Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-12-2020 13:41:00 |
Składania : | 31-12-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 31-12-2020 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zapraszamy wszystkich Wykonawców do złożenia ofert na Obsługę informatyczną w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu – w siedzibie przy ul. Ziębickiej 34-38, dyspozytorni transportu medycznego i sanitarnego przy ul. Ziębickiej 34-38 we Wrocławiu oraz dyspozytorni medycznej przy ul. Strzegomskiej 148 we Wrocławiu oraz pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych, w trybie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Przedmiot zamówienia:
- przejęcie obowiązków Inspektora Ochrony Danych Osobowych Pogotowia Ratunkowego
we Wrocławiu;
- wsparcie działu Informatyki i Łączności w obsłudze systemów teleinformatycznych
w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu, w podstacjach i oddziałach. Wykonywanie wszelkich niezbędnych czynności zapewniających ciągłość pracy systemów teleinformatycznych;
- obsługa systemów informatycznych dyspozytorni medycznej oraz transportu sanitarnego Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu.
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 1 do ogłoszenia – opis przedmiotu zamówienia.
Istotne warunki wykonania zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 2 – wzór umowy.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez platformę zakupową.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych – proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość";
- związanych z obsługą platformy – proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus, czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. Kontakt:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-12-31 11:00 | Joanna Karpińska | Zamawiający informuje, że unieważniania przedmiotowe postępowanie z powodu braku ofert. |
2020-12-28 14:14 | Zamówienia Publiczne |
Pytanie
nr
1
do
Zapytania
ofertowego
Państwa zapytanie ofertowe jest niedopuszczalne w związku z naruszeniem z art. 38 ust. 6 RODO, wg którego- istnieje możliwość nakładania na inspektora ochrony danych innych zadań i obowiązków, ale administrator i podmiot przetwarzający muszą zapewnić by nie powodowało to konfliktu interesów. W Państwa zapytaniu ofertowym osoba wykonująca usługę IOD oraz obsługę informatyczną narusza właśnie w/w przepisy prawa. Istnieje bowiem oczywisty konflikt interesów na co wskazywał wielokrotnie Prezes Urzędu Ochrony Danych. Proszę o ewentualną poprawę zapytania. Odpowiedź: Zamawiający dokonuje korekty Zapytania Ofertowego w następującym zakresie: usunięciu podlegają zapisy dotyczące pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych. W związku z powyższym Zamawiający załącza zaktualizowane dokumenty tj. opz v.2 oraz wzor umowy v.2 . Jednocześnie w związku ze zmianami dotyczącymi opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający przesuwa termin składania ofert na dzień 31.12.2020 r. godziny pozostają bez zmian |
Komunikaty