Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Wykonanie dokumentacji projektowej wielorodzinnego budynku komunalnego w Nowym Dworze Mazowieckim

Deadlines:
Published : 01-03-2019 13:45:00
Placing offers : 08-03-2019 23:59:00
Offers opening : -
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

Nowy Dwór Mazowiecki, dnia 01 marca 2019 roku 

 WPI.3033.4.2019   

 Zapytanie ofertowe   

 na wykonanie zadania pn: „Wykonaniedokumentacji projektowej wielorodzinnego budynku komunalnego w Nowym DworzeMazowieckim”, oznaczenie sprawy: WPI.3033.4.2019.  

 Zamawiający zwraca się z uprzejmąprośbą o przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższegozadania. 

 I. Nazwa iadres zamawiającego 

 Miasto Nowy Dwór Mazowiecki 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki ul. Zakroczymska 30tel.(22) 5122 230; faks: (22) 51 22 101e-mail: przetargi@nowydwormaz.pl 

 II. Tryb postępowania 

 Postępowanieprowadzone jest zgodnie z Regulaminemudzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotychrównowartości kwoty 30 000 euro ustalonym Zarządzeniem Nr 86/2017Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 08 maja 2017 roku, zmienionymZarządzeniem Nr 62/2018 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 06kwietnia 2018 roku. 

 III.Przedmiot zamówienia 

 1.    Przedmiotem zamówienia jestwykonanie zadania pn.: „Wykonanie dokumentacjiprojektowej wielorodzinnego budynku komunalnego w Nowym Dworze Mazowieckim”. 

 2.   Opisprzedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikunr 1 do Zapytania ofertowego.

 IV. Termin wykonania zamówienia

 Przedmiot zamówienia należy wykonaćw terminie 8 miesięcy, licząc od dniapodpisania umowy. 

 V.Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami orazprzekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych doporozumiewania się z Wykonawcami 

 1.   Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim. 

 2.   W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacjeZamawiający i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą elektroniczną, zapośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl,pod Zakładką - Zamówienia poniżej 30 000 Euro. Zamawiający maprawo żądać, by każdy dokument został dostarczony do jego siedziby na piśmie wwyznaczonym przez niego terminie. 

 3.   Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postacikrótkiej informacji zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymaniakażdegooświadczenia,wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a nażądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów. 

 4.   Wykonawca składa ofertę wyłącznie drogą elektroniczną zapośrednictwem Platformy zakupowej. 

 5.   Wszelką korespondencję do Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należykierować za pośrednictwem Platformy zakupowej. 

 6.    Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treścidokumentów dotyczących postępowania. Zamawiający udzieli wyjaśnieńniezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert, przesyłającje za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowejwww.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką Zamówienia poniżej 30 000 Euro, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynął do Zamawiającego poprzez Platformę zakupową nie późniejniż w terminie 2 dni od dnia publikacji niniejszego Zapytania ofertowego napowołanej Platformie zakupowej. 

 7.   Jeżeliwniosek o wyjaśnienie treści dokumentów dotyczących postępowania wpłynąłpo upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 6, lub dotyczyudzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawićwniosek bez rozpoznania. 

 8.   Osobą uprawnioną dokontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektronicznąjest p. Dariusz Brzeziński.  

 VI. Opis sposobuprzygotowania i składania ofert 

 1.   Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 

 2.   Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowizałącznik nr 2 do Zapytania ofertowego i przesłana wraz zzałącznikami w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronieinternetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką Zamówienia poniżej30 000 Euro, do dnia 08 marca 2019 roku. 

 3.   Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert –zostanie uznana za odrzuconą. 

 4.   Oferta musi być sporządzona w języku polskim. 

 5.   Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznymupływem terminu składania ofert. 

 6.   Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogąelektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej. 

VII. Warunkiudziału w postępowaniu, dokumenty składane na potwierdzenie spełniania tychwarunków oraz sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 

 1.    O udzieleniezamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:dysponująosobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy,którzy dysponują co najmniej jednąosobą na stanowiskoprojektanta, posiadającą uprawnienia budowlane doprojektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadająceim ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących wdacie ich wydania i należącą dowłaściwej izby samorządu zawodowego. 

 2.   Napotwierdzenie spełniania wymaganych przez Zamawiającego warunków udziału wpostępowaniu, pod rygorem wykluczeniaz postępowania, Wykonawca zobowiązany będzie załączyć do oferty następującedokumenty:napotwierdzenie dysponowaniaosobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykaz osób, które będąuczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenie Wykonawcy, że osoby teposiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadaniatakich uprawnień(formularz wykazu osób stanowi załączniknr 3 do Zapytaniaofertowego)– Zamawiającywymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje: co najmniej jedną osobą na stanowisko projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanejlubodpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisówobowiązujących w dacie ich wydania inależącą do właściwej izby samorządu zawodowego.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia informacji o podstawiedysponowania osobami wskazanymi w wykazie. 

 3.    Zamawiający ocenispełnianie warunku udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia. 

 4.    Nie spełnienieprzez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

 5.    Brak załączeniaprzez Wykonawcę do oferty wykazu osób lub nie złożenieinformacji o podstawie dysponowania osobami wskazanymi w wykazie skutkować będzieuznaniem przez Zamawiającego, jako nie spełnienie przez Wykonawcę warunkuudziału w postępowaniu i wykluczeniem Wykonawcy z postępowania bez wzywania douzupełnienia brakującego dokumentu lub wyjaśnienia dokumentu załączonego dooferty. 

 VIII. Opis sposobu obliczenia ceny 

 1.    Ceną oferty będzie zaoferowanaprzez Wykonawcę cena w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. 

 2.   Cena przedstawiona w ofercie musi uwzględniaćwszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułurealizacji przedmiotu zamówienia i jest ceną ryczałtowąw rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekstjednolity: Dz. U. z 2018 poz. 1025 ze zm.). Tym samym Wykonawca ponosić będzieskutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia okoliczności,które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 

 3.   Jeżeli cena oferty będzie niższa o30% od wartości zamówienia lub/i średniej arytmetycznej cen wszystkichzłożonych ofert, Zamawiający będzie mógł odrzucić taką ofertę bez wzywania dowyjaśnienia. 

 IX. Kryteria oceny ofert 

 1.    Ocenie będą podlegały wyłącznie ofertyniepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej ofertyw oparciu o następujące kryterium: 

 Lp.      Kryterium     Znaczenie procentowe kryterium          Maksymalna ilość punktów 

 1             Cena                           100%                                           10    

 Dla porównania ofert zostanie wzięta pod uwagę:w kryterium Cena – cena brutto oferty, o którejmowa w Rozdziale VIII ust. 1 Zapytania ofertowego; 

 2.    Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofertZamawiający ustali według następującego wzoru:Kryterium Cena:Oferta, w której Wykonawca zaoferuje najniższą cenę spośród ofertnieodrzuconych, otrzyma 10 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, wedługwzoru:C = Cmin / Coo x 100% x10 pktgdzie:C – liczbapunktów otrzymanych w kryterium Cena;Cmin– najniższa cena spośród ocenianych ofert;Coo –cena oferty ocenianej.  

 3.     Oferta może uzyskać maksymalnie 10 pkt. Zamawiający ustali liczbępunktów przyznaną każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc poprzecinku (wyliczoną według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrąglido pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktupominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu). 

 4.     Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanieoceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilość punktów. 

 5.     Zamawiający podpisze z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie zanajkorzystniejszą, umowę o realizację zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do Zapytania ofertowego. 

 X. Informacja o obowiązku wynikającym z art. 13RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej,której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego 

 1.    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 

 1)    administratorem Pani/Pana danych osobowych jestUrząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Zakroczymska 30,2)    W sprawach ochrony danych osobowych proszękontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@nowydwormaz.pl; 

 3)    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego pod nazwą„Wykonanie dokumentacjiprojektowej wielorodzinnego budynku komunalnego w Nowym Dworze Mazowieckim, oznaczenie sprawy: WPI.3033.4.2019,prowadzonym w trybie Zapytania ofertowego; 

 4)    odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osobylub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciuo ustawę z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej; 

 5)    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przezczas określony zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miejskim w Nowym DworzeMazowieckim. 

 6)    Obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia do równowartości kwoty 30 000,00euro, prowadzonym zgodnie z Regulaminem udzielania zamówieńo wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro ustalonymZarządzeniem Nr 86/2017 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 08 maja2017 roku,zmienionym Zarządzeniem Nr 62/2018 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki zdnia 06 kwietnia 2018 roku; 

 7)    w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 

 8)    posiada Pani/Pan: 

 a)    na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących; 

 b)    na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniaPani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego anizmianą postanowień umowy) 

 c)    na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczeniaprzetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawinnej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)d)    prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowychPani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 

 9)   nie przysługuje Pani/Panu: 

 a)    w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych; 

 b)    prawo do przenoszeniadanych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)    na podstawie art. 21 RODOprawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 

 XI. Informacje dodatkowe 

 1.    Zamawiający zastrzega sobie prawodo: 

 1)   zmiany lub odwołania warunków postępowania; 

 2)   unieważnienia postępowania. 

 2.    Zamawiający poinformuje o wyborzeoferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową. 

 3.    Załącznikami do niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralnączęścią są: 

 1)     Załączniknr 1 - Opis przedmiotu zamówienia, 

 2)    Załącznik nr 2 - Formularz oferty, 

 3)    Załącznik nr 3 - Formularz wykazu osób, 

 4)    Załącznik nr 4 – Wzór umowy.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 2299.23 2019-03-01 13:45:00 Proceeding
umowa_wzór.pdf pdf 4070.73 2019-03-01 13:45:00 Proceeding
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 1340.7 2019-03-01 13:45:00 Subject of the order
Załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia.7z 7z 9676.22 2019-03-01 13:45:00 Subject of the order
Formularz oferty.doc doc 74.5 2019-03-01 13:45:00 Criterion
Wykaz osób.doc doc 70.5 2019-03-01 13:45:00 Criterion
WPI.3033.4.2019 wyjaśnienia 05.03.2019.pdf pdf 413.47 2019-03-05 13:13:39 Public message
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 1256.52 2019-03-14 09:17:59 Public message

Announcements

2019-03-14 09:19 Dariusz Brzeziński W załączeniu kopia zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty
2019-03-14 09:18 Dariusz Brzeziński W załączeniu kopia zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2019-03-05 13:15 Anna Sobczyńska W załączeniu kopia pisma z odpowiedziami na pytania.

WPI.3033.4.2019 wyja [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie dokumentacji projektowej wielorodzinnego budynku komunalnego w Nowym Dworze Mazowieckim Według Opisu przedmiotu zamówienia i jego załączników

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

Załączniki do Opisu [...].7z

1 set - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value

Formularz oferty.doc

Wykaz osób.doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 355