Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 583/Pu/2020 Obsługa informatyczna dyspozytorni transportu medycznego i sanitarnego oraz dyspozytorni medycznej w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu oraz pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych

Deadlines:
Published : 23-12-2020 13:41:00
Placing offers : 31-12-2020 10:00:00
Offers opening : 31-12-2020 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Zapraszamy wszystkich Wykonawców do złożenia ofert na Obsługę informatyczną w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu – w siedzibie przy ul. Ziębickiej 34-38, dyspozytorni transportu medycznego i sanitarnego przy ul. Ziębickiej 34-38 we Wrocławiu oraz dyspozytorni medycznej przy ul. Strzegomskiej 148 we Wrocławiu oraz pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych, w trybie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 


Przedmiot zamówienia:

- przejęcie obowiązków Inspektora Ochrony Danych Osobowych Pogotowia Ratunkowego 

we Wrocławiu;

- wsparcie działu Informatyki i Łączności w obsłudze systemów teleinformatycznych 

w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu, w podstacjach i oddziałach. Wykonywanie wszelkich niezbędnych czynności zapewniających ciągłość pracy systemów teleinformatycznych;

- obsługa systemów informatycznych dyspozytorni medycznej oraz transportu sanitarnego Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu.


Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 1 do ogłoszenia – opis przedmiotu zamówienia.


Istotne warunki wykonania zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 2 – wzór umowy.



Zapraszamy do złożenia ofert poprzez platformę zakupową.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych – proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"; 

- związanych z obsługą platformy – proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus, czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00. Kontakt:

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 - OPZ.docx docx 75.94 2020-12-23 13:41:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - wzór umowy.doc doc 80.5 2020-12-23 13:41:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - v2 OPZ.pdf pdf 211.7 2020-12-28 14:14:10 Public message
Załącznik nr 2 - v2 wzór umowy.pdf pdf 135.63 2020-12-28 14:14:10 Public message

Announcements

2020-12-31 11:00 Joanna Karpińska Zamawiający informuje, że unieważniania przedmiotowe postępowanie z powodu braku ofert.
2020-12-28 14:14 Zamówienia Publiczne Pytanie nr 1 do Zapytania ofertowego
Państwa zapytanie ofertowe jest niedopuszczalne w związku z naruszeniem z art. 38 ust. 6 RODO, wg którego- istnieje możliwość nakładania na inspektora ochrony danych innych zadań i obowiązków, ale administrator i podmiot przetwarzający muszą zapewnić by nie powodowało to konfliktu interesów. W Państwa zapytaniu ofertowym osoba wykonująca usługę IOD oraz obsługę informatyczną narusza właśnie w/w przepisy prawa. Istnieje bowiem oczywisty konflikt interesów na co wskazywał wielokrotnie Prezes Urzędu Ochrony Danych.
Proszę o ewentualną poprawę zapytania.
Odpowiedź: Zamawiający dokonuje korekty Zapytania Ofertowego w następującym zakresie:
usunięciu podlegają zapisy dotyczące pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych. W związku z powyższym Zamawiający załącza zaktualizowane dokumenty tj. opz v.2 oraz wzor umowy v.2 .
Jednocześnie w związku ze zmianami dotyczącymi opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający przesuwa termin składania ofert na dzień 31.12.2020 r. godziny pozostają bez zmian

Załącznik nr 1 - v2 [...].pdf

Załącznik nr 2 - v2 [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Obsługa informatyczna i pełnienie funkcji IODO - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2812 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Okres rozliczeniowy - miesięczny, ryczałtowy. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 445