V Moc przyłączeniowa min. 500 W Głowica - uchwyt 1 - 16 mm Stożek wrzeciona Mk II Zapewnione: średnica wiercenia do 20 mm posuw wrzeciona do 80 mm maks. odl. wrzeciona od stołu 350 mm Wymiar stołu min. 250 x 250 mm Prowadzenie stołu po kolumnie na listwie zębatej korbą Wymiar podstawy min. 410 x 250 mm Średnica kolumny min. 70 mm Ilość stopni regulacji obrot. min. 12 stopni Zakres obrotów min. 180 - 2700 obr./min. Zestaw wierteł tytan hss do metalu min. 170 szt, walizka, średnice min. od 1 mm do 10mm

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowane rozwiązanie i przypomina, że podczas opisu przedmiot zamówienia określił minimalne wymagane parametry oraz zakres tolerancji.

Wniosek 5
Powołując się na art. 16 pkt 1) oraz art. 99 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. prosimy o dostosowanie opisu w taki sposób aby nie godził w zasadę zachowania uczciwej konkurencji lub zaakceptowanie poniższego opisu: kosiarka/traktorek samojezdna: moc. min. 22KM, szerokość koszenia min. 100cm, centralna regulacja koszenia, poj. kosza min. 260l wraz z opróżnianiem z pozycji operatora, koła trawiaste na łożyskach kulowych, przekładnia hydrostatyczna, silnik dwucylindrowy, siedzisko z regulacją, oświetlenie robocze LED

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowane rozwiązanie i przypomina, że podczas opisu przedmiot zamówienia określił minimalne wymagane parametry oraz zakres tolerancji.

Wniosek 6
Powołując się na art. 16 pkt 1) oraz art. 99 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. prosimy o dostosowanie opisu w taki sposób aby nie godził w zasadę zachowania uczciwej konkurencji lub zaakceptowanie poniższego opisu: kosa saplinowa: moc min. 1,5KW 2,0KM, narzędzie tnące-żyłka wraz z trójzębem w zestawie, poj. Skokowa min. 36cm/3, średnica cięcia 420mm, zbiornik paliwa min. 0,6L, ergonomiczny uchwyt oburęczny, system antywibracyjny, szelki w komplecie wraz z kaskiem ochronnym.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowane rozwiązanie i przypomina, że podczas opisu przedmiot zamówienia określił minimalne wymagane parametry oraz zakres tolerancji.

2021.02.16. odpowie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2126