Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Naprawa świetlików

Deadlines:
Published : 31-05-2019 10:18:00
Placing offers : 12-06-2019 10:00:00
Offers opening : 12-06-2019 10:30:00
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

Ogłoszenie  


 Komunikacja Miejska - Płock sp. z o.o. , ul. Przemysłowa 17,09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3675167, faks 24 3675114. www.kmplock.eu ogłasza postępowanie w trybie postępowania ofertowego na  zadaniepn: „Naprawa stałych pasm świetlnych JET VARIO NORM”Zamówienie o wartości poniżej 30.000 Euro Przedmiotem zamówienia jest  „Naprawstałych pasm świetlnych JET VARIO NORM” Zamawiający nie dopuszcza do składania oferty częściowej,wariantowej.  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywaniaoceny spełniania tychwarunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1)   nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału wpostępowaniu,  Terminwykonania - 14 dni od protokolarnego przekazania terenu robót, nie później niż30 dni po podpisaniu umowy. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibieZamawiającego i we wskazanym przez niego terminie. Wadium – Zamawiający nie wymaga  wniesienia wadiumZabezpieczenienależytego wykonania umowy –  Zamawiający nie wymaga  wniesienia zabezpieczenia należytegowykonania umowy Kryteria wyboru ofertCENA OFERTY    - 100%                                                          Pozebraniu i analizie ofert oraz ich ocenie na podstawie kryteriów oceny, wuzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzeniaz wybranym Wykonawcą dodatkowych negocjacji dotyczących warunków wykonaniazamówienia, z tym zastrzeżeniem, że nie mogą one skutkować ustaleniem warunków realizacji zamówienia mniejkorzystnych niż w ofercie wybranego Wykonawcy.  Informacja o oświadczeniach i dokumentach,jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunkówudziału w postępowaniu Wymagane dokumenty: Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) zaparafowany przedmiar robót (załącznik nr 2 do SIWZ) zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) zaparafowana instrukcja BHP (załącznik nr 4 do SIWZ) Forma dokumentów: Zamawiający wymaga przedłożenia w ofercie oryginałów dokumentów lub ich kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.  Termin składania ofert – 12.06.2019r. godzina 10:00, miejsce: Komunikacja Miejska –Płock Sp. z .o.o., 09- 400 Płock, ul. Przemysłowa 17 pok. 217. Otwarcie ofert - 12.06.2019r. godzina 10:30, miejsce: Komunikacja Miejska -Płock Sp. z o.o., 09- 400 Płock, ul. Przemysłowa 17 pok. 214.Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminuskładania ofert). Możliwośćzmiany zapisów umowy  Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian zawartej umowy w następujących przypadkach: jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT - dopuszcza się zmianę wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadą, że do ceny netto zostanie doliczona aktualna stawka podatku VAT;  jeżeli wystąpią okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy (m.in. zaistnienie siły wyższej, zmiany warunków atmosferycznych wpływających na wykonanie przedmiotu zamówienia) dopuszcza się zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia i wynagrodzenia; jeżeli wystąpią okoliczności powodujące nieistotne zmiany w treści oferty lub umowy, dopuszcza się wprowadzenie tych zmian w umowie;  jeżeli zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, dopuszcza się wprowadzenie tych zmian w umowie.  

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
01. SIWZ.doc doc 166.5 2019-05-31 10:18:00 Proceeding
02-06. i załączniki od nr 1 do nr 6.docx docx 49.49 2019-05-31 10:18:00 Proceeding
03. umowa 1.doc doc 168 2019-05-31 10:18:00 Proceeding
08. katalog kar załącznik do umowy.pdf pdf 126.3 2019-05-31 10:18:00 Proceeding
09. Instrukcja BHP załącznik do umowy.pdf pdf 227.55 2019-05-31 10:18:00 Proceeding
Wyciąg z dokumentacji powykonawczej.pdf pdf 355.3 2019-05-31 10:18:00 Proceeding
10. Tabela_kosztorysowa_świetliki.doc doc 119 2019-05-31 10:18:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Naprawa stałych pasm świetlnych JET VARIO NORM - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2575 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 gwarancja - 36 - miesięcy (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 373