Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa sprzętu techniki biurowej - drobny asortyment biurowy, kserokopiarki, niszczarki.

Jolanta Wojdera
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
Termin:
Zamieszczenia : 15-09-2020 12:52:00
Składania : 22-09-2020 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Wymagania i specyfikacja

1.   Szczegółowy zakres asortymentu został określony w załącznikach dla poszczególnych zadań nr 2.1 - 2.3 – Formularz asortymentowo - cenowy oraz załącznikach 3.1-3.3. - szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

2.   Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji dostawy, zostały określone w projekcie umowy.

3.   Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt dostawy leżą po stronie Wykonawcy.

4.   Płatność – przelew z odroczonym terminem 30 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu.

5.   Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/

6.   Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.

7.   Termin ważności oferty nie krótszy niż 60 dni

8.  WYKONAWCY MOGĄ SKŁADAĆ OFERTĘ NA WYBRANĄ DOWOLNĄ ILOŚĆ ZADAŃ

9. Cena oferty = łączna wartość z formularza asortymentowo - cenowego

 

Osoba do kontaktu:
Jolanta Wojdera
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Ogłoszenie.doc doc 47 2020-09-15 12:52:00 Postępowanie
zal. 3.1 -OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - zadanie 1.docx docx 29.72 2020-09-15 12:52:00 Przedmiot zamówienia
zał 2.1 formularze asortymentowo - cenowe - zadanie 1.xlsx xlsx 17.03 2020-09-15 12:52:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 1.1 Formularz Ofertowy dla zadania nr 1.docx docx 15.99 2020-09-15 12:52:00 Przedmiot zamówienia
zał. (RODO).pdf pdf 132.69 2020-09-15 12:52:00 Przedmiot zamówienia
projekt umowy.pdf pdf 261.68 2020-09-15 12:52:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 1.2 Formularz Ofertowy - dla zadania nr 2.docx docx 16.03 2020-09-15 12:52:00 Przedmiot zamówienia
zał 2.2 formularze asortymentowo - cenowe - zadanie 2.xlsx xlsx 14.02 2020-09-15 12:52:00 Przedmiot zamówienia
zal. 3.2 -OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - zadanie 2.docx docx 26.01 2020-09-15 12:52:00 Przedmiot zamówienia
projekt umowy.pdf pdf 261.68 2020-09-15 12:52:00 Przedmiot zamówienia
zał. (RODO).pdf pdf 132.69 2020-09-15 12:52:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 1.3 Formularz Ofertowy - dla zadania nr 3.docx docx 16.01 2020-09-15 12:52:00 Przedmiot zamówienia
zał 2.3 formularze asortymentowo - cenowe - zadanie 3.xlsx xlsx 10.88 2020-09-15 12:52:00 Przedmiot zamówienia
zal. 3.3 -OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - zadanie 3.docx docx 38.35 2020-09-15 12:52:00 Przedmiot zamówienia
projekt umowy.pdf pdf 261.68 2020-09-15 12:52:00 Przedmiot zamówienia
zał. (RODO).pdf pdf 132.69 2020-09-15 12:52:00 Przedmiot zamówienia
zal. 3.2 -OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - zadanie 2 po modyfikacji.docx docx 26.22 2020-09-17 15:05:39 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania I.pdf pdf 1302.77 2020-09-17 15:05:39 Publiczna wiadomość
ZESTAWIENIE OFERT sprz.pdf pdf 224.39 2020-09-23 09:05:38 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-09-23 09:05 Jolanta Wojdera Zestawienie ofert

ZESTAWIENIE OFERT sp [...].pdf

2020-09-17 15:05 Jolanta Wojdera Odpowiedzi na pytania Wykonawców wraz z załącznikiem 3.2 po modyfikacji
Zmiana terminu składania ofert - do 22.09.2020 r., do godz. 10:00

zal. 3.2 -OPIS PRZED [...].docx

odpowiedzi na pytani [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 ZADANIE NR 1 - Dostawa drobnego asortymentu biurowego 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. formularzu ofertowym b. formularzu asortymentowo – cenowym c. szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia c. projekcie umowy , d. informacji o przetwarzaniu danych osobowych. 2. Proszę o składanie ofert na formularzu ofertowym dla wybranego zadania 3. Wraz z ofertą należy złożyć 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy dla wybranego zadania 2. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo – cenowy dla wybranego zadania 3. Wypełniony i podpisany opis oferowanego przedmiotu zamówienia dla wybranego zadania 4. Aktualny KRS/CEIDG 5. Podpisane oświadczenie RODO –załącznik nr 5 4.Ofertę proszę składać na platformie zakupowej. 5. Jako wartość oferty proszę wpisać ogólną wartość z formularza ofertowego

zal. 3.1 -OPIS PRZED [...].docx

zał 2.1 formularze a [...].xlsx

Załącznik 1.1 Formul [...].docx

zał. (RODO).pdf

projekt umowy.pdf

1 szt. - (0)
2 ZADANIE NR 2 - Dostawa kserokopiarek wielofunkcyjnych 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. formularzu ofertowym b. formularzu asortymentowo – cenowym c. szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia c. projekcie umowy , d. informacji o przetwarzaniu danych osobowych. 2. Proszę o składanie ofert na formularzu ofertowym dla wybranego zadania 3. Wraz z ofertą należy złożyć 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy dla wybranego zadania 2. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo – cenowy dla wybranego zadania 3. Wypełniony i podpisany opis oferowanego przedmiotu zamówienia dla wybranego zadania 4. Aktualny KRS/CEIDG 5. Podpisane oświadczenie RODO –załącznik nr 5 4.Ofertę proszę składać na platformie zakupowej. 5. Jako wartość oferty proszę wpisać ogólną wartość z formularza ofertowego

Załącznik 1.2 Formul [...].docx

zał 2.2 formularze a [...].xlsx

zal. 3.2 -OPIS PRZED [...].docx

projekt umowy.pdf

zał. (RODO).pdf

1 szt. - (0)
3 ZADANIE NR 3 - Dostawa niszczarek 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. formularzu ofertowym b. formularzu asortymentowo – cenowym c. szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia c. projekcie umowy , d. informacji o przetwarzaniu danych osobowych. 2. Proszę o składanie ofert na formularzu ofertowym dla wybranego zadania 3. Wraz z ofertą należy złożyć 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy dla wybranego zadania 2. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo – cenowy dla wybranego zadania 3. Wypełniony i podpisany opis oferowanego przedmiotu zamówienia dla wybranego zadania 4. Aktualny KRS/CEIDG 5. Podpisane oświadczenie RODO –załącznik nr 5 4.Ofertę proszę składać na platformie zakupowej. 5. Jako wartość oferty proszę wpisać ogólną wartość z formularza ofertowego

Załącznik 1.3 Formul [...].docx

zał 2.3 formularze a [...].xlsx

zal. 3.3 -OPIS PRZED [...].docx

projekt umowy.pdf

zał. (RODO).pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 583