Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-09-2019 13:44:00 |
Składania : | 30-09-2019 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamówienie o wartości nie przekraczającej 30 000 euro
Gmina Koronowo zwraca się z zapytaniem ofertowym, dotyczącym opracowania dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków na dz. nr 104/18 w Okolu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków na dz. Nr 104/18 w Okolu.
Prosimy o dokonanie kalkulacji kosztów wynagrodzenia należnego wykonawcy za wymienione powyżej opracowanie.
I. Przedmiotem zamówienia jest:Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków na dz. nr 104/18 w Okolu
- Na terenie inwestycji obowiązuje MPZP nr 102 Uchwała Rady Miejskiej w Koronowie nr XIV/137/07 z dnia 28 listopada 2007 r. (Plan 102)
Link do uchwały: http://www.bip.koronowo.pl/index.php?app=uchwaly&nid=1928&y=2007
- Zadanie polega na zaprojektowaniu sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacyjnej na działce nr 104/7, 105/4 oraz przepompowni ścieków na działce 104/18 z analizą zagłębienia instalacji dla spływu grawitacyjnego ścieków z obszaru przeznaczonego pod zabudowę zgodnie z powyższym MPZP oraz załącznikiem graficznym (załącznik nr 1),
- Zadanie wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. z o.o.Warunki techniczne w załączeniu(załącznik nr 2).
II. Jednostka projektowa zobowiązana będzie do:
- pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich danych wyjściowych do projektowania oraz uzgodnień, w tym np.: opinii technicznych, mapy do celów projektowych,
- uzgodnienia z Wydziałem Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Koronowie przed przystąpieniem do prac projektowych zakresu robót oraz aspektów technicznych do ujęcia w opracowaniu,
- dokonanie przed właściwym organem zgłoszenia robót budowlanych bądź w przypadku konieczności złożenie wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę,
- opracowanie kompletnej dokumentacji kosztorysowej tzn. kosztorysu inwestorskiego i ofertowego wraz z przedmiarem robót dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania,
- opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych będących w zakresie projektu.
III. Forma opracowania:
Dokumentację projektową należy wykonać w formie
1) tradycyjnej:
- projekty budowlane/wykonawcze - 2 egz.dla Zamawiającego oraz w liczbie niezbędnej do uzyskania koniecznych decyzji i zgłoszeń,
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz.
- przedmiar robót – 2 egz.
- kosztorys inwestorski i ofertowy – 2egz.
2)elektronicznej:
- 2 egz. kompletnej dokumentacji na płytach CD (musi ściśle odpowiadać wersji papierowej, tj. zawierać jej całą zawartość) oraz wersję edytowalną rysunków technicznych i kosztorysów.
IV. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Wydziałem Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Koronowie w trakcie realizacji zadania.
V. W zakres zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji w dokumentacji, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji, także w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek, uzupełnień i modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie.
VI. Zamawiający udzieli wykonawcy zamówienia, pełnego pełnomocnictwa do reprezentowania przed organami opiniującymi, wydającymi decyzje oraz zgody.
VII. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VIII. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
IX. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów przygotowania ofert.
X. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien wykazać, że:posiada doświadczenie w postaci wykonania w ostatnich 3 latach co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia tj.: opracowanie dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej lub sieci wodociągowej oraz załączy dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie.
XI. Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty dokumenty.
XII. Zamawiający nie dopuszcza płatności częściowych.Zapłata za przedmiot umowy nastąpi jednorazowo.
XIII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę ryczałtu.
XIV. Opis sposobu przyznawania punktacji za dane kryterium Cena (C) – maksymalnie 100 punktów przy zastosowaniu poniższego wzoru:
cena najkorzystniejsza spośród nieodrzuconych ofert
C =------------------------------------------------------------------------------ x100 pkt x 100%
cena oferty badanej
C – uzyskana ilość punktów badanej oferty
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. O wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów.
XV. Termin wykonania zamówienia: dostarczenie do siedziby Zamawiającego potwierdzenia zgłoszenia robót budowlanych lub potwierdzenia złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę do dnia 10 grudnia 2019 r.
XVI. Informacje dodatkowe:
Dokumentację należy wykonać zgodnie z przepisami regulującymi przedmiotową problematykę, a w szczególności z przepisami:
a) ustawy z dnia7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186),
b) ustawy z dnia29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r.,poz. 1986 z późn. zm.),
c) rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego(Dz. U. z 2018 r. poz. 1935),
d) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z2013 r. 1129),
e) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz.1389).
XVII. Do oferty należy dołączyć:
1) oświadczenie wykonawcy dot. podstaw wykluczenia – załącznik nr 3,
2) oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4,
3)wykaz usług – załącznik nr 5.
XVIII. Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez platformę zakupową openNexus w terminie do dnia 30.09.2019 r. do godz.09:00. Oferty złożone poza platformą nie będą rozpatrywane.
XIX. Informacji dodatkowych udziela Artur Senski – tel. 52 3826453.
Komunikaty