- Strona główna
- Postępowanie ID 1031697
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
242/ZP-107/2024 Usługa zaprojektowania i wykonania strony www Szpitala
Wystawiający
-
UżytkownikJacek Banaszak
-
Organizacja
-
OddziałDział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-09 08:52:00
-
Składania2024-12-20 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-20 10:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem Umowy jest:
a) wykonanie przez Wykonawcę dzieła
polegającego na zaprojektowaniu Strony internetowej o charakterze
informacyjnym, zgodnej ze standardem WCAG 2.2,
b) wykonanie Strony internetowej zgodnie z
zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem,
c) migracja zawartości ze strony
www.wssk.wroc.pl na nową stronę pod tym samym adresem oraz stworzenie podstrony
dla serwisu BIP pod adresem bip.wssk.wroc.pl.
d) przeniesienie autorskich praw majątkowych do
Elementów graficznych strony internetowej oraz Projektu graficznego,
e) udzielenia gwarancji na prawidłowe działanie
Strony internetowej,
f) świadczenie usług serwisowych, w tym
rozwojowych, dot. Strony internetowej na zasadach określonych Umową.
2. W ramach obowiązków umownych Wykonawca jest
zobowiązany w szczególności do:
a. przeniesienia praw autorskich majątkowych do
Projektu graficznego oraz Elementów graficznych strony internetowej
b. implementację Strony internetowej na
zaproponowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego serwerze
hostingowym;
c. przeprowadzenie testów poprawności
funkcjonowania strony pod względem: poprawności wyświetlania, dostępności dla
osób ze szczególnymi potrzebami, bezpieczeństwa, wydajności;
przeprowadzane
testy muszą być zgodne ze scenariuszami testów opracowanymi przez Wykonawcę, a
zaakceptowanymi przez Zamawiającego
d. przeprowadzenie szkolenie dla redaktorów i
odrębnie dla administratorów.
3. Szczegółowe wymogi dotyczące Strony
internetowej zawarte są w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym
Załącznik nr 2 do wzoru Umowy.
Szczegółowe informacje dotyczące
obowiązków Wykonawcy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego
II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.
Podmioty,
zamierzające złożyć ofertę, muszą spełniać następujące wymogi:
·
Wykonawca
nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania
osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania lub osobami
upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami
wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i
przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy. Wykonawca powiązany osobowo lub
kapitałowo z Zamawiającym podlega wykluczeniu z udziału w postepowaniu.
·
Wykonawca
nie
może być podmiotem o którym mowa w art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 8
kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego
środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi
sytuację na Ukrainie ( Dz. Urz. UE L 2022, Nr 111, str. 1) oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
·
Wykonawca
spełnia określone przez Zamawiającego warunki w zakresie zdolności technicznej
oraz zdolności zawodowej
2. Warunki w zakresie zdolności technicznej:
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje co
najmniej 3 osobami z doświadczeniem w tworzeniu stron
www w projektach dla jednostek publicznych z Dostępnością Plus, których
projekty zakończyły się pełnym wdrożeniem (w okresie ostatnich 3 lat):
1) kierownik lub menadżer projektu
2)
programista
3)
grafik
3. Warunki w zakresie zdolności zawodowej:
Zamawiający
uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
W okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie), wykonał co najmniej 5 stron www dla
jednostek publicznych o wart usługi min. 35 000,00 PLN każda (słownie: trzydzieści
pięć tysięcy złotych brutto).
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta powinna
zawierać:
a)
Formularz
oferty, - Załącznik nr 1 wraz z wypełnionym formularzem asortymentowo
cenowym,
b)
Aktualny
wydruk z Centralnej Informacji KRS lub wydruk z CEIDG, a jeżeli Wykonawcę
reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania
podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
c)
Oświadczenie
o braku istnienia powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy Oferentem a
Zamawiającym - Załącznik nr 3,
d) Oświadczenie, że Wykonawca nie
podlega wykluczeniu z postępowania w związku z art. 5k Rozporządzenia Rady (UE)
2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr
833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji
destabilizującymi sytuację na Ukrainie ( Dz. Urz. UE L 2022, Nr 111, str.
1) oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
- Załącznik nr 4
e) wykazu
osób, skierowanych
przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług projektowych wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; zgodnego ze wzorem zamieszczonym w
Załączniku nr 5,
spełniających wymagania określone w Zaproszeniu - Rozdział IV. WARUNKI UDZIAŁU W
ZAPROSZENIU:
f) wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5
lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów (ze
szczególnym wskazaniem tych dotyczących ochrony zdrowia), na rzecz których usługi
tworzenia stron www zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,
czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty, składany wykaz powinien być zgodny ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 6,
i spełniać wymagania określone w Zaproszeniu
- Rozdział IV. WARUNKI UDZIAŁU W ZAPROSZENIU:
Zamawiający zastrzega sobie prawo
do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 71 71 3270 574
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-20
11:00:26
|
Jacek Banaszak |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2024-12-18
13:32:28
|
Jacek Banaszak |
INFORMACJA
NR
1
DLA
WYKONAWCÓW Pytanie nr 1 W nawiązaniu do zawartego wymagania w Wytycznych do realizacji przedmiotu zamówienia punktu 14. który wskazuje, strona internetowa musi być dostosowana do potrzeb osób słabo i niedowidzących poprzez możliwość ustawienia szablonu tzw. wysokiej kontrastowości. Według przepisów ustawy o Dostępności cyfrowej nie jest to konieczne. Ustawa z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych (dalej ustawa o dostępności cyfrowej), wytyczne WCAG (od angielskiego Web Content Accessibility Guidelines) na poziomie AA i norma EN 301549 (wersja normy EN 301549 w języku angielskim, Polski Komitet Normalizacyjny udostępnia odpłatnie normę PN-ETSI EN 301 549 V3.2.1:2021-09 w języku polskim) wskazują takie same wartości minimalnego kontrastu treści do tła: 4,5:1 — dla tekstu; 3:1 — dla dużego tekstu; 3:1 — dla istotnych treści graficznych (np. ramka pola formularza, słupki wykresu, ikona będąca przyciskiem). I według powyższych zapisów ustawy przy spełnieniu tych kryteriów nie trzeba tworzyć osobnych tzw. wersji wysokokontrastowych stron internetowych i aplikacji mobilnych. Czy w związku z powyższym zamawiający dopuszcza, aby wykonawca zrealizował projekt zgodnie z przepisami ustawy o dostępności cyfrowej nie umieszczając w projekcie tzw. wysokiej kontrastowości? Odpowiedź: Zamawiający wymaga, aby strona była dostosowana do potrzeb osób słabo widzących i niewidomych oraz stworzenia wersji wysokokontrastowych stron internetowych i aplikacji mobilnych Pytanie nr 2 Czy Zamawiający dopuszcza możliwość archiwizacji wskazanej części materiałów przeznaczonej do "archiwum" bez konieczności zapewnienia min. tekstów alternatywnych i spełnienia zasady prostego języka? Jaki zasób materiałów jest przeznaczony do "archiwum"? Odpowiedź: Zamawiający wymaga przeniesienia do „archiwum” informacji na zasadzie 1:1. Zamawiający nie wymaga zapewnienia min. tekstów alternatywnych i spełnienia zasady prostego języka. Przeniesienie treści to 2 lata wstecz przy czym BIP, Konkursy ofert oraz Projekty Współfinansowane 6 lat wstecz. Pytanie nr 3 Czy zamawiający ma listę wymaganych do realizacji funkcjonalności, które na pewno będą konieczne we wdrożeniu czy będzie to rolą wykonawcy aby zdiagnozować i opisać cele biznesowe serwisu? Odpowiedź: Zamawiający zdiagnozował i opisał cele biznesowe serwisu w tym listę wymaganych do realizacji funkcjonalności strony www. Pytanie nr 4 Czy zamawiający przewiduje realizację serwisu w procesie zorientowanym na użytkownika tzw. user centred design i czy przedmiot zamówienia uwzględnia realizacje badań z użytkownikami na podstawie, których określona zostanie optymalna dla użytkowników architektura informacji i nawigacja? Odpowiedź: Zamawiający oczekuje, że serwis będzie realizowany standardowo czyli umożliwi zamieszczanie publikacji, zdjęć i filmów. Zamawiający oczekuje aby Wykonawca zapewnił możliwość monitorowania wejść i odtworzeń danego artykułu czy filmu. Pytanie nr 5 Czy dopuszczają Państwo wykonanie nowej strony internetowej w oparciu o autorski system CMS? Odpowiedź: Zamawiający wymaga Systemu Zarządzania Treścią (CMS) – udostępnionego w oparciu o licencje open – source. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?