Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.2.15.2019 Ulepszenie nawierzchni ul. Leśnej w Koronowie

Maria Klapczyńska
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Referat Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 12-11-2019 16:16:00
Składania : 19-11-2019 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

 

Zaproszenie ofertowe


ZAMAWIAJĄCY

Gmina Koronowo
ul. Plac Zwycięstwa 1,   86-010 Koronowo
tel. 52 38 26 400, 

fax  52 38 26 401

ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM
W FORMIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO

pn:


Ulepszenie nawierzchni ul. Leśnej w Koronowie


(zamówienie o wartości do kwoty 30.000 euro, wyłączone z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U. 2019 poz. 1843)

 

 

 

 

Załączniki:     

Załącznik nr 1             - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 2             - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania

Załącznik nr 3             - wykaz osób

Załącznik nr 4             - wykaz robót budowlanych

Załącznik nr 5             - wzór umowy

Załącznik nr 6             - SST

Załącznik nr 7             - mapka poglądowa

Załącznik nr 8             - przedmiar robót

 

 

 

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na ulepszeniu nawierzchni ul. Leśnej Koronowie.

2. Zakres zamówienia j.w. obejmuje:
- roboty ziemne, kształtowanie poboczy

- frezowanie części nawierzchni

- wykonanie warstwy podbudowy dla części drogi

- wykonanie nawierzchni asfaltowej dwuwarstwowej,

- wykonanie zjazdów asfaltowych

- wykonanie poboczy

Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają: opis techniczny wykonania remontu nawierzchni na ul. Leśnej w Koronowie, dz. nr 2010, przedmiar robót, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST) oraz mapka poglądowa, stanowiące załączniki do zaproszenia ofertowego.

3. Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z zarządcą dróg gminnych oraz sieci (Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. z o.o.).

4. W przypadku wystąpienia w udostępnionej dokumentacji nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów, urządzeń, rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, jakościowych użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewniają one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w załącznikach do zapytania.

5. Zamawiający informuje, że powstały urobek z prac zmiennych, nieprzewidziany do ponownego wbudowania jest własnością Wykonawcy. Zagospodarowanie pozyskanych w trakcie rozbiórek w/w materiałów musi nastąpić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, uzyskanymi uzgodnieniami gestorami oraz poleceniami Zamawiającego.

6. Wykonawca w ramach wykonania robót zobowiązany jest do:

1) sporządzenia tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem niezbędnych zatwierdzeń,

2) zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zgodnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu wraz z ustawieniem.

7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

8. Dla chętnych Wykonawców Zamawiający organizuje wizję lokalną. Zbiórka Wykonawców w celu udania się na miejsce realizacji przedmiotu zamówienia w dniu 14 listopada 2019 r. o godzinie 9.00 w siedzibie Zamawiającego w Koronowie, ul. Plac Zwycięstwa 1, pokój nr 11. Zamawiający nie udostępnia środka transportu.

9. W cenie oferty należy uwzględnić:

- koszty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy (w tym energia elektryczna, woda, odprowadzenie nieczystości itp.), wszelkie prace porządkowe, związane z zakończeniem realizacji przedmiotu zamówienia,

- koszty związane z oznakowaniem i zabezpieczeniem BHP i p.poż. placu budowy,

- koszty ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym,

- koszty oznaczenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami terenu budowy (odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót, wygrodzenie stref niebezpiecznych),

- koszty związane z utrzymaniem porządku na terenie wykonywanych robót,

- koszty sporządzenia i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu,

- koszty utrzymania wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi oraz urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu zamówienia,

- koszty związane z usunięciem odpadów i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu prowadzonych prac, składowanie  na wysypisku, utylizacja itp).

Zagospodarowanie pozyskanych w trakcie rozbiórek w/w materiałów musi nastąpić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

- koszty odkrywki elementów robót budzących wątpliwość w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone sprawdzenia przed ich zakryciem,

- koszty usunięcia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowych zaplecza itp. po zakończeniu robót,

- koszty wyrównania i uporządkowania terenu po zakończeniu robót, doprowadzenie nawierzchni wjazdów oraz obiektów sąsiadujących do stanu sprzed rozpoczęcia robót,

- pozostałe koszty, niezbędne do poniesienia w celu kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia,

- okres realizacji zamówienia, w tym skutki wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych do końca realizacji przedmiotu zamówienia,

- podatek VAT naliczony według obowiązujących przepisów,

- koszty związane z pracami przy sieciach znajdujących się w granicach pasa drogowego,

- wykonanie wszelkich zobowiązań wynikających z zaproszenia ofertowego i załączników do zapytania,

- wszelkie czynności prawne i faktyczne związane z dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa regulującego przedmiotową problematykę,

- formę wynagrodzenia ryczałtowego zdefiniowanego w art. 632 KC (Wynagrodzenie ryczałtowe, obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego),

-  udzielenie 36 miesięcznego okresu odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady,

- udzielenie 36 miesięcznej gwarancji jakości.

10. Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:

- Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi (SST),

- ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2019 poz. 1186 z ze zm.),

- zasadami wiedzy technicznej.

11. Kod CPV: 45233220-7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg.

12. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) nie podlegają wykluczeniu

2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w zapytaniu.

13. Warunki udziału w postępowaniu:

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki dotyczące:

1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.

3) zdolności technicznej lub zawodowej,

- Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie  w postaci wykonania co najmniej dwóch robót drogowych, polegających na wykonaniu nawierzchni asfaltowej, o łącznej wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. Przedmiotowe zamówienia winny zostać ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,

- Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (kierownik budowy).

Wymieniona osoba powinna posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (dalej uPb) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do w/wym., zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12 uPb.

14. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.

15. Wykonawca wraz z ofertą składa:

1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:

a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 1

b) wykaz robót budowlanych (załącznik nr 4) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone: przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

c) wykaz osób (załącznik nr 3) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

2) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:

a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 2

16. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany według następującego kryterium oceny ofert: cena 100% - wskaźnik C

Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:

                  najniższa cena ofertowa

C = ------------------------------------------------------ x 100 pkt x 100%

cena ofertowa w ofercie badanej

Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) o wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów w kryterium cena.

17. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

18. Inicjatywa udzielania wyjaśnień należy wyłącznie do zamawiającego, wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy.

19. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek) a także inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem ofertowym (niepowodujące istotnych zmian w treści oferty), niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

20. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zaproszenia ofertowego i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny ofert.

21. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawienia taki sam bilans ceny i kryterium oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

22. Termin wykonania zamówienia: do dnia 15 grudnia 2019 r.

23. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Artur Senski tel. 52 38 26 453.

24. Sposób ustalenia ceny ofertowej:

1) Wykonawca w ofercie określi cenę ryczałtową brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia,

2) W cenie oferty należy skalkulować wszystkie koszty i czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia (łącznie z kosztami wszystkich zastosowanych materiałów i urządzeń oraz z kosztami ich transportu itp.).

3) Cenę i wszystkie wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4) Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) z podatkiem od towarów i usług VAT /obowiązującym na dzień składania ofert/ oraz obejmować inne podatki oraz daniny publiczne. Tak obliczona cena będzie brana pod uwagę w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.

5) Jeżeli Wykonawca złoży ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający  w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca składając ofertę, zobowiązany jest poinformować zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru  lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

25. Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez platformę zakupową OpenNexus do dnia 19 listopada 2019 r. do godz. 09:00. Oferty złożone poza platformą nie będą rozpatrywane.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis techniczny wykonania remontu.pdf pdf 51.38 2019-11-12 16:16:00 Postępowanie
załacznik graficzny.pdf pdf 699.79 2019-11-12 16:16:00 Postępowanie
SST.pdf pdf 1066.42 2019-11-12 16:16:00 Postępowanie
uzgodnienie enea.pdf pdf 305.72 2019-11-12 16:16:00 Postępowanie
uzgodnienie orange.pdf pdf 585.86 2019-11-12 16:16:00 Postępowanie
uzgodnienie zgkim.pdf pdf 167.51 2019-11-12 16:16:00 Postępowanie
przedmiar.pdf pdf 35.34 2019-11-12 16:16:00 Postępowanie
klauzula RODO.docx docx 16.15 2019-11-12 16:16:00 Postępowanie
UMOWA - projekt ul. Lesna.doc doc 121 2019-11-12 16:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do umowy.docx docx 13.51 2019-11-12 16:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - ośw. warunki.docx docx 15.8 2019-11-12 16:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - ośw. dot. braku podsatw do wylkuczenia.docx docx 18.4 2019-11-12 16:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - wykaz osób.docx docx 18.36 2019-11-12 16:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - wykaz robót budowlanych.docx docx 13.15 2019-11-12 16:16:00 Postępowanie
Zaproszenie ofertowe.pdf pdf 304.49 2019-11-12 16:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - ośw. warunki.docx docx 15.8 2019-11-12 16:16:00 Kryterium
Załącznik nr 2 - ośw. dot. braku podsatw do wylkuczenia.docx docx 18.4 2019-11-12 16:16:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - wykaz osób.docx docx 18.36 2019-11-12 16:16:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - wykaz robót budowlanych.docx docx 13.15 2019-11-12 16:16:00 Kryterium
UMOWA - projekt ul. Lesna.doc doc 121 2019-11-12 16:16:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do umowy.docx docx 13.51 2019-11-12 16:16:00 Kryterium
klauzula RODO.docx docx 16.15 2019-11-12 16:16:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont ul. Leśnej w Koronowie Zgodnie z zapisami zaproszenia ofertowego 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Termin wykonania zamówienia: do dnia 15 grudnia 2019 r., proszę potwierdzić (0)
3 Podwykonawcy - jeżeli dotyczy proszę podać nazwę podwykonawcy oraz adres (0)
4 Spełnianie warunków udziału w postępowaniu - Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone w zaproszeniu ofertowym ZP.271.2.15.2019, proszę potwierdzić oraz załączyć oświadczenie (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - ośw [...].docx

(0)
5 Niepodleganie wykluczeniu z postępowania - Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22 ustawy Pzp, proszę potwierdzić oraz załączyć oświadczenie (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - ośw [...].docx

(0)
6 Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Oświadczam, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (kierownik budowy), proszę potwierdzić oraz załączyć wykaz osób wraz dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - wyk [...].docx

(0)
7 Posiadanie doświadczenia - Oświadczam, że posiadam doświadczenie w postaci wykonania co najmniej dwóch robót drogowych, polegających na wykonaniu nawierzchni asfaltowej, o łącznej wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł, proszę potwierdzić oraz załączyć wykaz najważniejszych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - wyk [...].docx

(0)
8 Akceptacja warunków umowy - Oświadczam, że akceptuję warunki umowy zawarte w załączonym wzorze umowy, proszę potwierdzić

UMOWA - projekt ul. [...].doc

Załącznik nr 2 do um [...].docx

(0)
9 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, proszę potwierdzić jeżeli dotyczy (0)
10 Zapoznanie z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić

klauzula RODO.docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 626