- Strona główna
- Postępowanie ID 332839
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 332839 :
05/8/2020 Dostawa płynów infuzyjnych, substancji recepturowych oraz opatrunków na potrzeby Szpitala
Wystawiający
-
UżytkownikMarcelina Chotkiewicz
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-04-03 10:45:00
-
Składania2020-05-19 10:30:00
-
Otwarcie ofert2020-05-19 11:00:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2020-06-09
09:55:13
|
Andrzej Borodej |
Zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
W wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego numer postępowania 05/8/2020 na: „Dostawę płynów infuzyjnych, substancji recepturowych oraz opatrunków na potrzeby Szpitala”. 1. ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE DOKONAŁ WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY: Dotyczy Pakietów nr 1, 2, 4, 5 Pakiet nr 1 Oferta nr 3 - Bialmed Sp. z o. o. ul. Kazimierzowska 46 /48 lok. 35 02- 546 Warszawa, Pakiet nr 2 Oferta nr 3 - Bialmed Sp. z o. o. ul. Kazimierzowska 46 /48 lok. 35 02- 546 Warszawa, Pakiet nr 4 Oferta nr 1 - Paul Hartmann Polska Sp. z o.o. ul. Żeromskiego 17, 95 200 Pabianice, Pakiet nr 5 Oferta nr 2 - Mölnlycke Health Care Polska Sp. z o. o. ul. Przasnyska 6B ( wejście C, II p.) 01 756 Warszawa. Szczegóły znajdują się w dołączonym piśmie Załączniki |
2020-05-19
14:32:45
|
Marcelina Chotkiewicz |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Zamawiający zastrzega, że informacja z otwarcia ofert nie stanowi zawiadomienia o najkorzystniejszej ofercie. O wynikach postępowania /etapu Zamawiający poinformuje po zakończeniu badania i oceny ofert. Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę płynów infuzyjnych, substancji recepturowych oraz opatrunków na potrzeby Szpitala. " "Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: Pakiet nr 1 - Płyny infuzyjne - 945 737,53 zł brutto, Pakiet nr 2 - 49 442,94 zł brutto, Pakiet nr 3 - Substancje recepturowe - 98 690,40 brutto, Pakiet nr 4 - Opatrunki - 13 434,12 brutto, Pakiet nr 5 - Opatrunki - 91 147,68 brutto. " Załączniki |
2020-04-28
13:47:38
|
Marcelina Chotkiewicz |
Warszawa,
dnia
28.04.2020r O D P O W I E D Ź na pytania w sprawie SIWZ Dotyczy postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę płynów infuzyjnych, substancji recepturowych oraz opatrunków na potrzeby Szpitala. Numer postępowania : 05/8/2020 Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 tj. z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą” udziela odpowiedzi na zadane pytania, które wpłynęły na zapisy SIWZ. W przypadku gdy udzielona poniżej odpowiedź pozostaje w sprzeczności z postanowieniami SIWZ lub też precyzuje lub uzupełnia postanowienia SIWZ, należy przyjąć, że stanowi ona zmianę SIWZ dokonaną przez Zamawiającego w myśl art. 38 ust. 4 ustawy i będzie stanowić podstawę dla oceny zgodności oferty z SIWZ, przy czym w przypadku gdy: a) postanowienia odpowiedzi są sprzeczne z postanowieniami SIWZ wraz z załącznikami, za obowiązujące w tym zakresie należy przyjąć treść udzielonych odpowiedzi; b) postanowienia odpowiedzi precyzują lub uzupełniają postanowienia SIWZ wraz z załącznikami, za obowiązujące w tym zakresie należy przyjąć treść udzielonych odpowiedzi wraz z dotychczasową treścią SIWZ oraz załączników. Pytanie 1–Dotyczy zapisów umowy Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wprowadzenie dodatkowych zapisów do umowy regulujących skutki wystąpienia siły wyższej mającej wpływ na realizacje obowiązków wynikających z łączącej strony umowy. Proponowane brzmienie: 1. wnosimy o wprowadzenie do umowy nowego paragrafu regulujące skutki wystąpienia siły wyższej mającej wpływ na realizacje obowiązków wynikających z łączącej strony umowy. Proponowane brzmienie: Siła Wyższa 1. Strony umowy zgodnie z postanawiaja, że nie są odpowiedzialne za skutki wynikające z działania siły wyższej, w szczególności pożaru, powodzi, ataku terrorystycznego, klęsk żywiołowych, zagrożeń epidemiologicznych, a także innych zdarzeń, na które strony nie mają żadnego wpływu i których nie mogły uniknąć bądź przewidzieć w chwili podpisania umowy (siła wyższa). 2. Strona umowy, u której wyniknęły utrudnienia w wykonaniu umowy wskutek działania siły wyższej, jest obowiązana do bezzwłocznego poinformowania drugiej strony o wystąpieniu i ustaniu działania siły wyższej. Zawiadomienie to określa rodzaj zdarzenia, jego skutki na wypełnianie zobowiązań wynikających z Umowy, zakres asortymentu, którego dotyczy, i środki przedsięwzięte, aby te konsekwencje złagodzić. 3. Strona, która dokonała zawiadomienia o zaistnieniu działania siły wyższej, jest zobowiązana do kontynuowania wykonywania swoich zobowiązań wynikających z Umowy, w takim zakresie, w jakim jest to możliwe, jak również jest zobowiązana do podjęcia wszelkich działań zmierzających do wykonania przedmiotu umowy, a których nie wstrzymuje działanie siły wyższej. 4. Obowiązki, których Strona nie jest w stanie wykonać na skutek działania siły wyższej, na czas działania siły wyższej ulegają zawieszeniu, tzn. w czasie działania siły wyższej ww. obowiązki nie są wykonywane, a terminy ich wykonania ulegają przedłużeniu o okres działania siły wyższej. W czasie istnienia utrudnień w wykoananiu umowy na skutek działania siły wyższej w szczególności nie nalicza się przewidzinaych kar umownych ani nie obciąża się drugiej strony umowy kosztami zakupów interwenycjnych. 5. W przypadku, gdy utrudnienia w wykonaniu umowy na skutek działania siły wyższej utrzymują się dłużej niż trzy miesiące od czasu stwierdzenia wystąpienia siły wyższej, każda ze stron może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmastowym w części objętej działaniem siły wyższej. Rozwiązanie umowy ze skutkiem natychmiastowym następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wprowadzenie powyższej regulacji pozwoli na jednoznaczne określenie obowiązków stron w przypadku wystąpienia siły wyższej. Wskazać bowiem należy, iż siła wyższa traktowana jest jako jedna z przesłanek wyłączających odpowiedzialność na zasadzie ryzyka, a więc również umożliwiających wykonawcy uwolnienie się od ponoszenia odpowiedzialności za niewykonanie lub niewłaściwe wykonanie tej umowy, w tym za uchybienia terminowi wykonania zakontraktowanych prac czy dostaw. Jednakże w celu zapewnienie ochrony interesów obu stron umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej wprowadzenie powyższych zapisów pozwoli na podjęcie działań mających na celu ograniczenie negatywnych skutków wynikających z tego stanu. Odpowiedź: Zamawiający nie widzi konieczności dopisania powyższych zapisów do projektu umowy. Działanie siły wyższej reguluje Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 kodeks cywilny (t. j. Dz. U. 2019 poz. 1145). Pytanie 1 1. Czy Zamawiający w Pakiecie 1 poz. 7 wyrazi zgodę na zaoferowanie produktów w opakowaniu 12 sztuk z odpowiednim przeliczeniem ilości opakowań i zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku? Odpowiedź Zamawiający wyraża zgodę. Pytanie 2 2. Czy Zamawiający w Pakiecie 1 poz. 8 wyrazi zgodę na zaoferowanie preparatu Geloplasma 3% roztwór żelatyny w fizjologicznym roztworze zbilansowanym o tożsamym efekcie terapeutycznym w opakowaniu x 20 sztuk? Odpowiedź Zamawiający wyraża zgodę. Zamawiający informuje, że termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
