Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-02-2019 14:20:00 |
Składania : | 08-03-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | 08-03-2019 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Znak sprawy TI.221.02.2019.JG
TI - 187/2019/JG
OGŁOSZENIE
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. zapraszają do złożenia oferty cenowej wpostępowaniu w trybie regulaminowego przetargunieograniczonego dla realizacji zadania pn.
”Wymiana pokrycia dachu budynku hali pomp na łupek kamienny – teren BazyTW sp. z o.o. Stare Bielany ul. Św. Józefa 47-49 w Toruniu„
Zamawiający zgodnie z art. 132 i 133 ustawy z dnia 29stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz.1579) nie jest zobowiązany w niniejszym postępowaniu o udzieleniezamówienia do stosowania ww. ustawy.Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 5. 548.000,00€ i zalicza się do tzw. zamówień sektorowych.
Wobec powyższego Zamawiający będzie stosował„Regulamin udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w SpółceToruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (wzakładce „przetargi” /regulacje wewnętrzne).
Wymagania Zamawiającego:
- Zamawiającynie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Złożenieoferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagańokreślonych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz we wzorze umowy.
- Kryterium oceny ofert: Cena 100%.
- Wymagane jest udzielenie 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
- Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertąprzez okres 60 dni od daty składania ofert.
- Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS, dostępną między innymi nastronie internetowej zamawiającego w zakładce przetargi – platforma zakupowa, wterminie do dnia 08 marzec 2019r. do godziny 1200.
- Wszyscy Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu sązobowiązani do załączenia skanuformularza oferty z załącznikami oraz pozostałych wymaganych wpostępowaniu dokumentów
- Wykonawca,którego oferta została wybrana, jest zobowiązany w ciągu 5 dni roboczych pozakończeniu postępowania (powiadomieniu o wyborze) przesłać wymagane dokumenty(wypełnione załączniki – oświadczenia, umowa) w formie papierowej na adres:
Wydział Inwestycji i Remontów,Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń
Wszelkich informacji udziela Wydział Inwestycji iRemontów – Jacek Glegoła
- Wprzypadku nie złożenia dokumentów w wyznaczonym terminie przez Wykonawcę,którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub rezygnacji z dalszegoudziału, Zamawiający ma prawo wybrać kolejną najkorzystniejszą ofertę
- Wykonawcyprzysługują środki ochrony prawnej („Sprzeciw”) przewidziane w Regulaminieudzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w SpółceToruńskie Wodociągi Sp. z o.o. - § 9 pkt 1.2. ·
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochronyosób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1),dalej „RODO”, Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że:Administratorem Państwa danych osobowychjest: Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., ul. Rybaki 31-35 87-100 Toruń, tel. 56 65864 00 fax. 56 654 01 51 e-mail: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@wodociagi.torun.com.plDane są przetwarzane w celu realizacji zamówień publicznych zgodnie zprzepisami.
Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich. Dane osobowe będąprzetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania. Państwa daneosobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej: Regulamin udzielaniazamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp.z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl(w zakładce „przetargi” /regulacje wewnętrzne). Jednocześnie posiadają Państwomożliwość dostępu i aktualizacji podanych danych. Przysługuje Państwu prawo dożądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesieniasprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
PrzysługujePaństwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podaniedanych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramachrealizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie.
Dane nie będąudostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.
Załączniki do ZAPROSZENIA:
SIWZ
Załączniki do SIWZ:
1. Wzór umowy z załącznikami,
2. Opis przedmiotu zamówienia,
3. Wzór Formularza Oferty,
4. Wzór Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunkówudziału w postępowaniu,
5. Wzór Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw dowykluczenia,
6. Wzór wykazu wykonanych robót budowlanych,
7. Wykaz kadry,
8. Projekt budowlany oraz STWIORB
9. Przedmiar robót
10. Klauzula Informacyjna art.13 RODO
11. Oświadczeniepodatnika VAT
2019-03-12 13:43 | Jacek Glegoła | WYNIK POSTĘPOWANIA |
2019-03-12 13:43 | Jacek Glegoła | WYNIK POSTĘPOWANIA |
Komunikaty