Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZIM.KA1.222.14.2020 "Sprzątanie obiektów biurowych będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku w roku 2021” z możliwością składania ofert częściowych

Marta Szramiak
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku Oddział: Dział Administracji
Termin:
Zamieszczenia : 17-11-2020 15:05:00
Składania : 30-11-2020 12:00:00
Otwarcia : 30-11-2020 12:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert w postaci papierowej lub elektronicznej.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 1A - Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 34.12 2020-11-17 15:05:00 Postępowanie
Załącznik 1B - Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 34.46 2020-11-17 15:05:00 Postępowanie
Załącznik 1C - Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 34.4 2020-11-17 15:05:00 Postępowanie
Załącznik 1D - Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 36.78 2020-11-17 15:05:00 Postępowanie
Załącznik 2 - Formularz ofertowy.doc doc 122.5 2020-11-17 15:05:00 Postępowanie
Załącznik 3 - wykaz podwykonawców.docx docx 17.79 2020-11-17 15:05:00 Postępowanie
Załącznik 4 - Wzór umowy sprzątanie.docx docx 74.13 2020-11-17 15:05:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe1.pdf pdf 122.27 2020-11-17 15:05:00 Postępowanie
odpowiedź na zapytanie 1.pdf pdf 27.31 2020-11-19 14:50:57 Publiczna wiadomość
zbiorcze zestawienie ofert.pdf pdf 39.35 2020-11-30 12:44:52 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty.pdf pdf 76.76 2020-12-02 13:48:49 Publiczna wiadomość
informacja II o wyborze oferty.pdf pdf 65.05 2020-12-08 15:18:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-12-08 15:18 Marta Szramiak W załączeniu informacja o wyborze oferty.

informacja II o wybo [...].pdf

2020-12-02 13:48 Marta Szramiak W załączeniu informacja o wyborze ofert

informacja o wyborze [...].pdf

2020-11-30 12:44 Marta Szramiak W załączeniu informacja z otwarcia ofert

zbiorcze zestawienie [...].pdf

2020-11-19 14:50 Marta Szramiak Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, który działa w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk, jako Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zawiadamia iż złożono zapytanie dotyczące ogłoszenia o zamówieniu. Treść zapytania wraz z odpowiedzią Zamawiającego w załączniku.

odpowiedź na zapytan [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 ZADANIE NR 1. Sprzątanie pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Rabina dr Maxa Josepha 4 w Słupsku 2021 1 szt. - (0)
2 ZADANIE NR 2. Sprzątanie pomieszczeń biurowych Centrum Obsługi Klienta przy ul. Kołłątaja 32 (w budynku dworca kolejowego) w Słupsku 2021 1 szt. - (0)
3 ZADANIE NR 3. Sprzątanie pomieszczeń biurowych Centrum Nadzoru Ruchu przy ul. Kołobrzeskiej 25 w Słupsku 2021 1 szt. - (0)
4 ZADANIE NR 4. Sprzątanie pomieszczeń biurowych ZIM zlokalizowanych przy ul. Przemysłowej 73 w Słupsku na okres zastępstwa na czas uzasadnionej nieobecności sprzątaczki 2021 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021r. do dnia 31.12.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 957