Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 583/Pu/2020 Obsługa informatyczna dyspozytorni transportu medycznego i sanitarnego oraz dyspozytorni medycznej w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu oraz pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych

Termin:
Zamieszczenia : 23-12-2020 13:41:00
Składania : 31-12-2020 10:00:00
Otwarcia : 31-12-2020 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zapraszamy wszystkich Wykonawców do złożenia ofert na Obsługę informatyczną w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu – w siedzibie przy ul. Ziębickiej 34-38, dyspozytorni transportu medycznego i sanitarnego przy ul. Ziębickiej 34-38 we Wrocławiu oraz dyspozytorni medycznej przy ul. Strzegomskiej 148 we Wrocławiu oraz pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych, w trybie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 


Przedmiot zamówienia:

- przejęcie obowiązków Inspektora Ochrony Danych Osobowych Pogotowia Ratunkowego 

we Wrocławiu;

- wsparcie działu Informatyki i Łączności w obsłudze systemów teleinformatycznych 

w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu, w podstacjach i oddziałach. Wykonywanie wszelkich niezbędnych czynności zapewniających ciągłość pracy systemów teleinformatycznych;

- obsługa systemów informatycznych dyspozytorni medycznej oraz transportu sanitarnego Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu.


Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 1 do ogłoszenia – opis przedmiotu zamówienia.


Istotne warunki wykonania zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 2 – wzór umowy.



Zapraszamy do złożenia ofert poprzez platformę zakupową.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych – proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"; 

- związanych z obsługą platformy – proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus, czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00. Kontakt:

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - OPZ.docx docx 75.94 2020-12-23 13:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - wzór umowy.doc doc 80.5 2020-12-23 13:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - v2 OPZ.pdf pdf 211.7 2020-12-28 14:14:10 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - v2 wzór umowy.pdf pdf 135.63 2020-12-28 14:14:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-12-31 11:00 Joanna Karpińska Zamawiający informuje, że unieważniania przedmiotowe postępowanie z powodu braku ofert.
2020-12-28 14:14 Zamówienia Publiczne Pytanie nr 1 do Zapytania ofertowego
Państwa zapytanie ofertowe jest niedopuszczalne w związku z naruszeniem z art. 38 ust. 6 RODO, wg którego- istnieje możliwość nakładania na inspektora ochrony danych innych zadań i obowiązków, ale administrator i podmiot przetwarzający muszą zapewnić by nie powodowało to konfliktu interesów. W Państwa zapytaniu ofertowym osoba wykonująca usługę IOD oraz obsługę informatyczną narusza właśnie w/w przepisy prawa. Istnieje bowiem oczywisty konflikt interesów na co wskazywał wielokrotnie Prezes Urzędu Ochrony Danych.
Proszę o ewentualną poprawę zapytania.
Odpowiedź: Zamawiający dokonuje korekty Zapytania Ofertowego w następującym zakresie:
usunięciu podlegają zapisy dotyczące pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych. W związku z powyższym Zamawiający załącza zaktualizowane dokumenty tj. opz v.2 oraz wzor umowy v.2 .
Jednocześnie w związku ze zmianami dotyczącymi opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający przesuwa termin składania ofert na dzień 31.12.2020 r. godziny pozostają bez zmian

Załącznik nr 1 - v2 [...].pdf

Załącznik nr 2 - v2 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Obsługa informatyczna i pełnienie funkcji IODO - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Okres rozliczeniowy - miesięczny, ryczałtowy. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 439