Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie analiz przedwdrożeniowych, opracowanie dokumentacji OPZ i SIWZ oraz wsparcie w przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego dla projektu: „E-usługi dla Nowego Dworu Mazowieckiego - e-NDM

Termin:
Zamieszczenia : 28-02-2019 13:14:00
Składania : 08-03-2019 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

prowadzone zgodnie z zasadą konkurencyjności o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro na realizację zadania pn.: „Wykonanie analiz przedwdrożeniowych, opracowanie dokumentacji OPZ i SIWZ oraz wsparcie w przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego dla projektu:„E-usługi dla Nowego Dworu Mazowieckiego - e-NDM” 

1.      Zamawiający                                       

Miasto Nowy Dwór Mazowiecki  0

5-100 Nowy Dwór Mazowiecki 

ul. Zakroczymska 30    

tel.(22) 51 22 230;     

e-mail: sekretariat@nowydwormaz.pl

2.      Opis przedmiotu zamówienia:

2.1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analiz przedwdrożeniowych,opracowanie dokumentacji OPZ i SIWZ oraz wsparcie w przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla projektu pn. „E-usługi dla Nowego Dworu Mazowieckiego - e-NDM” dofinansowanego w ramach Działania 2.1„E-usługi”, Poddziałania 2.1.2 „E-usługi dla Mazowsza w ramach ZIT” Typ projektów: „Informatyzacja administracji publicznej oraz instytucji i zasobów kultury na terenie Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego”.

2.2. Zakres projektu „E-usługi dla Nowego Dworu Mazowieckiego - e-NDM” obejmuje w szczególności:

Zadanie I. Zakup licencji, wdrożenie i uruchomienie e-usług oraz szkolenia, w tym: 

1)   Wydatek 1: Rozbudowa portalu MM

2)   Wydatek 2: Internetowa platforma do obsługi NGO

3)   Wydatek 3: EOD na jednostki

4)   Wydatek 4: E-dziecko

5)   Wydatek 5: E-usługi

6)   Wydatek 6: Centrum Usług Wspólnych

Zadanie II. Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowanie konieczne do uruchomienia e-usług, w tym:

1)   Wydatek 1: Serwer bazy danych

2)   Wydatek 2: Macierz dyskowa

3)   Wydatek 3: Maszyna wirtualna A

4)   Wydatek 4: Maszyna wirtualna B

5)   Wydatek 5: Serwer AD główny

6)   Wydatek 6: Urządzenie wielofunkcyjne A3 (11szt.)

7)   Wydatek 7: Serwer AD zapasowy

8)   Wydatek 8: Macierz dyskowa na dane pracowników obsług.24 dyski twarde

9)   Wydatek 9: Macierz dyskowa redundatna na dane pracowników obsług. 24 dyski twarde

10) Wydatek 10: Biblioteka taśmowa LTO

11) Wydatek 11 - Web Aplication Firewall

12) Wydatek 12: Zestaw komputerowy z systemem operacyjnym i oprogramowaniem antywirusowym (106szt.)

13) Wydatek 13: UPS komputerów (106szt.)

14) Wydatek 14: Licencje dostępowe CAL Device (210szt.)

15) Wydatek 15: Oprogramowanie do zdalnego zarządzania komputerami

16) Wydatek 16: Instalacja zakupionego sprzętu i oprogramowania

Zadanie III. : Modernizacja serwerowni, w tym:

a.   Wydatek 1: Adaptacja pomieszczenia

b.   Wydatek 2: Wykonanie sieci teletechnicznej

2.3.    Zadaniem Wykonawcy będzie wykonywanie niezbędnych zadań i czynności w ramach umowy oraz bieżąca współpraca z Zamawiającym (wszystkich komórkami UM oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta Nowy Dwór Mazowiecki) celem osiągnięcia zaplanowanych rezultatów usług.

2.4.    Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy należeć będzie:

a.   Analiza przedwdrożeniowa obejmująca: 

i.    audyt stanu infrastruktury sprzętowej i systemowej; 

ii.    audyt systemów dziedzinowych; 

iii.    audyt świadczonych e-usług

iv.    analiza potrzeb w zakresie szkoleń użytkowników

v.    audyt bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych.

b.   Opracowanie Opisów Przedmiotów Zamówień (dalej OPZ) stanowiących załączniki do SIWZ, które powinny być dostosowane odpowiednio do przedmiotu zamówienia i warunków Zamawiającego, w tym w szczególności:  

i.    szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,

ii.    obowiązujące przepisy prawa regulujące zasady wykonania przedmiotu zamówienia,

iii.    ogólny opis przedmiotu zamówienia,

 iv.    cele realizacji zamówienia

v.    zakres rzeczowy realizowanego zamówienia 

vi.    wymagania techniczne i technologiczne

vii.    wymagania dotyczące usług asysty technicznej i konserwacji

viii.    wymagania administracyjne i bezpieczeństwa

ix.    wymagania bazodanowe  

x.    wymagania dotyczące architektury systemu

xi.    szczegółowe wymagania funkcjonalne modułów systemu

xii.    wymagania funkcjonalne mechanizmów integrujących

xiii.    procesy biznesowe planowanych do realizacji e-usług

xiv.    wymagania w zakresie szkoleń użytkowników

xv.    wymagania instalacji i konfiguracji warstwy serwerowej

xvi.    wymagania w zakresie usług instalacyjnych, konfiguracyjnych i wdrożeniowych sprzętu komputerowego i sieciowego.

c.   Konsultacje OPZ z zespołem Projektowym Zamawiającego.

d.   Opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, (dalej SIWZ), zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej Pzp (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1986, ), dla postępowań o udzielenie zamówienia publicznego o wartości powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Pzp, oraz obowiązującym regulaminem udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Mazowieckim, w tym w  szczególności:

i.    opcjonalne przygotowanie dialogu technicznego w celu analizy rynku głównych Wykonawców (dostawców kompleksowych rozwiązań informatycznych dla Miast i ich jednostek organizacyjnych),

ii.    określenie warunków udziału w postępowaniach,

iii.    określenie opisów kryteriów, w tym poza cenowych, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert,

iv.    przygotowanie wszystkich niezbędnych załączników do SIWZ zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie Pzp,

v.    sporządzenie projektów umów.

e.   Przeprowadzanie szacowania wartości poszczególnych zamówień we współpracy z Zamawiającym zgodnie z PZP.

f.    Przygotowanie uzasadnienia nie dzielenia lub konieczności podzielenia zamówienia na części zgodnie z art. 96 ust. 1 pkt 11ustawy Pzp.

g.   Wsparcie merytoryczne przy prowadzeniu procedury przetargowej na dostawcę systemu, w szczególności ocena ofert złożonych wramach przetargu, przygotowanie projektów odpowiedzi na pytania zadane przez oferentów, w tym: 

i.    udział w pracach komisji przetargowej w charakterze członka lub biegłego,

ii.    analiza złożonych ofert pod kątem zgodności technicznej z opisem przedmiotu zamówienia oraz wskazanie oferty optymalnej dla Zamawiającego,

iii.    weryfikacja spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia,

iv.    opracowanie projektów odpowiedzi wraz z uzasadnieniem na ewentualne odwołania składane przez wykonawców lub uprawnione podmioty - w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 24 godziny od momentu przesłania drogą elektroniczną (faks, e-mail) przez Zamawiającego kopii złożonego odwołania,

v.    udział w postępowaniach odwoławczych w tym w szczególności przed KIO w charakterze doradcy,

vi.  pisemne opiniowanie wskazanych przez Zamawiającego dokumentów składanych przez wykonawców w toku postępowań przetargowych, w tym m.in. gwarancji wadialnych, gwarancji należytego wykonania umowy, dokumentów potwierdzających ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej;

h.   Rozstrzyganie w porozumieniu z Zamawiającym wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonego postępowania;  

i. Współpraca z upoważnionymi pracownikami Zamawiającego w sprawach związanych z wykonywanymi usługami projektu.   

j.  Współpraca z firmą zarządzająca projektem.

2.5.    Wykonawca zobowiązany będzie do stawienia się w siedzibie Zamawiającego na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego, nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego, przekazanego telefonicznie lub drogą elektroniczną (e-mail). Wykonawca każdorazowo potwierdzi przyjęcie zgłoszenia poprzez przesłanie drogą elektroniczną informacji o przyjęciu zgłoszenia wraz z podaniem terminu, w którym wizyta nastąpi. Koszty dojazdów do siedziby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy obejmuje wynagrodzenie Wykonawcy.

2.6.    Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcą, a także przekazywanie ustaleń, poleceń, rozwiązań, zrealizowanych zadań wynikających z ustalonych obowiązków Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia lub innych wymaganych dokumentów - następować będzie w jednej lub kilku formach,ustalonych miedzy stronami na etapie realizacji zamówienia, tj.: pisemnie,drogą elektroniczną (e-mail) lub za pomocą komunikatorów internetowych

2.7.    Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne przelewem w terminie do 21 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego. Sposób rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym został określony w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.

2.8.    Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: 

72.00.00.00-5        Usługi informatyczne: konsultacyjne,opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,

72.22.00.00-3        Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne    

72.22.41.00-2        Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu    

 72.10.00.00-6        Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego,

72.22.00.00-3        Usługi doradcze w zakresie systemów 

3.      Warunki udziału w postępowaniu:

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają minimalne warunki udziału w postępowaniu  

A.       wykażą się należytym wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na: Przygotowaniu dokumentacji przetargowej dla 2 projektów informatycznych dofinansowanych z funduszy europejskich dotyczących wdrożenia e-usług publicznych w administracji samorządowej o wartości minimum 2 mln zł brutto polegających na realizacji systemu teleinformatycznego klasy ERP;    

  B.        wykaże się należytym wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług obejmujących swym przedmiotem przygotowanie OPZ niezbędnego do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego projektu w administracji samorządowej;

C.    Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował poniżej wskazanymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrole jakości i posiadającymi niżej określone kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie oraz wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego:

a)    Kierownik zespołu – odpowiedzialny za nadzór realizacji wszystkich zadań Wykonawcy, posiadający następujące kompetencje:  i.  Udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowych dla min. jednego projektu informatycznego dotyczący wdrożenia e-usług publicznych w JST.

ii.      Wiedza z zakresu prowadzenia procesu projektowego lub cyklu projektowego zatwierdzonego przez Komisję Europejską, potwierdzoną ważnym certyfikatem PRINCE2 Practitioner lub równoważnym certyfikatem potwierdzającym umiejętność prowadzenia projektu w metodologii PRINCE2.  

iii.      Doświadczenie min. 5-letnie w pełnieniu funkcji inżyniera projektu lub kierownika projektu lub zespołu,  

iv.      w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - co najmniej dwóch zakończonych projektów dla Jednostek Samorządu Terytorialnego zrealizowany z funduszy zewnętrznych w tym: min. jeden projekt dotyczące wdrożenia e-usług publicznych na poziomie 4 (transakcja),  

v.      Biegła znajomość specyfiki funkcjonowania rozwiązań IT dla urzędów miejskich legitymujący się udziałem w prowadzeniu co najmniej 2wdrożeń systemów klasy ERP o wartości min. 3 mln., 

vi.      Wiedza z zakresu opracowania procesów biznesowych w ogólnie przyjętych notacjach UML / BP MN lub równoważnych potwierdzonych certyfikatem,    

vii.      Wykształcenie wyższe informatyczne,     

viii.      Umiejętność i doświadczenie w kierowaniu zespołami.

b)    Specjalista ds. technicznych,; - odpowiedzialny za opracowanie i weryfikację wymagań technicznych związanych z realizacją e-usług i specyfikację sprzętową: 

i.      Wykształcenie wyższe informatyczne,  

ii.      Doświadczenie polegające na udziale jako ekspert techniczny- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert -w co najmniej dwóch zakończonych projektach, obejmujących swoim zakresem dostawę sprzętu oraz wdrożenie rozwiązania informatycznego dotyczącego udostępnienia i świadczenia e-Usług publicznych na poziomie dojrzałości 4 (transakcja) i/lub 5(personalizacja),  

iii.      Certyfikat SABSA - Chartered Security Architect, lubCertified Information Systems Security Professional - CISSP lub równoważnym certyfikatem potwierdzającym kompetencje w ocenie bezpieczeństwa rozwiązań informatycznych i legitymująca się przygotowaniem założeń dla co najmniej 2nowo wdrażanych rozwiązań technologicznych pod względem bezpieczeństwa teleinformatycznego.  

iv.      Doświadczenie w pracy zespołowej w projektach zrealizowanych z udziałem środków zewnętrznych.

c)     Specjalista ds. procesów biznesowych - odpowiedzialny za kontakt ze wszystkimi Partnerami  i elektroniczną wymianę danych:      

i.      Wykształcenie wyższe techniczne,

ii.      Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu i organizacji projektów, prowadzenie biura projektu, elektroniczny obieg dokumentów, 

iii.      Znajomość specyfiki funkcjonowania rozwiązań dla urzędów miejskich legitymująca się udziałem w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej, koncepcyjnej lub technicznej dla projektów o wartości  min. 3 mln. zł, 

iv.      Wiedza z zakresu opracowania procesów biznesowych w ogólnie przyjętych notacjach UML / BP MN lub równoważnych potwierdzonych certyfikatem,  

v.      Doświadczenie w pracy zespołowej w projektach zrealizowanych z udziałem środków zewnętrznych.

d)    Specjalista ds. komunikacji - odpowiedzialny za kontakt z Zamawiającym  i elektroniczną wymianę danych:       

i.      Doświadczenie w zakresie prowadzenia audytów i inwentaryzacji, 

 ii.      Doświadczenie w zakresie wymiany danych projektowych i organizacji szkoleń,                                                            iii.      Doświadczenie z obsługi narzędzi informatycznych do zarządzania komunikacją projektu,  

 iv.         Doświadczenie w pracy zespołowej w projektach zrealizowanych z udziałem środków publicznych.

Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji, o których mowa w pkt. 3. Personel wykonawcy realizujący przedmiot zamówienia musi mieć udokumentowane i potwierdzone doświadczenie i kompetencje.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zasobach (tj. wiedzy i doświadczeniu oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te będą realizować usługę w charakterze podwykonawcy.

2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,Zamawiający żąda następujących dokumentów:

a.   Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane;

b.   Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy.

3)Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, zostanie dokonana zgodnie z formułą „SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA”, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty. 

4.      Kryteria oceny ofert:Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:

A - CENA (podstawą wyliczeń będzie cena brutto)–  60% (max. 60 pkt.);  

B - DOŚWIADCZENIE – 40% (max. 40 pkt.);

5.      Opis sposobu przyznawania punktów.

5.1Sposób oceny ofert w kryterium CENA:

Ilość punktów dla każdej oferty w tym kryterium zostanie wyliczona wg poniższego wzoru:  

          C min.

  C = ------------x 60 %

C bad.  

1 % - 1 punkt      

Gdzie:C –ilość punktów oferty badanej 

C min.– cena minimalna spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu  

C bad.– cena oferty badanej     

Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalnie w tym kryterium można otrzymać 60 punktów.  

5.2  Sposób oceny ofert w kryterium DOŚWIADCZENIE

Doświadczenie Wykonawcy z ostatnich pięciu lat oceniane będzie:

- Przygotowanie dokumentacji przetargowej dla dwóch projektów informatycznych dotyczących wdrożenia e-usług publicznych w administracji samorządowej dofinansowanych z funduszy europejskich o wartości min. 2 mln złotych brutto. 0 pkt 

- Przygotowanie dokumentacji przetargowej dla dwóch projektów informatycznych dotyczących wdrożenia e-usług publicznych w administracji samorządowej przy czym min. jeden o wartość min. 3 mln złotych brutto lub wyższej. 15 pkt

- Przygotowanie dokumentacji przetargowej dla dwóch projektów informatycznych dotyczących wdrożenia e-usług publicznych w w administracji samorządowej  przy czym każdy o wartość min. 3 mln złotych brutto lub wyższej. 30 pkt

- Przygotowanie dokumentacji przetargowej dla czterech projektów informatycznych dotyczących wdrożenia e-usług publicznych w administracji samorządowej na 4 lub 5 poziomie dojrzałości, przy czym min. dwa o wartość min. 3 mln złotych brutto lub wyższej 40 pkt

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w Zapytaniu ofertowym, oraz uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną według poniższego wzoru.

Pc = C +D  

Pc –Całkowita liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę. 

C – Całkowita liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium „Cena ”;

D – Całkowita liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium „Doświadczenie Wykonawcy”;

Wartość punktowa zostanie podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,a zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki.

W przypadku, gdy oferty Wykonawców przedstawiają taki sam bilans kryterium ceny i pozostałych kryteriów, za ofertę korzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy z zaoferowaną niższą ceną.

6.      Termin składania ofert: 

1) Ofertę należy złożyć do dnia 08 marca 2019 r. do godziny 12:00 za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej na stronie: https://platformazakupowa.pl/nowy_dwor_maz.  

2)Wraz z wypełnionym drukiem oferty należy złożyć wypełniony druk:- „Wykaz wykonanych usług,” wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania,-  „Wykaz osób,które będą  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia”- oświadczenia o braku powiązań kapitałowych 

7.      Termin realizacji zamówienia: 

Okres realizacji zamówienia ustala się od dnia podpisania umowy do czasu podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą projektu. Wydłużenie terminu realizacji usług może nastąpić w sytuacji zmiany terminów, które zostaną ustalone przez obie strony.Przy realizacji wymaga się wykonanie następujących części Zamówienia w terminach:

1.    Wykonanie analizy przedwdrożeniowej o której mowa w pkt 2.4 lit. a) będzie zrealizowane do dnia 30.04.2019 r.

2.    Wykonanie dokumentacji przetargowej o której mowa w pkt 2.4 lit. b)-e) będzie zrealizowane do dnia 31.05.2019 r.

3.    Wykonanie usług w pozostałym zakresie o którym mowa w pkt 2.4 lit. f)-g) do wybrania wykonawcy realizacji Projektu.

8.      Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy: 

1)     jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,

2)     została złożona przez podmiot:

      a)     niespełniający warunków udziału w postępowaniu,

      b)     powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

3)     została złożona po terminie składania ofert.

Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu,lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania w sprawie wyboru wykonawcy a wykonawcą,polegające na: 

1)uczestniczeniu jako wspólnik w spółce cywilnej lub osobowej;

2)posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej;

3)pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika;

4)pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;

5)pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

Oferta nie podlega odrzuceniu, mimo że została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobą wykonującą w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania w sprawie wyboru wykonawcy ,jeżeli osoba ta nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru przez Zamawiającego wykonawcy usług.

9.      Informacja o możliwości składania ofert częściowych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 

10.  Określenie warunków zmian w umowie.

1.   Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:

1) zmiana terminów realizacji, w przypadku zmiany terminów zleconych Wykonawcy określonych umową, spowodowane stanem realizacji Projektu, w szczególności opóźnieniami w wyłonieniu lub niewyłonieniem Wykonawców Projektu, związanymi ze stosowaniem procedur przewidzianych ustawą – Prawo zamówień publicznych, lub innymi uzasadnionymi przyczynami;

2) zmiana zakresu prac wykonywanych w ramach Projektu jest spowodowana okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego lub zmianami w ustawodawstwie, pod warunkiem, iż nowy zakres nie będzie większy od poprzedniego, a wprowadzone zmiany będą korzystne dla Zamawiającego,

3) zmiana wysokości wynagrodzenia, w przypadku:

a)   ustawowej zmiany stawki podatku VAT od produktów i usług będących przedmiotem świadczenia usług ze strony Wykonawcy,

b)   zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,

c)   zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 

2.   Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie Projektu.

3.   Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy.

11.  Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej oferty lub unieważnienie niniejszego postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie jego trwania. 

12.  Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),dalej „RODO”, informujemy, że:

1. administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Mazowieckim jest Burmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30,05-100 Nowy Dwór Mazowiecki; 

2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem mail:iod@nowydwormaz.pl;

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn. „Wykonanie analiz przedwdrożeniowych, opracowanie dokumentacji OPZ i SIWZ oraz wsparcie w przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego dla projektu: „E-usługi dla Nowego Dworu Mazowieckiego - e-NDM” prowadzonym w trybie zgodnym z zasadą konkurencyjności;

4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 

5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8. posiada Pani/Pan: 

8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO; 

8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9. nie przysługuje Pani/Panu:

9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 

13. Załącznik i do zaproszenia:   

1)   Załącznik nr 1: Wzór umowy.

2)   Załącznik nr 2: Wzór druku „Formularz oferty”,

3)   Załącznik nr 3: Wzór druku „Wykaz wykonanych usług,”

4)   Załącznik nr 4: Wzór druku „Wykaz osób, które będą  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia”

5)   Załącznik nr 5: wzór oświadczenia o braku powiązań kapitałowych

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe usługi e-NDM.pdf pdf 9448.03 2019-02-28 13:14:00 Postępowanie
Załączniki do zapytania w formie do edycji.docx docx 76.9 2019-02-28 13:14:00 Postępowanie
OPZ usługi e-NDM zapytanie ofertowe.pdf pdf 1275.12 2019-02-28 13:14:00 Przedmiot zamówienia
Wykaz złożonych ofert.pdf pdf 293.13 2019-03-08 14:21:15 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty.pdf pdf 363.64 2019-03-15 15:40:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-03-15 15:47 Anna Sobczyńska W załączeniu przekazuję informację o wyborze oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2019-03-08 14:23 Anna Sobczyńska W załączeniu przekazuję kopię Zestawienia złożonych ofert.

Wykaz złożonych ofer [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 cena brutto za wykonanie całości zamówienia Na podstawie Opisu przedmiotu zamówienia

OPZ usługi e-NDM zap [...].pdf

1 komplet Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim
Zakroczymska 30
05-100, Nowy Dwór Mazowiecki
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 DOŚWIADCZENIE 40% Doświadczenie Wykonawcy z ostatnich pięciu lat oceniane będzie zgodnie z tabelą zawartą w zapytaniu ofertowym (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1014