Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 25/DIR/UŁ/2019 Budowa budynku dydaktycznego Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 65 i ul. Lindleya 5 w Łodzi Oznaczenie sprawy: 25/DIR/UŁ/2019

Anna Sochala
Uniwersytet Łódzki Oddział: Dział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 04-11-2019 15:25:00
Składania : 10-01-2020 09:30:00
Otwarcia : 10-01-2020 10:00:00
Tryb:
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem do pobrania Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawcy. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert oraz komunikacja odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną.  


Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ
  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
  • Przesłania odwołania/inne 


Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem. W procesie składania oferty na platformie taki podpis składają Państwo zgodnie z instrukcją dostępną pod linkiem.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SIWZ wraz z załączniakmi.zip zip 580.7 2019-11-04 15:25:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu .pdf pdf 168.72 2019-11-04 15:25:00 Postępowanie
Zał. nr 2a do SIWZ - 1_WNoW_PB_Architektura_Elektryczne.rar rar 89631 2019-11-04 15:25:00 Postępowanie
Zał. nr 2a do SIWZ - 2_WNoW_PB_PZT_Sanitarne_Wod-kan_HVAC.rar rar 98758.9 2019-11-04 15:25:00 Postępowanie
Zał. nr 2b do SIWZ - 1_WNoW_PW_ZAGOSPODAROWANIE_TERENU_ARCHITEKTURA_PDF.rar rar 80143.76 2019-11-04 15:25:00 Postępowanie
Zał. nr 2b do SIWZ - 2_WNoW_PW_ARCHITEKTURA_EDIT.rar rar 80849.12 2019-11-04 15:25:00 Postępowanie
Zał. nr 2b do SIWZ - 3_WNoW_PW_KONSTRUKCJA_EDIT.rar rar 54103.11 2019-11-04 15:25:00 Postępowanie
Zał. nr 2b do SIWZ - 4_WNoW_PW_KONSTRUKCJA_PDF_1.rar rar 67776.21 2019-11-04 15:25:00 Postępowanie
Zał. nr 2b do SIWZ - 5_WNoW_PW_KONSTRUKCJA_PDF_2.rar rar 52094.44 2019-11-04 15:25:00 Postępowanie
Zał. nr 2b do SIWZ - 6_WNoW_PW_WYPOSAŻENIE_DROGI_ZIELEŃ.rar rar 71813.95 2019-11-04 15:25:00 Postępowanie
Zał. nr 2b do SIWZ - 10_WNoW_PW_ELEKTRYCZNE_PDF_1.rar rar 66207.44 2019-11-04 15:25:00 Postępowanie
Zał. nr 2b do SIWZ - 11_WNoW_PW_ELEKTRYCZNE_PDF_2.rar rar 73216.08 2019-11-04 15:25:00 Postępowanie
Zał. nr 2c do SIWZ - WNoW_PW_STWiORB.rar rar 15260.96 2019-11-04 15:25:00 Postępowanie
Zał. nr 3 do SIWZ - Przedmiary Robót.rar rar 2743.01 2019-11-04 15:25:00 Postępowanie
JEDZ.zip zip 91.12 2019-11-04 15:25:00 Postępowanie
Zał. nr 2b do SIWZ - 16_WNoW_PW_WOD- KAN.rar rar 49768.86 2019-11-04 15:25:00 Postępowanie
Zał. nr 2b do SIWZ - 8-9_WNoW_PW_ELEKTRYCZNE_DWG_1 i 2.rar rar 70552.86 2019-11-05 09:22:08 Postępowanie
Zał. nr 2b do SIWZ - 13-14_WNoW_PW_HVAC_DWG_1 i 2.rar rar 80265.54 2019-11-05 09:24:55 Postępowanie
Zał. nr 2b do SIWZ - 15-16_WNoW_PW_PROJEKT_TELEKOMUNIKACJI_AUTOMATYKA i WOD- KAN.rar rar 94774.81 2019-11-05 09:28:07 Postępowanie
SIWZ i zal. nr 7 aktualizacja 14.11.2019.zip zip 174.36 2019-11-14 10:41:27 Postępowanie
espd-request(6)JEDZ 06.11.2019 aktualny .zip zip 83.42 2019-11-06 10:44:14 Publiczna wiadomość
WNoW UŁ - Dokumentacja badań podłoża gruntowego z projektem geotechnicznym.rar rar 4448.47 2019-11-06 11:51:39 Publiczna wiadomość
Zał. nr 2b do SIWZ - 7_WNoW_PW_ELEKTRYCZNE_DIALUX_OPIS_PRZYŁĄCZE_WOD-KAN.rar rar 61026.44 2019-11-06 13:08:15 Publiczna wiadomość
WNOW-KON-PW-spis_rysunków.pdf pdf 99.7 2019-11-07 14:48:57 Publiczna wiadomość
WNOW UŁ - Zestawienie przedmiarów robót.xlsx xlsx 11.44 2019-11-07 14:48:57 Publiczna wiadomość
WNoW UŁ - Wizja lokalna.pdf pdf 180.62 2019-11-08 10:19:40 Publiczna wiadomość
Zał. nr 2b do SIWZ - 17_WNoW_PW_IBPOŻ_SCPOŻ_SIEĆ_CIEPLNA_TECHNOLOGIA_FONTANNY.rar rar 53795.94 2019-11-08 10:48:18 Publiczna wiadomość
Zał. nr 2b do SIWZ - 12_WNoW_PW_HVAC_OPIS_ZAŁĄCZNIKI_PDF.rar rar 33159.31 2019-11-08 10:56:41 Publiczna wiadomość
Zał. nr 7 _Wykaz wykonanych robót aktualizacja 14.11.2019.doc doc 140 2019-11-14 10:37:40 Publiczna wiadomość
SIWZ aktualizacja 14.11.2019.docx docx 148.13 2019-11-14 10:37:40 Publiczna wiadomość
Wszyscy Wykonawcy - Odwołanie 15.11.2019.pdf pdf 6555.65 2019-11-15 13:49:10 Publiczna wiadomość
WNoW-PB-356 A3.pdf pdf 1776.16 2019-11-25 11:22:55 Publiczna wiadomość
WNoW-PB-355.pdf pdf 413.69 2019-11-25 11:22:55 Publiczna wiadomość
WNoW-PB-354.pdf pdf 477.11 2019-11-25 11:22:55 Publiczna wiadomość
WNoW-PB-353.pdf pdf 399.18 2019-11-25 11:22:55 Publiczna wiadomość
WNoW-PB-352.pdf pdf 418.24 2019-11-25 11:22:55 Publiczna wiadomość
WNoW-PB-351.pdf pdf 414.65 2019-11-25 11:22:55 Publiczna wiadomość
WNoW-PB-350 PZT.pdf pdf 6951.16 2019-11-25 11:22:55 Publiczna wiadomość
Opis przedmiotu zamówienia - system AV - parametry wymagane.pdf pdf 260.59 2019-11-25 11:22:55 Publiczna wiadomość
Opis przedmiotu zamówienia - system AV - Lista urządzeń.pdf pdf 145.22 2019-11-25 11:22:55 Publiczna wiadomość
Wszyscy Wykonawcy - Odpowiedzi na pytania z 15-22.11.2019r. - II część.pdf pdf 3928.71 2019-11-25 11:22:55 Publiczna wiadomość
BRN3C2AF46FC182_007784.pdf pdf 362.33 2019-11-19 09:59:11 Publiczna wiadomość
Zał. nr 7 _Wykaz wykonanych robót aktualizacja 19.11.2019.doc doc 140 2019-11-19 09:59:11 Publiczna wiadomość
SIWZ aktualizacja 19.11.2019.docx docx 148.23 2019-11-19 09:59:11 Publiczna wiadomość
sprostowanie ogłoszenia 19.11.2019 .pdf pdf 83.95 2019-11-19 09:59:11 Publiczna wiadomość
Projekt umowy - aktualizacja 19.11.2019r.rar rar 677.99 2019-11-19 10:58:53 Publiczna wiadomość
Dokumenty formalne - 19.11.2019r.rar rar 22738.26 2019-11-19 10:58:53 Publiczna wiadomość
Czcionki - 19.11.2019r.rar rar 13.37 2019-11-19 10:58:53 Publiczna wiadomość
Wszyscy Wykonawcy - Odpowiedzi na pytania z 12.11.2019r. i 13.11.2019r..pdf pdf 2823.03 2019-11-19 10:58:53 Publiczna wiadomość
Zestawienie Rolet.pdf pdf 101.57 2019-11-20 08:41:56 Publiczna wiadomość
Zestawienie Rolet.xlsx xlsx 11.91 2019-11-20 08:41:56 Publiczna wiadomość
Zał. nr 1 do SIWZ_Formularz ofertowy - aktualizacja 20.11.2019r.pdf pdf 585.21 2019-11-20 08:41:56 Publiczna wiadomość
Zał. nr 1 do SIWZ_Formularz ofertowy - aktualizacja 20.11.2019r..doc doc 176.5 2019-11-20 08:41:56 Publiczna wiadomość
Wszyscy Wykonawcy - Odpowiedzi na pytania z 14.11.2019r. i 15.11.2019r. - I część.pdf pdf 3183.94 2019-11-20 08:41:56 Publiczna wiadomość
Protokół z wizji lokalnej.pdf pdf 765.62 2019-11-20 09:20:21 Publiczna wiadomość
WNOW-KON-K01-PB- K01.pdf pdf 782.58 2019-11-20 10:43:08 Publiczna wiadomość
WNOW-KON_01_Opis_PB_20180720.pdf pdf 46744.58 2019-11-20 10:43:08 Publiczna wiadomość
A703.dwg dwg 719.79 2019-11-22 12:45:40 Publiczna wiadomość
Wszyscy Wykonawcy - Odpowiedzi na pytania z 15-22.11.2019r..pdf pdf 3601.36 2019-11-22 12:45:40 Publiczna wiadomość
Formularz oferty aktualizacja 22.11.2019.doc doc 176.5 2019-11-22 13:17:49 Publiczna wiadomość
Zał. nr 5_Projekt umowy - aktualizacja 22.11.2019r.pdf pdf 397.03 2019-11-22 13:17:49 Publiczna wiadomość
Wsyscy Wykonawcy 22. 11.2019.pdf pdf 378.02 2019-11-22 13:17:49 Publiczna wiadomość
Sprostowanie ogłoszenia 22.11.2019.pdf pdf 72.67 2019-11-22 13:17:49 Publiczna wiadomość
SIWZ aktualizacja 22. 11.2019.pdf pdf 699.68 2019-11-22 13:17:49 Publiczna wiadomość
Formularz oferty - aktualizacja 02.12.2019.pdf pdf 584.47 2019-12-02 11:32:01 Publiczna wiadomość
Formularz oferty - aktualizacja 02.12.2019.doc doc 176.5 2019-12-02 11:32:01 Publiczna wiadomość
Chiller.pdf pdf 917.85 2019-12-02 11:32:01 Publiczna wiadomość
Centrale Aule.pdf pdf 5801.32 2019-12-02 11:32:01 Publiczna wiadomość
Centrala Sale Wykładowex2.pdf pdf 4900.05 2019-12-02 11:32:01 Publiczna wiadomość
Centrala Budynek.pdf pdf 8209 2019-12-02 11:32:01 Publiczna wiadomość
Wszyscy Wykonawcy - Odpowiedzi na pytania z 27.11.2019r..pdf pdf 411.07 2019-12-02 11:32:01 Publiczna wiadomość
Wszyscy Wykonawcy - Odpowiedzi na pytania z 26.11.2019r..pdf pdf 2036.77 2019-12-02 11:32:01 Publiczna wiadomość
Zał. nr 5_Projekt umowy - aktualizacja 04.12.2019r.pdf pdf 579.54 2019-12-04 13:39:31 Publiczna wiadomość
Instalacje teletechniczne .dwg.rar rar 14702.03 2019-12-04 13:39:31 Publiczna wiadomość
Centrale Aule.pdf pdf 5801.32 2019-12-04 13:39:31 Publiczna wiadomość
Centrala Sale Wykładowex2.pdf pdf 4900.05 2019-12-04 13:39:31 Publiczna wiadomość
Centrala Budynek.pdf pdf 8209 2019-12-04 13:39:31 Publiczna wiadomość
Wszyscy Wykonawcy - Odpowiedzi na pytania z 14-22.11.2019r. (cd.) i 02.12.2019r..pdf pdf 4348.98 2019-12-04 13:39:31 Publiczna wiadomość
Wszyscy Wykonawcy - Odpowiedzi na pytania z 04.12.2019r. i 05.12.2019r..pdf pdf 432.43 2019-12-05 13:30:32 Publiczna wiadomość
SIWZ aktualizacja 10. 12.2019.pdf pdf 698.94 2019-12-10 12:57:33 Publiczna wiadomość
Zał. nr 5_Projekt umowy - aktualizacja 10.12.2019r.pdf pdf 399.37 2019-12-10 12:57:33 Publiczna wiadomość
wszyscy Wykonawcy 10.12.2019.pdf pdf 210.03 2019-12-10 12:57:33 Publiczna wiadomość
Wszyscy Wykonawcy - Odpowiedzi na pytania z 06.12.2019r.-10.12.2019r..pdf pdf 872.72 2019-12-10 13:06:55 Publiczna wiadomość
Sprostowanie Ogłoszenia-13.12.2019.pdf pdf 73.35 2019-12-13 10:12:52 Publiczna wiadomość
uniewaznienie.pdf pdf 149.48 2019-12-13 14:34:41 Publiczna wiadomość
Wszyscy Wykonawcy - Odpowiedzi na pytania z 13.12.2019r..pdf pdf 474.71 2019-12-17 09:21:54 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 320.94 2020-01-10 13:38:17 Publiczna wiadomość
unieważnienie.pdf pdf 191.11 2020-01-13 14:03:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-01-13 14:03 Anna Sochala Szanowni Państwo ,
Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), zawiadamia o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.W załączeniu pismo

z poważaniem
Anna Sochala
Z-ca Kierownia Działu Inwestycji i Nieruchomości

unieważnienie.pdf

2020-01-10 13:38 Anna Sochala Szanowni Pastwo,
W załączeniu informacja z otwarcia Ofert .

Informacja z otwarci [...].pdf

2019-12-20 13:28 Konrad Lewandowski Zamawiający na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm) przekazuje odpowiedź na przesłane zapytanie dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:

Pytanie:
Prosimy o potwierdzenie zakresu prac remontowo- budowlanych wewnątrz Auli Schuberta – brak informacji dotyczących tych elementów w dokumentacji projektowej:
- oczyszczenie i malowanie wszystkich pomieszczeń w budynku;
- wymiana podłogi podniesionej w Auli;
- malowanie okładzin ściennych wewnętrznych w Auli;
- wymiana posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych z wykonaniem cokolika tylko w pomieszczeniu Auli.

Odpowiedź Zamawiającego:
Zakres prac remontowo-budowlanych wewnątrz Auli Schuberta:
- oczyszczenie i malowanie pomieszczenia Auli (ściany). Ponadto wykończenie i malowanie ościeży i obrzeży otworów gdzie wymieniana jest stolarka, zarówno w pomieszczeniu Auli jak i na korytarzach w hollu oraz wiatrołapie. Malować na kolor analogiczny do istniejącego;
- wymiana wyposażenia meblowego, foteli, pulpitów;
- w pomieszczeniu Auli wymiana wykładziny z wykonaniem cokolika, montażem listew na różnicy poziomów. Uzupełnienie podłogi podniesionej w miejscach gdzie uległaby zniszczeniu podczas prowadzenia prac remontowych;
- dostosowanie szerokości dróg ewakuacyjnych do zgodności z przepisami poprzez poszerzenie częściowe stopni podłogi podniesionej np. poprzez dodanie płyt z gipsu integralnego.
2019-12-19 10:11 Konrad Lewandowski Zamawiający na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm) przekazuje odpowiedź na przesłane zapytanie dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:

Pytanie:
Prosimy o udostępnienie projektu konstrukcji stalowej w szachcie windowym (podkonstrukcja dla wind), która jest widoczna na rysunku architektury A 721, jednak bez informacji na temat rodzaju kształtowników stalowych oraz detali połączeń. Prosimy również o informację, czy szacht dla dwóch wind należy wydzielić, aby odseparować od siebie windy. Jeśli tak – jaki materiał jest zaprojektowany jako wydzielenie wind.

Odpowiedź Zamawiającego:
Podkonstrukcję stalową stanowią słupy HEA160 oraz belka HEA160 rozpięta miedzy środkowymi słupami. Belkę montować co 1,5m w pionie. Windy należy od siebie odseparować ścianką szklaną mocowaną pomiędzy środkowymi słupami i belkami. Szklenie ze szkła bezpiecznego klejonego laminowanego VSG 4.4.2 mocowane na rotulach. Elementy stalowe łączyć poprzez spawanie lub w przypadku montażu do żelbetu, na kotwy wklejane. Detale połączeń stanowią element projektu warsztatowego do uzgodnienia z Zamawiającym i Projektantem na etapie realizacji zamówienia. Elementy żelbetowe szybu (od środka) tynkować i malować, podobnie jak słupy i belki stalowe na kolor zbliżony do RAL 7021.
2019-12-17 09:21 Konrad Lewandowski Zamawiający na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm) przekazuje w załączniku odpowiedzi na przesłane zapytania dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania.

Wszyscy Wykonawcy - [...].pdf

2019-12-13 10:12 Anna Sochala Szanowni Państwo ,
W załączeniu opublikowane sprostowanie ogłoszenia z dnia 10.12.2019r.

Sprostowanie Ogłosze [...].pdf

2019-12-13 08:37 Konrad Lewandowski Zamawiający na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm) przekazuje odpowiedź na przesłane zapytania dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:

Pytanie:
Prosimy o określenie ilości i rodzaju drzew do nowych nasadzeń. W poprzednich odpowiedziach wskazano, że nowej nasadzenia zgodnie z opisem PZT pkt. 12. Tak wskazano tylko że ma to być Lipa Warszawska (brak parametrów, wysokości, itp.).
Odpowiedź Zamawiającego:
Do wyceny należy przyjąć ilości i rodzaje wycinek, przesadzeń i nasadzeń zgodnie z decyzjami nr ZZ/1105/18 z dnia 11.12.2018r. oraz ZZ/454/19 z dnia 18.07.2019r. Lipa warszawska /Tilia tomentosa 'Varsaviensis'/, wys. pnia 200-220cm, obwód pnia = 16/18cm na wys. 1m, łączna wys. drzewa = 400-450cm.

Pytanie:
W przedmiarach są nasadzenia 12 m2 hortensji i 12 m2 migdałka trójklapowego. czy ten zakres podlega wycenie?
Odpowiedź Zamawiającego:
Tak, należy ująć powyższe w wycenie.

Pytanie:
Jakie ilości drzew przeznaczono do wycinki? Decyzja nie pokrywa się z wykazem. A w przedmiarze jest tylko 5 szt.
Odpowiedź Zamawiającego:
Do wyceny należy przyjąć ilości i rodzaje wycinek, przesadzeń i nasadzeń zgodnie z decyzjami nr ZZ/1105/18 z dnia 11.12.2018r. oraz ZZ/454/19 z dnia 18.07.2019r. Dodatkowo planuje się nasadzenia Lipy Warszawskiej oraz hortensji i migdałka trójklapowego zgodnie z rysunkiem i opisem w PZT.
2019-12-11 10:56 Konrad Lewandowski Zamawiający na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm) przekazuje odpowiedź na przesłane zapytania dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:

Pytanie:
Instalacje teletechniczne, SOS: Prosimy o potwierdzenie, że zgodnie z zapisem w opisie do Projektu wykonawczego instalacji elektrycznych, sprzęt aktywny sieci IT jest w zakresie dostaw Zamawiającego, również w zakresie systemu Access Point.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający potwierdza, że sprzęt aktywny sieci IT jest w zakresie dostaw Zamawiającego.

Pytanie:
Instalacje teletechniczne, SOS: Prosimy o potwierdzenie, że w przypadku dostaw Zamawiającego, po stronie Wykonawcy leży jedynie fizyczny montaż sprzętu aktywnego, urządzeń Access Point a uruchomienie i konfiguracja sieci po stronie Zamawiającego.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający potwierdza, że w przypadku dostaw Zamawiającego, po stronie Wykonawcy leży montaż sprzętu aktywnego, urządzeń Access Point, a uruchomienie i konfiguracja sieci po stronie Zamawiającego.
2019-12-10 13:06 Konrad Lewandowski Zamawiający na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm) przekazuje w załączniku odpowiedzi na przesłane zapytania dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania.

Wszyscy Wykonawcy - [...].pdf

2019-12-10 12:57 Anna Sochala Zamawiający na podstawie art. 12a ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm) dokonuje zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Zamawiający przedłuża termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu na dzień 10.01.2020r.

Jednocześnie Zamawiający w związku z ogłoszonym Orzeczeniem w sprawie Odwołania KIO 2308/2019 dokonał Aktualizacji Projektu Umowy w zakresie .

1.1. wskazania w par. 18 ust. 1 pkt 1 lit. a i b projektu umowy, że kara umowna odnosi się do zwłoki;

1.2. określił w par. 18 pkt 1 lit. d oraz paragrafie 18 pkt 2 lit. b jednakowego dla Zamawiającego i Wykonawców poziomu kar umownych z tytułu odstąpienia od umowy;

1.3. wykreślił z par. 3 ust. 2 par. 14 ust. 2 projektu umowy określenia "bezusterkowego";

1.4. wskazał w par. 19 ust. 1 pkt 2 i 5 projektu umowy, że Zamawiający przed odstąpieniem od umowy wezwie wykonawcę do zmiany sposobu wykonania umowy, wyznaczając w tym celu odpowiedni termin;

1.5. doprecyzował w par. 4 ust. 1 projektu umowy zakresu urządzeń i materiałów eksploatacyjnych, których postanowienie dotyczy, pozwalające na ich szacunkową wycenę;

1.6. dokonał zmiany postanowień rozdz. 19 pkt 2 ppkt. 2.2.3. dot. kryterium oceny ofert gwarancja i rękojmia za urządzenia (windy, centrale, klimatyzatory), poprzez doprecyzowanie zakresu i warunków gwarancji objętych tym kryterium.
W załączeniu
Proejkt Umowy aktualizacja 10.12. 2019
Zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu
Projekt umowy aktualizacja 10.12.2019
SIWZ aktualizacja 10.12.2019

SIWZ aktualizacja 1 [...].pdf

Zał. nr 5_Projekt um [...].pdf

wszyscy Wykonawcy 10 [...].pdf

2019-12-05 13:30 Konrad Lewandowski Zamawiający na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm) przekazuje w załączniku odpowiedzi na przesłane zapytania dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania.

Wszyscy Wykonawcy - [...].pdf

2019-12-04 14:50 Konrad Lewandowski Zamawiający na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm) przekazuje odpowiedź na przesłane zapytanie dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:

Pytanie:
Dotyczy: Aula im. prof. W. Szuberta – krzesła audytoryjne mocowane indywidualnie: - parter - 517 szt. - piętro 1 - 71 szt. - piętro 3 – 71 szt. Zapis w SIWZ odnośnie foteli audytoryjnych, iż część foteli mocowana jest indywidualnie oznacza sale z rzędami po łuku oraz część foteli mocowana w rzędy oznacza sale z rzędami prostymi, daje nam podstawę do wystąpienia z wnioskiem, aby Zamawiający ujednolicił zapis odnośnie sposobu mocowania foteli. Informujemy, iż możliwe jest zastosowanie jednakowego systemu mocowania foteli audytoryjnych, zarówno w salach po łuku jak i w salach prostych.

Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający informuje, iż sposób montażu krzeseł powinien być zgodny z dokumentacją projektową.
2019-12-04 13:39 Konrad Lewandowski Zamawiający na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm) przekazuje w załączniku odpowiedzi na przesłane zapytania dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania wraz z załącznikami do odpowiedzi.

Zał. nr 5_Projekt um [...].pdf

Instalacje teletechn [...].rar

Centrale Aule.pdf

Centrala Sale Wykład [...].pdf

Centrala Budynek.pdf

Wszyscy Wykonawcy - [...].pdf

2019-12-02 11:32 Konrad Lewandowski Zamawiający na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm) przekazuje w załączniku odpowiedzi na przesłane zapytania dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania wraz z załącznikami do odpowiedzi.

Formularz oferty - a [...].pdf

Formularz oferty - a [...].doc

Chiller.pdf

Centrale Aule.pdf

Centrala Sale Wykład [...].pdf

Centrala Budynek.pdf

Wszyscy Wykonawcy - [...].pdf

Wszyscy Wykonawcy - [...].pdf

2019-11-25 11:22 Konrad Lewandowski Zamawiający na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm) przekazuje w załączniku odpowiedzi na przesłane zapytania dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania wraz z załącznikami do odpowiedzi.

WNoW-PB-356 A3.pdf

WNoW-PB-355.pdf

WNoW-PB-354.pdf

WNoW-PB-353.pdf

WNoW-PB-352.pdf

WNoW-PB-351.pdf

WNoW-PB-350 PZT.pdf

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

Wszyscy Wykonawcy - [...].pdf

2019-11-22 13:17 Anna Sochala
Działając w imieniu Zamawiającego na podstawie art. 186 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. dz. Z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) , w odpowiedzi na odwołanie z dnia 14 listopada wniesione przez firmę Hochtief Polska S.A. , ul. Elbląska 14 , 01-737 Warszawa „ oświadczam, że:
Zamawiający w części uwzględnia zarzuty podniesione przez Odwołującego w treści odwołania z dnia 15.1.2019 W załączeniu pismo wyjaśniające oraz aktualizacja dokumentów

Formularz oferty ak [...].doc

Zał. nr 5_Projekt um [...].pdf

Wsyscy Wykonawcy 22. [...].pdf

Sprostowanie ogłosz [...].pdf

SIWZ aktualizacja 2 [...].pdf

2019-11-22 12:45 Konrad Lewandowski Zamawiający na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm) przekazuje w załączniku odpowiedzi na przesłane zapytania dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania. Zamawiający załącza rysunek A703.dwg jako uzupełnienie załączników do odpowiedzi L.dz. DIR/778/KL/2019 z dnia 20.11.2019r.

A703.dwg

Wszyscy Wykonawcy - [...].pdf

2019-11-20 10:43 Konrad Lewandowski Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) zamieszcza dodatkowe dokumenty informacyjne do całości postępowania. Zamawiający załącza projekt budowlany konstrukcji.

WNOW-KON-K01-PB- K01 [...].pdf

WNOW-KON_01_Opis_PB_ [...].pdf

2019-11-20 09:20 Konrad Lewandowski Na podstawie art. 38 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.), Zamawiający informuje o przebiegu wizji lokalnej. Zamawiający załącza protokół z wizji lokalnej.

Protokół z wizji lok [...].pdf

2019-11-20 08:41 Konrad Lewandowski Zamawiający na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm) przekazuje w załączniku odpowiedzi na przesłane w dniu 13.11.2019r. oraz 14.11.2019r. (I część) zapytania dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania wraz z załącznikami do odpowiedzi.

Zestawienie Rolet.pd [...].pdf

Zestawienie Rolet.xl [...].xlsx

Zał. nr 1 do SIWZ_Fo [...].pdf

Zał. nr 1 do SIWZ_Fo [...].doc

Wszyscy Wykonawcy - [...].pdf

2019-11-19 10:58 Konrad Lewandowski Zamawiający na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm) przekazuje w załączniku odpowiedzi na przesłane w dniu 12.11.2019r. oraz 13.11.2019r. zapytania dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania wraz z załącznikami do odpowiedzi.

Projekt umowy - akt [...].rar

Dokumenty formalne - [...].rar

Czcionki - 19.11.201 [...].rar

Wszyscy Wykonawcy - [...].pdf

2019-11-19 10:17 Anna Sochala Korespondencja: Zapytania z dnia 18.11.2019r.,

Zamawiający na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) przekazuje poniżej odpowiedzi na przesłane zapytania dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:
Pytanie :
Dzień dobry! Zamawiający w dniu 14.11.2019 r. zmodyfikował warunki udziału w postępowaniu w taki sposób, że obecnie naruszają one art. 7 ust. 1 oraz art. 22 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności zasadę proporcjonalności zamówień publicznych. Przedmiot zamówienia dotyczy budowy nowego obiektu. Natomiast warunek udziału w postępowaniu odnosi się do remontu lub przebudowy lub rozbudowy lub nadbudowy, czyli nie jest proporcjonalny do przedmiotu zamówienia. Jednocześnie informujemy, że naszym zdaniem poprzednio opisany w SIWZ warunek udziału był prawidłowy (dotyczył budowy), natomiast błędny był opis w ogłoszeniu (dotyczył remontu itp.). Zamawiający winien był zmienić zapis w ogłoszeniu na zgodny z SIWZ, a zrobił odwrotnie, czym spowodował naruszenie ww. artykułów ustawy PZP. Wnosimy o prawidłowe ustalenie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 7 ust. 1 oraz art. 22 ust. 1a. Z poważaniem Artur Dzionk "Lepiko" Sp. z o.o.
Odpowiedź :
Zamawiający informuje , że dokonał aktualizacji dokumentów SIWZ , dokonał sprostowania ogłoszenia , a także zaktualizował załącznik nr 7 . Dokumenty zostały przesłane w odpowiedzi na wiadomość z dnia 12.11.2019 , a także zamieszczone na platformie zamawiającego.
2019-11-19 09:59 Anna Sochala

Wszyscy Wykonawcy

Dotyczy: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego: „Budowa budynku dydaktycznego Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 65 i ul. Lindleya 5 w Łodzi” (Nr sprawy: 25/DIR/UŁ/2019)

Zamawiający na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) przekazuje poniżej odpowiedzi na przesłane zapytania dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:

PYTANIE:

Dzień dobry! Zwracam uwagę na rozbieżność pomiędzy SIWZ a ogłoszeniem o zamówieniu w kwestii warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności technicznej lub zawodowej. SIWZ: 3.2.3.1 okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 4 000 m², kubaturze nie mniejszej niż 15 000 m³ i o wartości minimum 20 000 000 zł netto polegającą na budowie budynku. Zakres ww. robót winien obejmować co najmniej roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne oraz instalacyjne (c.o., wod.- kan., elektryczne); [...] e) średnie roczne zatrudnienie u wykonawcy robót budowlanych w ostatnich 3 latach wynosi minimum 15 osób (wraz z kadrą kierowniczą) Ogłoszenie: 1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 4 000 m2, kubaturze nie mniejszej niż 15 000 m³ i o wartości min. 20 000 000 PLN netto polegającą na remoncie lub przebudowie lub rozbudowie lub nadbudowie, obejmującej co najmniej roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne oraz instalacyjne (c.o., wod.- kan., elektr.). [...] brak warunku. Prosimy o korektę ogłoszenia tak, aby jego treść zgodna była z treścią SIWZ. W przeciwnym wypadku sytuacja może prowadzić do unieważnienia postępowania.

ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający informuje , że dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu w zakresie warunków udziału w postępowaniu . Zmiana została dokonanana w sekcji III.1.3 .
Jednocześnie dokonano aktualizacji SIWZ wraz z załącznikiem nr 7. – aktualizacja z dnia
19. 11.2019 r. Zamawiający zamieszcza na platformie zaktualizowane pliki :
1. Sprostowanie Ogłoszenia
2. Aktualizacja SIWZ z dnia 19.11.2019
3. Aktualizacja załącznika nr 7 z dnia 19.11.2019

,

BRN3C2AF46FC182_0077 [...].pdf

Zał. nr 7 _Wykaz wyk [...].doc

SIWZ aktualizacja 1 [...].docx

sprostowanie ogłosze [...].pdf

2019-11-15 13:49 Anna Sochala Szanowni Państwo ,
Zamawiajacy działając na podstawie art. 185 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamóień Publicznych tj. Dz.U. z 2019 r. poz 1843 z późn. zm. ( dalej ustawa ) Zamaiający przesyła kopię odwołania które wpłynęło od Firmy .

Wszyscy Wykonawcy - [...].pdf

2019-11-14 10:37 Anna Sochala Pytanie:
Zwracam uwagę na rozbieżność pomiędzy SIWZ a ogłoszeniem o zamówieniu w kwestii warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności technicznej lub zawodowej. SIWZ: 3.2.3.1 okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 4 000 m², kubaturze nie mniejszej niż 15 000 m³ i o wartości minimum 20 000 000 zł netto polegającą na budowie budynku. Zakres ww. robót winien obejmować co najmniej roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne oraz instalacyjne (c.o., wod.- kan., elektryczne); [...] e) średnie roczne zatrudnienie u wykonawcy robót budowlanych w ostatnich 3 latach wynosi minimum 15 osób (wraz z kadrą kierowniczą) Ogłoszenie: 1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 4 000 m2, kubaturze nie mniejszej niż 15 000 m³ i o wartości min. 20 000 000 PLN netto polegającą na remoncie lub przebudowie lub rozbudowie lub nadbudowie, obejmującej co najmniej roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne oraz instalacyjne (c.o., wod.- kan., elektr.). [...] brak warunku. Prosimy o korektę ogłoszenia tak, aby jego treść zgodna była z treścią SIWZ. W przeciwnym wypadku sytuacja może prowadzić do unieważnienia postępowania
Odpowiedź:
Zamawiający informuje ,że ujednolcił zapisy warunku udziału w postęowaniu zgodnie z ogłoszeniem o zamowieniu . tj: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 4 000 m2, kubaturze nie mniejszej niż 15 000 m³ i o wartości min. 20 000 000 PLN netto polegającą na remoncie lub przebudowie lub rozbudowie lub nadbudowie, obejmującej co najmniej roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne oraz instalacyjne (c.o., wod.- kan., elektr.).
W związku z powyższym Zamawiający aktualizuje SIWZ w zakresie pkt 3.2.3.1 oraz Załącznik nr 7

Zał. nr 7 _Wykaz wyk [...].doc

SIWZ aktualizacja 1 [...].docx

2019-11-12 15:02 Konrad Lewandowski Dotyczy pytania "Prosimy o podanie wymiarów, grubości oraz kolorystyki parapetów granitowych". Zamawiający informuje, iż kolorystyka parapetów granitowych to antracyt. Ostateczny wybór materiałów wykończeniowych pozostanie do ostatecznej akceptacji Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia.

Pytania:
1. Dot. technologii kuchni: występują nieścisłości pomiędzy otrzymanym zestawieniem, a dokumentacją rysunkową. Według rysunków w „Komunikacji” (Magazyn według zestawienia) poza szafą chłodniczą powinny znajdować się 2 szafy magazynowe, nie uwzględnione w zestawieniu. Proszę o informację czy szafy również należy uwzględnić w ofercie. Dodatkowo w zestawieniu pojawiła się pozycja blaty mobilne, których na rysunkach ani w pozostałych dokumentach nie można zidentyfikować. Proszę o podanie wymiarów blatów oraz wskazanie materiałów z jakich powinny zostać wykonane. Gdzie uwzględnić brakujące elementy wyposażenia? 2. Na rys. A601 znajduje się zestawienie kurtyn dymowych automatycznych. W przedmiarach budowlanych nie ma tego zakresu. Czy należy je wyceniać i gdzie je uwzględnić? 3. Prosimy o podanie kolorystyki i formatu płyt granitowych elewacyjnych. 4. W przedmiarach jest podłoga podniesiona w ilości 178,89 m2. Wg STWOiR są różne rodzaje podłóg. Prosimy o wskazanie ilości poszczególnych rodzajów.

Odpowiedzi:
1. Zamawiający informuje, iż nie należy uwzględniać szaf magazynowych oraz blatów mobilnych w ofercie.
2. Zamawiający informuje, iż oferta powinna być przygotowana na podstawie dokumentacji projektowej, zatem należy wycenić dostawę i montaż kurtyn pożarowych.
3. Zamawiający informuje, iż kolorystyka płyt granitowych to antracyt. Należy wycenić płyty z granitu polerowanego, nie płomieniowanego. Format płyt należy przyjąć zgodnie z opisem oraz rysunkami elewacji. Ostateczny wybór materiałów wykończeniowych pozostanie do ostatecznej akceptacji Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia.
4. Zamawiający informuje, iż rodzaje i ilości poszczególnych podłóg ukazane są na rysunkach A801, A802 i A803 oraz w przedmiarach robót.
2019-11-12 13:02 Konrad Lewandowski Pytania:
1. Prosimy o podanie wymiarów, grubości oraz kolorystyki parapetów granitowych. 2. Dot. wyposażenia sportowego: - czy dopuszcza się w konstrukcji drabinek - boki: drewno sosnowe,szczeble: sklejka równoległo-warstwowa (drewno liściaste)? - czy możliwa jest zmiana grubości podłogi typu puzzle na 15 lub 20 mm i co oznacza "zestaw płyty boczne i ograniczniki"?

Odpowiedzi:
1. Zamawiający informuje, iż zgodnie z rysunkami rzutów kondygnacji oraz przekrojami A3-A3 oraz A4-A4, wymiary parapetów wynoszą odpowiednio: szerokość: 30 cm, długość: 305 cm, grubość: 4cm.
2. Zamawiający dopuszcza wykonanie szczebli drabinek z drewna liściastego - buku lub dębu. Zamawiający dopuszcza zmianę grubości puzzli segmentowej maty sportowej z 18mm na 20mm. Poprzez ‘płyty boczne i ograniczniki’ Zamawiający rozumie skrajne płyty maty fabrycznie wykończone oraz fabrycznie wykończone obrzeża maty.
2019-11-08 15:19 Konrad Lewandowski Pytanie:
Prosimy o udostępnienie dokumentacji dotyczącej robót rozbiórkowych.

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż opis robót rozbiórkowych znajduje się w opisie planu zagospodarowania terenu.
2019-11-08 10:56 Konrad Lewandowski Pytanie:
Zwracam się z prośbą o udostępnieni opisu instalacji sanitarnych dla projektu wykonawczego

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż opis instalacji sanitarnych projektu wykonawczego znajduje się w załącznikach "Zał. nr 2b do SIWZ - 7_WNoW_PW_ELEKTRYCZNE_DIALUX_OPIS_PRZYŁĄCZE_WOD-KAN" oraz "Zał. nr 2b do SIWZ - 12_WNoW_PW_HVAC_OPIS_ZAŁĄCZNIKI_PDF". Zamawiający załącza załącznik "Zał. nr 2b do SIWZ - 12_WNoW_PW_HVAC_OPIS_ZAŁĄCZNIKI_PDF".

Zał. nr 2b do SIWZ - [...].rar

2019-11-08 10:48 Konrad Lewandowski Pytania:
1. Brak w udostępnionej dokumentacji załącznika „Zał. nr 2b do SIWZ - 17_WNoW_PW_IBPOŻ_SCPOŻ_SIEĆ_CIEPLNA_TECHNOLOGIA_FONTANNY”, o którym Państwo piszecie w odpowiedziach na pytania. Prosimy o udostępnienie. 2. Zwracamy się z prośbą aby Zamawiający odstąpił od konieczności składania przez wszystkich oferentów na etapie oferty harmonogramu robót i złożenie go przed podpisaniem umowy przez wybranego oferenta. 3. W SIWZ Rozdział XVII pkt. 8 jest następujący zapis: "Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego w formie uproszczonej. Jednakże w przypadku jego złożenia, będzie miał charakter informacyjny z jakich składników cenotwórczych składa się cena oferty. Załączenie przedmiotowego kosztorysu nie zmienia formy wynagrodzenia jakim jest ryczałt." Co Zamawiający ma na myśli pisząc o składnikach cenotwórczych? Skoro składamy kosztorys uproszczony, to będą tylko ceny jednostkowe poszczególnych pozycji, bez kalkulacji szczegółowej.

Odpowiedzi:
1. Zamawiający załącza załącznik „Zał. nr 2b do SIWZ - 17_WNoW_PW_IBPOŻ_SCPOŻ_SIEĆ_CIEPLNA_TECHNOLOGIA_FONTANNY”.
2. Zamawiający informuje, iż Wykonawca winien przedstawić i dołączyć do oferty harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zakresu robót uwzględniający podział na asortymenty robót i realizacji prac w podziale miesięcznym.
3. Zamawiający wyjaśnia, że w SIWZ Rozdział XVII pkt. 8 składniki cenotwórcze odnoszą się do ceny całej oferty, a nie cen jednostkowych. W tym wypadku składnikami cenotwórczymi całej oferty są ceny robót poszczególnych pozycji kosztorysowych.

Zał. nr 2b do SIWZ - [...].rar

2019-11-08 10:19 Konrad Lewandowski Pytanie:
Zwracam się z prośbą o wyznaczenie przez Zamawiającego terminu, w którym możliwe będzie przeprowadzenie wizji lokalnej. W przypadku decyzji pozytywnej proszę, aby termin ten był inny niż 14.11.2019 roku.
Odpowiedź:
Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej dla wszystkich zainteresowanych Wykonawców na dzień 15.11.2019r. (piątek).
Spotkanie rozpocznie się o godz. 10:00 w Rektoracie Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 w Łodzi w pokoju nr 222 (II piętro). Zamawiający załącza również odpowiedź w formie pliku do pobrania.

WNoW UŁ - Wizja loka [...].pdf

2019-11-07 14:48 Konrad Lewandowski Pytania:
1. Prosimy o podanie wymiarów bramy rolowanej z siatki, w opisie na zestawieniu jest 400x220, na rys. pokazano tylko szerokość, a na rzucie jest 400x448. Która wartość jest prawidłowa? 2. Prosimy o przekazanie zestawienia wszystkich przedmiarów robót. 3. Prosimy o przekazanie spisu rysunków branży konstrukcyjnej. 4. W nawiązaniu do odpowiedzi z dn. 06.11.2019 r. dotyczących formy kosztorysu jaki należy załączyć do oferty, informujemy, iż pytanie dotyczyło sposobu przygotowania kosztorysu, a nie formy jego zapisu do umieszczenia na platformie. Czy Zamawiający dopuszcza przygotowanie kosztorysu w Excelu? Prosimy o potwierdzenie, że kosztorys przygotowany w Excelu i zapisany jako PDF będzie dopuszczalną formą złożenia tego dokumentu. 5. Prosimy o podanie informacji dot. fontanny: - ile dysz ma być w fontannie - na jaką wysokość mają pracować strumienie - czy mają być oświetlone – jeśli tak to jakim światem? 6. Uprzejmie prosimy, aby Zamawiający udostępniał odpowiedzi na zadane pytania w załączniku, tak aby można było je pobrać i wydrukować.

Odpowiedzi:
1. Zamawiający wyjaśnia, że brama rolowana 'Dgs' ma wymiar 400x448 - prowadzona jest w spadku około 72%, wymiar pionowy otworu (wysokość przejścia w pionie) wynosi 220 cm.
2. Zamawiający załącza zestawienie przedmiarów robót, wynikające z załącznika "Zał. nr 3 do SIWZ - Przedmiary Robót".
3. Zamawiający załącza spis rysunków branży konstrukcyjnej.
4. Zamawiający informuje, iż dopuszcza załączenie do oferty kosztorysów przygotowanych w plikach o rozszerzeniu .ath i .pdf, Należy przesłać pliki zapisane w formacie .ath i zapisane w formacie .pdf na podstawie wersji .ath.
5. Zamawiający informuje, że technologia fontanny wraz z opisem zawarta jest z załączniku „Zał. nr 2b do SIWZ - 17_WNoW_PW_IBPOŻ_SCPOŻ_SIEĆ_CIEPLNA_TECHNOLOGIA_FONTANNY”.
6. Zamawiający udziela odpowiedzi w formie wiadomości zamieszczonej na Platformie Zakupowej.

WNOW-KON-PW-spis_rys [...].pdf

WNOW UŁ - Zestawieni [...].xlsx

2019-11-06 13:08 Konrad Lewandowski Pytanie:
Zwracam się z prośbą o udostępnienie projektu wykonawczego w zakresie opisu technicznego instalacji elektrycznych. Obecnie brak opisu instalacji elektrycznych w zamieszczonych materiałach.

Odpowiedź:
Zamawiający uzupełnia brakujące dokumenty.

Zał. nr 2b do SIWZ - [...].rar

2019-11-06 11:51 Konrad Lewandowski Pytanie:
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o udostępnienie dokumentacji geologicznej przygotowanej na cele inwestycji.

Odpowiedź.
Zamawiający załącza dokumentację badań podłoża gruntowego z projektem geotechnicznym.

WNoW UŁ - Dokumentac [...].rar

2019-11-06 11:46 Konrad Lewandowski Pytanie:
Witam Proszę o informację: 1. Czy udostępnione przedmiary robót można dowolnie modyfikować, dodawać i usuwać pozycje, itp.? 2. Czy Zamawiający dopuszcza załączenie do oferty kosztorysów przygotowanych w Excelu?

Odpowiedź:
1. Zamawiający informuje, iż ofertę należy przedstawić na podstawie załączonej dokumentacji projektowej. Przedmiary robót pełnią funkcję pomocniczą. Jeżeli Wykonawca zamieści inne pozycje kosztorysowe lub inne obmiary, to powinien je uwzględnić tworząc w danym kosztorysie nowy dział o nazwie np. „Roboty uwzględnione przez Wykonawcę”.
2. Zamawiający dopuszcza załączenie do oferty kosztorysów przygotowanych w plikach o rozszerzeniu .ath i .pdf.
2019-11-06 10:44 Anna Sochala Zaamawiający informuje , że załączył nieprawidłowy dokument JEDZ z innego postęowania . W załączeniu poprawwny dokument JEDZ

espd-request(6)JEDZ [...].zip

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 10086