Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.271.2.81.2020.JM „Dostosowanie gabinetu stomatologicznego do obowiązujących przepisów sanitarnohigienicznych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 w Płocku przy ul. Krakówka 4”.

Joanna Michniewicz
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 29-07-2020 12:38:00
Składania : 05-08-2020 12:30:00
Otwarcia : 05-08-2020 12:35:00
Tryb:
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający - Gmina Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza doskładania ofert w trybie przetargu na realizację zamówienia o wartości poniżej 30 tyś. euro 

pn. :Dostosowanie gabinetu stomatologicznego do obowiązujących przepisów sanitarnohigienicznych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 w Płocku przy ul. Krakówka 4”.

I.Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

II.Termin realizacji zamówienia -  15.09.2020r. 

III.Kryteria oceny ofert - cena - 100 %

IV.Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu

Wykonawca wykaże, że dysponuje przy kierowaniu robotami elektrycznymi1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych


UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego) wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku. 

Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty. 

Uwaga! -

Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania w/w warunków polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów. 

V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

VIII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.  

IX. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

X. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XI. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są Joanna Michniewicz tel 24 - 367-17- 60.


KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   
  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pnDostosowanie gabinetu stomatologicznego do obowiązujących przepisów sanitarnohigienicznych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 w Płocku przy ul. Krakówka 4”. 
  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.8 oraz art.96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień publicznych.   
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   
  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   
  7. Posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ SP5 gabinet.pdf pdf 343.22 2020-07-29 12:38:00 Postępowanie
Wniosek o zatwierdzenie materiałów - załacznik nr 1 do OPZ.pdf pdf 85.46 2020-07-29 12:38:00 Postępowanie
WZÓR UMOWY SP5 gabinet.pdf pdf 185.55 2020-07-29 12:38:00 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2020-07-29 12:38:00 Kryterium
OPIS gabinet stomatologiczny.pdf pdf 4711.31 2020-07-29 12:41:14 Publiczna wiadomość
RZUTY - V1-E-05.pdf pdf 279 2020-07-29 12:41:14 Publiczna wiadomość
RZUTY - V1-E-04.pdf pdf 240.92 2020-07-29 12:41:14 Publiczna wiadomość
RZUTY - V1-E-03.pdf pdf 1132.62 2020-07-29 12:41:14 Publiczna wiadomość
RZUTY - V1-E-02.pdf pdf 382.27 2020-07-29 12:41:14 Publiczna wiadomość
RZUTY - V1-E-01.pdf pdf 256.57 2020-07-29 12:41:14 Publiczna wiadomość
zagospodarowanie terenu.pdf pdf 1200.53 2020-07-29 12:41:14 Publiczna wiadomość
plan remontu - parter budynku.pdf pdf 204.14 2020-07-29 12:41:14 Publiczna wiadomość
gabinet stomatologiczny PROJEKT TECHNOLOGICZNY.pdf pdf 56.96 2020-07-29 12:41:14 Publiczna wiadomość
Przedmiar - br. sanitarna SP5 gabinet.pdf pdf 69.45 2020-07-29 12:44:09 Publiczna wiadomość
Przedmiar - br. elektryczna SP5 gabinet.pdf pdf 277.14 2020-07-29 12:44:09 Publiczna wiadomość
Przedmiar - br. budowlana SP5 gabinet.pdf pdf 140.33 2020-07-29 12:44:09 Publiczna wiadomość
Projekt technologiczny.pdf pdf 140.91 2020-07-29 12:44:09 Publiczna wiadomość
Plan remontu - parter budynku.pdf pdf 203.68 2020-07-29 12:44:09 Publiczna wiadomość
Opinia sanitarna 22.06.2020r..pdf pdf 155.42 2020-07-29 12:44:09 Publiczna wiadomość
RYS IS-04.pdf pdf 117.06 2020-07-29 12:44:09 Publiczna wiadomość
RYS IS-03.pdf pdf 88.04 2020-07-29 12:44:09 Publiczna wiadomość
RYS IS-02.pdf pdf 385.81 2020-07-29 12:44:09 Publiczna wiadomość
RYS IS-01.pdf pdf 321.58 2020-07-29 12:44:09 Publiczna wiadomość
STWiOR_budowlanka + sanitarka + elektryka.pdf pdf 458.59 2020-07-29 12:45:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 robota budowlana :„Dostosowanie gabinetu stomatologicznego do obowiązujących przepisów sanitarnohigienicznych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 w Płocku przy ul. Krakówka 4”. 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 E-fakturowanie - Proszę potwierdzić zapoznanie się z informacją z załącznika

e-fakturowanie.odt

(0)
4 gwarancja - proszę potwierdzić gwarancja 36 miesięcy (0)
5 zdolność zawodowa - Proszę potwierdzić , że wykonawca dysponuje przy kierowaniu robotami elektrycznymi – 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 489