Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: „Doposażenie placu zabaw w Nowym Dworze Mazowieckim (Modlin Stary) w sprzęty zabawowe”

Deadlines:
Published : 29-03-2018 15:25:26
Placing offers : 10-04-2018 12:57:00
Offers opening : -
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

Zamówienie obejmuje doposażenie istniejącego placu zabaw umieszczonego przy skrzyżowaniu ulic 3 maja / Słoneczna / Samorządowa w Nowym Dworze Mazowieckim (Modlin Stary, Działce nr 32/19). Na zamówienie składa się zakup, transport i montaż zestawów integracyjny dla dzieci w wieku 1-8 i 3-15 lat (2 szt.), zjazd linowy, koszt przeniesienia istniejącej zabawki i demontaż jednej starej karuzeli. Specyfikacja urządzeń opisana w programie funkcjonalno -użytkowym w załączniku.

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie zadania
„Doposażenie placu zabaw w Nowym Dworze Mazowieckim (Modlin Stary) w sprzęty zabawowe”

Zamawiający zwraca się z uprzejmą prośbą o przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego zadania.
I. Nazwa i adres zamawiającego
Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
z siedzibę ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki,
NIP 531 10 00 938
II. Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
III. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn „Doposażenie placu zabaw w Nowym Dworze Mazowieckim (Modlin Stary) w sprzęty zabawowe”

Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje doposażenie istniejącego placu zabaw umieszczonego przy skrzyżowaniu ulic 3 maja / Słoneczna / Samorządowa w Nowym Dworze Mazowieckim (Modlin Stary, Działce nr 32/19). Na zamówienie składa się zakup, transport i montaż zestawów integracyjny dla dzieci w wieku 1-8 i 3-15 lat (2 szt.), zjazd linowy, koszt przeniesienia istniejącej zabawki i demontaż jednej starej karuzeli.

Termin wykonania zamówienia
Usługę należy wykonać w terminie: do 30 maja 2018
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką - Zamówienia poniżej 30 000 Euro. Zamawiający ma prawo żądać, by każdy dokument został dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym przez niego terminie.
3. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej informacji zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymania każdego oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów.
4. Wykonawca składa ofertę wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.
5. Wszelką korespondencję do Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należy kierować za pośrednictwem Platformy zakupowej.
6. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektroniczną jest pani. Julianna Borkowska .

VI. Opis sposobu przygotowania i składania ofert
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i przesłana wraz z załącznikami w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką Zamówienia poniżej 30 000 Euro, do dnia 10.04.2018 roku.
3. Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
5. Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
6. Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.

VII. Opis sposobu obliczenia ceny i kryterium oceny oferty
1. Kryterium oceny ofert jest cena 100 %, okres gwarancji, maksymalna ilość punktów – 100.
Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali wg następującego wzoru:
Kryterium Cena: C = Cmin / Coo x 100 pkt
gdzie:
C – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg powyższego kryterium.

2. Ceną oferty będzie wynikała z zaoferowanych przez Wykonawcę zapisów w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
3. Ceny przedstawione w ofercie muszą uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i są cenami brutto w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 459 ze zm.). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
4. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.

VIII. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany lub odwołania warunków postępowania;
2) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. Zamawiający poinformuje o wyborze oferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową.
3. Załącznikami do niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralną częścią są:
1) Załącznik nr 1 - Formularz oferty,
2) Program Funkcjonalo-użytkowy
3) Wzór umowy
Z up. Burmistrza Miasta
Naczelnik Wydziału
Gospodarki Komunalnej
Dariusz Tabęcki

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
program_funkc.uzytkowy.pdf pdf 1897.14 2018-03-29 15:25:26 Proceeding
umowaplaczabaw.docx docx 25.31 2018-03-29 15:25:26 Proceeding
zapytanie_ofertowe-urzadzenia zabawowe.docx docx 32.23 2018-04-03 11:32:15 Proceeding
program_funkc.uzytkowy.pdf pdf 1897.14 2018-03-29 15:25:26 Subject of the order
umowaplaczabaw.docx docx 25.31 2018-03-29 15:25:26 Subject of the order
oferta-zalacznikNr1.docx docx 26.5 2018-03-29 15:25:26 Subject of the order
zapytanie_ofertowe-urzadzenia zabawowe.docx docx 32.23 2018-04-03 11:35:22 Subject of the order
rostrzygniecieofertModlin.docx docx 25.8 2018-04-17 16:04:40 Public message

Announcements

2018-04-17 16:05 Julianna Borkowska Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

rostrzygniecieofertM [...].docx

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 „Doposażenie placu zabaw w Nowym Dworze Mazowieckim (Modlin Stary) w sprzęty zabawowe” Zamówienie obejmuje doposażenie istniejącego placu zabaw umieszczonego przy skrzyżowaniu ulic 3 maja / Słoneczna / Samorządowa w Nowym Dworze Mazowieckim (Modlin Stary, Działce nr 32/19). Na zamówienie składa się zakup, transport i montaż zestawów integracyjny dla dzieci w wieku 1-8 i 3-15 lat (2 szt.), zjazd linowy, koszt przeniesienia istniejącej zabawki i demontaż jednej starej karuzeli. Specyfikacja urządzeń opisana w programie funkcjonalno -użytkowym w załączniku.

program_funkc.uzytko [...].pdf

umowaplaczabaw.docx

oferta-zalacznikNr1. [...].docx

zapytanie_ofertowe-u [...].docx

1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Termin wykonania usługi - 30 maj 2018 (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
3 Warunki płatności - przelew 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wypełnionej faktury do siedziby Zamawiającego (0)
4 Gwarancja - 36 miesięcy (0)
5 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 386