Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup mebli na potrzeby KWP w Kielcach (numer postępowania ZP/584/2018)

Michał Nowak
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach Oddział: Sekcja Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 16-07-2018 13:27:48
Składania : 20-07-2018 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Regulamin obowiązujący Wykonawców składających za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej oferty realizacji zamówień na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach.

1. Zamówienia realizowane przez KWP w Kielcach za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
2. KWP w Kielcach nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
4. Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Kielcach nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.
5. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.
6. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
7. Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez KWP w Kielcach prawidłowo wystawionej faktury.
8. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych zaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
9. W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w Kielcach zwróci niezgodny przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10. KWP w Kielcach wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty.
11. W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Kielcach zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania.
12. KWP w Kielcach zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP w Kielcach.
13. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.
14. Termin dostawy:
W ciągu 30 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia.
15. Koszt dostawy po stronie Wykonawcy.
16. Warunki płatności - przelew 30 dni.
17. Okres gwarancji – 24 miesiące.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie zadania.

UWAGA!!
Zad. 1 – Na Platformie Zakupowej należy załączyć dokument wystawiony przez producenta oferowanych regałów magazynowych określający dopuszczalne obciążenie półki 225 kg.
Zad. 3 – dla poz. nr 1 – Na Platformie Zakupowej należy załączyć Certyfikat zgodności IPM dla urządzeń potwierdzających że wyrób spełnia wymagania zgodności z klasą S1 (wg PN-EN 14450:2006) zawarte w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 21.10.2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji.( Dz.U. Nr 245 poz. 1462) wraz z późniejszymi zmianami, Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 26.08.2014 r w sprawie przechowywania, noszenia oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz.U. poz. 1224).

Wykonawca składając ofertę oświadcza, że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym nr ZP/584/2018 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 pkt. 12-23 ustawy.
Wykonawca składając ofertę oświadcza, iż zapewni w okresie obowiązywania umowy pełną ochronę danych osobowych oraz zgodność z wszelkimi obecnymi oraz przyszłymi przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych oraz oświadcza, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!

Klauzula informacyjna w związku z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach przetwarza Pana/Pani dane osobowe w związku
z procedurą postępowania przetargowego:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji
w Kielcach, kontakt : ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel. 41 349 2010
 Inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach jest Pani Ewa Kopeć, pracownik Wydziału Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach, kontakt ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel. 41 349 2040, 41 349 2092, iod.kwp@ki.policja.gov.pl.;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez Komendę Wojewódzką Policji w Kielcach pn. „Zakup mebli na potrzeby KWP w Kielcach”, numer postępowania ZP/584/2018.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust.
3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
platforma regulamin.docx docx 20.52 2018-07-16 13:27:48 Postępowanie
oferta cenowa - Zadanie 1 - Regał magazynowy.docx docx 58.26 2018-07-16 13:27:48 Postępowanie
oferta cenowa - Zadanie 2 - Fotel obrotowy.docx docx 62.53 2018-07-16 13:27:48 Postępowanie
oferta cenowa - Zadanie 3 - Kasetka BHP.docx docx 78.2 2018-07-16 13:27:48 Postępowanie
oferta cenowa - Zadanie 1 - Regał magazynowy.docx docx 58.26 2018-07-16 13:27:48 Przedmiot zamówienia
oferta cenowa - Zadanie 2 - Fotel obrotowy.docx docx 62.53 2018-07-16 13:27:48 Przedmiot zamówienia
oferta cenowa - Zadanie 3 - Kasetka BHP.docx docx 78.2 2018-07-16 13:27:48 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2018-07-20 07:37 Michał Nowak Pytanie 4:
Regały maja być ocynkowane i pomalowane?

Odpowiedź:
Zgodnie z opisem SIWZ regałów magazynowych wykończenie ocynk kolor ral 7035
2018-07-19 13:19 Michał Nowak Pytanie 3:
zadanie 1 - dostawa regałów w formie elementów do montażu, a więc montaż regałów po stronie zamawiającego czy wykonawcy?

Odpowiedź:
Rozładunek i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego po stronie Wykonawcy.
2018-07-18 13:22 Michał Nowak Pytanie 2:
Czy fotel Q154 ma być wyposażony w mechanizm tilt czy w mechanizm multiblock?

Odpowiedź:
Fotel obrotowy Q-154-SIGNAL ma być wyposażony w mechanizm Multiblock oraz posiadać płynną regulację wysokości siedziska.
2018-07-17 14:46 Michał Nowak Pytanie nr 1:
Moje pytanie dotyczy foteli do zadania drugiego; czy aby spełnić wymóg określony w podanych normach wystarczy oświadczenie producenta/dostawcy o ich spełnianiu czy wymagane są atesty potwierdzające spełnienie podanych norm?

Odpowiedź:
Fotel obrotowy Q-154-SIGNAL posiada atesty potwierdzające spełnienie norm wymagane w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, w związku z czym nie są one wymagane na etapie składania oferty.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie 1 - Dostawa regałów magazynowych Należy podać łączną cenę za całość przedmiotu zamówienia (zadanie 1) oraz dołączyć wypełniony formularz oferty cenowej

oferta cenowa - Zada [...].docx

1 kpl. - (0)
2 Zadanie 2 - Dostawa foteli obrotowych Należy podać łączną cenę za całość przedmiotu zamówienia (zadanie 2) oraz dołączyć wypełniony formularz oferty cenowej

oferta cenowa - Zada [...].docx

1 kpl. - (0)
3 Zadanie 3 - Dostawa mebli metalowych Należy podać łączną cenę za całość przedmiotu zamówienia (zadanie 3) oraz dołączyć wypełniony formularz oferty cenowej

oferta cenowa - Zada [...].docx

1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Zadanie 1 -dokumenty - Wykonawca składający ofertę na zadanie 1 załącza dokument wystawiony przez producenta oferowanych regałów magazynowych określający dopuszczalne obciążenie półki 225 kg. (0)
2 Zadanie 3 -dokumenty - Wykonawca składający ofertę na zadanie 3 załącza certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji (zgodnie z opisem zawartym w ofercie cenowej na zadanie 3) (0)
3 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 397