Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: US-5/21 US-5/21 Świadczenie usług ochrony obiektów, osób i mienia oraz całodobowy monitoring systemów alarmowych Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.

Dział Zamówień Publicznych
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Oddział: Dział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 04-02-2021 14:48:00
Składania : 15-02-2021 09:00:00
Otwarcia : 15-02-2021 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy - oferty ostateczne
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie - EZamówienia.pdf pdf 93.4 2021-02-04 14:48:00 Postępowanie
US_5_21 SWZ_ochrona.pdf pdf 33531.53 2021-02-04 14:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy.docx docx 23.65 2021-02-04 14:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 2C - kosztorys ofertowy.xlsx xlsx 12.24 2021-02-04 14:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Oświadczenie o osobach zatrudnionych.docx docx 16.07 2021-02-04 14:48:00 Postępowanie
załącznik nr 6 - Wykaz usług.docx docx 15.61 2021-02-04 14:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - potwierdzenie uczestnictwa w wizji lokalnej.docx docx 14.52 2021-02-04 14:48:00 Postępowanie
US_5_21_wybór_Platforma.pdf pdf 890.24 2021-04-08 12:43:28 Publiczna wiadomość
US_5_21_odpowiedzi_na_zapytania.pdf pdf 2537.31 2021-02-09 14:14:12 Publiczna wiadomość
US_5_21_odpowiedzi_na_zapytania_cz_2.pdf pdf 10252.9 2021-02-12 09:11:23 Publiczna wiadomość
US_5_21_odpowiedz_na_zapytanie_cz_3.pdf pdf 398.71 2021-02-12 13:32:11 Publiczna wiadomość
US_5_21_informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 289.96 2021-02-15 13:38:41 Publiczna wiadomość
US_5_21_wybór_Platforma.pdf pdf 897.57 2021-02-18 15:05:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-08 12:43 Dział Zamówień Publicznych Zamawiający zamieszcza informację o wyborze Wykonawcy

US_5_21_wybór_Platfo [...].pdf

2021-02-18 15:05 Dział Zamówień Publicznych Zamawiający zamieszcza informację o wyborze Wykonawcy

US_5_21_wybór_Platfo [...].pdf

2021-02-15 13:38 Dział Zamówień Publicznych Zamawiający zamieszcza informację o złożonych ofertach

US_5_21_informacja_z [...].pdf

2021-02-15 10:17 Dział Zamówień Publicznych INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, że na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 3 064 488,00 zł brutto.

2021-02-12 13:32 Dział Zamówień Publicznych Zamawiającym zamieszcza odpowiedź na zapytanie do SWZ

US_5_21_odpowiedz_na [...].pdf

2021-02-12 09:11 Dział Zamówień Publicznych Zamawiającym zamieszcza odpowiedzi na zapytania do SWZ.

US_5_21_odpowiedzi_n [...].pdf

2021-02-12 08:49 Dział Zamówień Publicznych Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-02-09 14:14 Dział Zamówień Publicznych Zamawiający zamieszcza odpowiedzi na zapytania (część 1)

US_5_21_odpowiedzi_n [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Uwaga! Załączniki dodane w tym miejscu mogą zostać udostępnione publicznie na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1462