- Strona główna
- Postępowanie ID 1031120
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Z35/2024/ZO/BLZ Wykonanie zewnętrznej instalacji gazowej na potrzeby punktu tankowania CNG.
Wystawiający
-
UżytkownikMarta Buczkowska
-
Organizacja
-
OddziałReferat Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-04 14:21:00
-
Składania2024-12-18 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-18 10:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Zamawiający – Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o. z siedzibą w Grudziądzu, zaprasza do udziału w postępowaniu o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych, pn. Wykonanie zewnętrznej instalacji gazowej na potrzeby punktu tankowania CNG.
Niniejsze zamówienie publiczne, z uwagi na jego wartość, udzielane jest na podstawie uregulowań wewnętrznych zamawiającego, tj. Regulaminu udzielania zamówień o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych (Zarządzenie wewnętrzne Nr 5/2021 Zarządu MWiO sp. z. o. o. z dnia 01 marca 2021 r. zmienione Aneksem nr 5 z dnia 11 kwietnia 2024 r.), zwanego dalej „regulaminem” [do udzielania zamówień o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320)].
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego
Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zewnętrznej instalacji gazowej na potrzeby punktu tankowania CNG, na terenie bazy samochodów specjalistycznych MWiO sp. z o.o. przy ul. Waryńskiego w Grudziądzu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wytyczne dotyczące jego realizacji zawiera:
1) Projekt budowlany zewnętrznej instalacji gazowej na potrzeby puntu tankowania CNG – załącznik nr 6;
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 7;
3) Przedmiar robót dołączony do zapytania ofertowego stanowiący jedynie materiał pomocniczy – załącznik nr 8.
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
Wymagania dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwocie: 1 900,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset 00/100)
Termin składania ofert: 18.12.2024 r. godz. 10.00
Termin wykonania zamówienia:
1. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie: 12 tygodni od dnia podpisania umowy.
2. Ustala się następujące terminy realizacji przedmiotu umowy:
1) I etap - Wykonanie robót budowlanych (budowa instalacji) będących przedmiotem zamówienia: 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
2) II etap - Przyłączenie instalacji do przyłącza PSG, napełnienie instalacji: 12 tygodni od dnia podpisania umowy.
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia oraz postępowania zawierają pliki zamieszczone poniżej.
W przypadku pytań:
- w sprawach formalno – prawnych: Marta Buczkowska, tel. (56) 45 04 878
lub poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego”
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?