Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Sukcesywne dostawy: Część 1 - Ciśnieniomierze, akcesoria. Część 2 - ochrona osobista, prześcieradła, koce, poszwy.

Robert Judek
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Poznaniu Oddział: Zamówienia publiczne
Termin:
Zamieszczenia : 21-08-2019 10:27:00
Składania : 23-08-2019 14:00:00
Otwarcia : 23-08-2019 14:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu zapraszamy wykonawców do składania ofert na sukcesywne dostawy: 

Część 1 - Ciśnieniomierze, akcesoria. 

Część 2 - Ochrona osobista, prześcieradła, koce, poszwy.

UWAGA: Zamawiającydopuszcza możliwość składania ofert częściowych do 2 części. Każda część stanowi odrębny przedmiot zamówienia. UWAGA: Dopuszcza się wyłącznie Część wypełnioną w całości. Zamawiający dlapotwierdzenia zgodności opisu przedmiotu zamówienia z oferowanym sprzętem lubproduktem, zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przesłania po jednejsztuce/opakowaniu próbki oferowanego przedmiotu zamówienia.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności 60 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury; 

- termin realizacji 12 miesięcy od podpisania umowy; - dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;  

- termin dostawy nie może być dłuższy niż 72 godziny - proszę o potwierdzenie terminu dostawy do 72 godz.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel.: w sprawie procedury postępowania – Robert Judek tel. 061 8648 881, w sprawie przedmiotu zamówienia   - Olga Dolacińska tel. 061 8648 821

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Sprzęt medyczny II Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 626.05 2019-08-21 10:27:00 Postępowanie
Sprzęt medyczny II formularz asortymentowo cenowy Część 1.docx docx 14 2019-08-21 10:27:00 Postępowanie
Sprzęt medyczny II formularz asortymentowo cenowy Część 2.docx docx 16.39 2019-08-21 10:27:00 Postępowanie
Sprzęt medyczny II Formularz ofertowy.docx docx 18.22 2019-08-21 10:27:00 Postępowanie
Sprzęt medyczny II WZÓR UMOWY.pdf pdf 393.16 2019-08-21 10:27:00 Postępowanie
Sprzęt medyczny II Pytania i odpowiedzi.pdf pdf 478.94 2019-08-22 07:42:07 Postępowanie
Sprzęt medyczny II Formularz ofertowy.docx docx 18.22 2019-08-21 10:27:00 Kryterium
Sprzęt medyczny II formularz asortymentowo cenowy Część 1.docx docx 14 2019-08-21 10:27:00 Kryterium
Sprzęt medyczny II formularz asortymentowo cenowy Część 2.docx docx 16.39 2019-08-21 10:27:00 Kryterium
Sprzęt medyczny II Informacja z otwarcia.pdf pdf 359.39 2019-08-26 09:32:09 Publiczna wiadomość
Sprzęt medyczny II Pytania i odpowiedzi.pdf pdf 478.94 2019-08-22 08:04:54 Publiczna wiadomość
Sprzęt medyczny II Informacja o wyborze.pdf pdf 786.44 2019-08-26 15:06:36 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-08-26 15:06 Robert Judek Szanowni Państwo, w załączniku przesyłam informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zaproszenia do składania ofert znak Nr sprawy NT/Nr 05/PN/19.

Sprzęt medyczny II I [...].pdf

2019-08-26 09:32 Robert Judek Szanowni Państwo, w załączniku przesyłam informację z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zaproszenia do składania ofert znak Nr sprawy NT/Nr 05/PN/19.

Sprzęt medyczny II I [...].pdf

2019-08-22 08:05 Robert Judek Szanowni Państwo w załączniku przesyłam treść pytań i odpowiedzi do postępowania znak: NT/Nr 05/ZP/19

Sprzęt medyczny II P [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 CZĘŚĆ 1 Cena wykonania całości przedmiotu zamówienia Ciśnieniomierze, akcesoria. Zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym (załącznik nr 2) 1 komplet Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Poznaniu
Rycerska 10
60-346, Poznań
(0)
2 CZĘŚĆ 2 Cena wykonania całości przedmiotu zamówienia Ochrona osobista, prześcieradła, koce, poszwy. Zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym (załącznik nr 2) 1 komplet Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Poznaniu
Rycerska 10
60-346, Poznań
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 60 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić wpisując TAK. (0)
3 Dostawa - Koszt dostawy oraz wniesienie do magazynu po stronie dostawcy, proszę potwierdzić wpisując TAK. (0)
4 Termin dostawy - Termin dostawy nie może być dłuższy niż 72 godziny, proszę potwierdzić wpisując TAK. (0)
5 Formularz ofertowy Część 1 lub/i Część 2 - Załączyć formularz ofertowy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Sprzęt medyczny II F [...].docx

(0)
6 Formularz asortymentowo - cenowy Część 1 lub/i Część 2 - Załączyć formularz asortymentowo - cenowy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Sprzęt medyczny II f [...].docx

Sprzęt medyczny II f [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 667