Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów uczelni przy ul. Dmochowskiego 12 w Krośnie.

Termin:
Zamieszczenia : 28-10-2019 09:47:00
Składania : 03-12-2019 10:00:00
Otwarcia : 03-12-2019 11:00:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem do pobrania Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawcy. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert oraz komunikacja odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną.  


Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ
  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
  • Przesłania odwołania/inne 


Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem. W procesie składania oferty na platformie taki podpis składają Państwo zgodnie z instrukcją dostępną pod linkiem.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SIWZ DTG 212 ZP-7 19.pdf pdf 703.38 2019-10-28 10:26:18 Postępowanie
załącznik nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy.doc doc 354.5 2019-10-28 09:47:00 Postępowanie
załącznik nr 2 do SIWZ druk JEDZ.pdf pdf 224.63 2019-10-28 09:47:00 Postępowanie
załącznik nr 2 do SIWZ druk JEDZ.doc doc 184.5 2019-10-28 09:47:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 291.92 2019-10-28 09:47:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia cz. VII.pdf pdf 206.16 2019-10-28 09:47:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia cz. VI.pdf pdf 360.86 2019-10-28 09:47:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia cz. V.pdf pdf 220.56 2019-10-28 09:47:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia cz. IV.pdf pdf 217.71 2019-10-28 09:47:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia cz. III.pdf pdf 159.82 2019-10-28 09:47:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia cz. II.pdf pdf 256.84 2019-10-28 09:47:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia cz. I.pdf pdf 6064.72 2019-10-28 09:47:00 Postępowanie
SIWZ po zmianie treści.pdf pdf 699.74 2019-11-21 11:59:33 Postępowanie
Odpowiedzi.pdf pdf 947.1 2019-11-13 10:23:25 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi (3).pdf pdf 2361.35 2019-11-18 08:41:34 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi (2).pdf pdf 444.11 2019-11-15 08:58:15 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi (4).pdf pdf 877.48 2019-11-21 11:58:16 Publiczna wiadomość
SIWZ po zmianie treści.pdf pdf 699.74 2019-11-21 12:04:49 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 1061.95 2019-12-03 14:56:43 Publiczna wiadomość
Punktacja przyznana Wykonawcom.pdf pdf 121.53 2019-12-16 08:52:22 Publiczna wiadomość
Informacja o wynikach przetargu.pdf pdf 877.91 2019-12-16 08:52:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-12-16 08:52 Maciej Krukar Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie w załączeniu zamieszcza ogłoszenie wyników przetargu znak DTG/212/ZP-7/19.

Punktacja przyznana [...].pdf

Informacja o wynikac [...].pdf

2019-12-03 14:57 Maciej Krukar Informacje z otwarcia ofert w przetargu nieograniczonym nr DTG/212/ZP-7/19 na ,,Dostawa sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów uczelni przy ul. Dmochowskiego 12 w Krośnie”.

Informacja z otwarci [...].pdf

2019-11-21 12:04 Maciej Krukar W związku z wpłynięciem zapytań dotyczących treści SIWZ przetargu znak: DTG/212/ZP-7/19 pn. ,,Dostawa sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów uczelni przy ul. Dmochowskiego 12 w Krośnie” na podstawie art. 38 ust 4 ww. ustawy, Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ w zakresie par 9 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. SIWZ po zmianie treści w załączeniu.

SIWZ po zmianie treś [...].pdf

2019-11-21 11:58 Maciej Krukar W związku z wpłynięciem kolejnych zapytań dotyczących treści SIWZ przetargu znak: DTG/212/ZP-7/19 pn. ,,Dostawa sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów uczelni przy ul. Dmochowskiego 12 w Krośnie” zgodnie z art. 38 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. ,,Prawo zamówień publicznych” (Dz.U. 2017 z 1579 późn. zm.) oraz rozdziałem XIII SIWZ, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie udziela wyjaśnień w załączeniu.

Odpowiedzi (4).pdf

2019-11-18 08:41 Maciej Krukar W związku z wpłynięciem kolejnych zapytań dotyczących treści SIWZ przetargu znak: DTG/212/ZP-7/19 pn. ,,Dostawa sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów uczelni przy ul. Dmochowskiego 12 w Krośnie” zgodnie z art. 38 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. ,,Prawo zamówień publicznych” (Dz.U. 2017 z 1579 późn. zm.) oraz rozdziałem XIII SIWZ, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie udziela wyjaśnień w załączeniu.

Odpowiedzi (3).pdf

2019-11-15 08:58 Maciej Krukar W związku z wpłynięciem kolejnych zapytań dotyczących treści SIWZ przetargu znak: DTG/212/ZP-7/19 pn. ,,Dostawa sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów uczelni przy ul. Dmochowskiego 12 w Krośnie” zgodnie z art. 38 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. ,,Prawo zamówień publicznych” (Dz.U. 2017 z 1579 późn. zm.) oraz rozdziałem XIII SIWZ, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie udziela wyjaśnień w załączeniu.

Odpowiedzi (2).pdf

2019-11-13 10:23 Maciej Krukar W związku z wpłynięciem zapytań dotyczących treści SIWZ przetargu znak: DTG/212/ZP-7/19 pn. ,,Dostawa sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów uczelni przy ul. Dmochowskiego 12 w Krośnie” zgodnie z art. 38 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. ,,Prawo zamówień publicznych” (Dz.U. 2017 z 1579 późn. zm.) oraz rozdziałem XIII SIWZ, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie udziela wyjaśnień w załączeniu.

Odpowiedzi.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1229