Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Remont mieszkania w budynku komunalnym w Plewiskach ul. Szkolna 155/5

Wydział Inwestycji i Remontów
Urząd Gminy Komorniki Department: Wydział Inwestycji i Remontów
Deadlines:
Published : 26-11-2020 14:42:00
Placing offers : 02-12-2020 13:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j. z dnia 2019.09.27). 

Przedmiotem zamówienia jest remont mieszkania w budynku komunalnym w Plewiskach przy ul. Szkolnej 155/5.

 

Remont dotyczy następujących pomieszczeń:


       1. Pokój o wymiarach 4,63m x 6,99m , uśredniona wysokość pomieszczenia 3,02m

       2. Łazienka o wymiarach 1,98m x 2,24m , wysokość pomieszczenia 3,10m 

       

Szczegółowy zakres robót został opisany w "Opisie przedmiotu zamówienia" oraz w załączonym przedmiarze, którzy załączono pomocniczo.


  

       Wszelkie materiały zastosowane w przy realizacji w/w robót muszą posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa i wymagane atesty.

      Kolory farb do uzgodnienia z Zamawiającym.


     Zamawiający załącza dokumentację fotograficzną obecnego stanu mieszkania.


   Przedmiot zamówienia winien być objęty min. 24-miesięcznym okresem gwarancji od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. 

 

       W wycenie należy uwzględnić zabezpieczenie wszelkich powierzchni oraz wywóz i utylizację odpadów powstałych podczas remontu.

     UWAGA! Każdy z Wykonawców może dokonać oględzin miejsca robót, po wcześniejszym umówieniu się z pracownikami Wydziału Inwestycji i Remontów - celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny i wyceny prac w celu uwzględnienia wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca budowy ponosi Wykonawca. 


      Wymagany termin realizacji: do 23.12. 2020r.


    Termin płatności: 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.


Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Możliwa jest zmiana lub odwołanie zapytania na każdym etapie. Po uzyskaniu ofert od potencjalnych wykonawców zamawiający może przeprowadzić negocjacje.

Zamawiający może wezwać do uzupełnienia lub wyjaśnienia złożonej oferty.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 8100 668  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Obowiązek informacyjny - kontrahent.docx docx 19.1 2020-11-26 14:42:00 Proceeding
Przedmiar.xlsx xlsx 18.41 2020-11-26 14:42:00 Proceeding
zdjęcia.zip zip 5939.46 2020-11-26 14:42:00 Proceeding
Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 20.22 2020-11-30 13:14:35 Proceeding

Announcements

2020-11-30 13:17 Wydział Inwestycji i Remontów W odpowiedzi na pytanie z dn. 30.11.2020 :
"W związku z rozebraniem podłogi w łazience i następnie zastąpienie jej posadzką cementową gr 10 cm czas na wyschnięcie jest za krótki na wykonania całego zadania, proponuję datę zakończenia na 23-12-2020r."

Zamawiający zmienia datę wykonania robót remontowych do 23.12.2020r.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Remont mieszkania w budynku komunalnym w Plewiskach ul. Szkolna 155/5 Przedmiotem zamówienia jest Remont mieszkania w budynku komunalnym w Plewiskach ul. Szkolna 155/5. 1 building work - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2812 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 23.12.2020r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 644