Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZP/8/2019 - Dostawa wyposażenia do Szpitala Uzdrowiskowego Jubilat - narzuty na łóżko i czajniki

Deadlines:
Published : 07-03-2019 09:48:00
Placing offers : 14-03-2019 09:00:00
Offers opening : 14-03-2019 09:05:00
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

W imieniu Uzdrowiska Lądek Długopole SA informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Dostawę wyposażenia do Szpitala Uzdrowiskowego Jubilat w podziale na 2 części:

  1. Dostawa narzut na łóżko, poduszek ozdobnych i kocy akrylowych
  2. Dostawa czajników elektrycznych

Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert w odniesieniu do dowolnej liczby części, w tym na wszystkie 


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 14-21-30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury (pozacenowe kryterium oceny ofert);

- termin realizacji: 21 dni kalendarzowych od podpisania umowy; - dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;  

- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 12 miesięcy;  


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 74-811-54-70

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Projekt umowy BP-8-2019.pdf pdf 53.88 2019-03-07 09:48:00 Proceeding
formularz cenowy do części 2.xlsx xlsx 16.06 2019-03-07 09:48:00 Proceeding
formularz cenowy do części 1.xlsx xlsx 16.44 2019-03-07 09:48:00 Proceeding
formularz cenowy do części 1.xlsx xlsx 16.44 2019-03-07 09:48:00 Subject of the order
formularz cenowy do części 2.xlsx xlsx 16.06 2019-03-07 09:48:00 Subject of the order
Kryterium termin płatności.docx docx 10.54 2019-03-07 09:48:00 Criterion

Announcements

2019-03-20 11:49 Anna Witos W przedmiotowym postępowaniu wybrano do realizacji następujące oferty:
w części 1 - dostawa narzut na łóżko, poduszek dekoracyjnych i kocy: TONIKO Antonina Czarnacka
w części 2 - dostawa czajników elektrycznych: FHU BMC Hanna Grużewska

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa narzut na łóżko, poduszek ozdobnych i kocy akrylowych Proszę o wypełnienie formularza cenowego do części 1 i wpisanie wartości netto

formularz cenowy do [...].xlsx

1 set Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
Wolności 4
57-540, Lądek-Zdrój
(0)
2 Dostawa czajników elektrycznych Proszę o wypełnienie formularza cenowego do części 2 i wpisanie wartości netto

formularz cenowy do [...].xlsx

1 set Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
Wolności 4
57-540, Lądek-Zdrój
(0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 95% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 FORMULARZE CENOWE - Proszę o dołączenie wypełnionych formularzy cenowych Attachment required (0)
3 TERMIN PŁATNOŚCI 5% 14-21-30 dni (patrz załącznik), proszę o wpisanie proponowanego terminu płatności

Kryterium termin pła [...].docx

(0)
4 GWARANCJA - Zamawiający wymaga min 12 miesięcy gwarancji, proszę potwierdzić (0)
5 TERMIN REALIZACJI - termin realizacji wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, wszystkie koszty związane z transportem, rozładunkiem ponosi Wykonawca, proszę potwierdzić (0)
6 KARTY TECHNICZNE - Zamawiający wymaga dołączenia kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających wymagane parametry Attachment required (0)
7 UMOWA - Proszę o potwierdzenie, że zapoznali się Państwo i akceptują projekt umowy (0)
8 PRÓBKI MATERIAŁÓW (dot tylko cz.1) - Wykonawca zobowiązuje się na wezwanie Zamawiającego przedstawić próbki materiałów, z których wykonane są narzuty i koc akrylowy, proszę potwierdzić (0)
9 OKRES WAŻNOŚCI OFERTY - Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna co najmniej 21 dni, proszę potwierdzić (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 448