- Strona główna
- Postępowanie ID 1018583
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
GZGKiM.3331-202/24.KS Zakup paliw ciekłych w systemie bezgotówkowym
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Maciejewska
-
Organizacja
-
OddziałGZGKIM
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-16 11:57:00
-
Składania2024-11-29 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-29 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
GZGKiM.3331-202/24.KS Wągrowiec, dnia 16 listopada
2024r.
ZAPROSZENIE
Zamawiający:
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej w Wągrowcu
reprezentowany przez
Szymona Wachowskiego – Dyrektora
62 – 100 Wągrowiec
ul. Janowiecka 98A
Tel, fax - 67 26 21 462
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA:
„
ZAKUP PALIW CIEKŁYCH W SYSTEMIE BEZGOTÓWKOWYM”
Z uwagi na wartość zamówienia
nieprzekraczającą 130.000 zł netto, postępowanie prowadzone jest bez stosowania
przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2024r, poz. 1320 t. j.) w
formie zapytania ofertowego w oparciu o Zarządzenie Nr 2/2021 Dyrektor Gminnego
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 21 stycznia
2021 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w
Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
II Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw ciekłych do pojazdów służbowych, urządzeń i sprzętu Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu w systemie sprzedaży bezgotówkowej, w okresie od 1.01.2025r. do 31.12.2025r.
2. Miejscem realizacji dostaw są stacje paliw położone w obrębie Miasta Wągrowca i Gminy Wągrowiec. Zamawiający nie przewiduje magazynowania paliw we własnych zbiornikach.
3. Oferowane paliwo musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach dla paliw płynnych. Fakturowanie będzie 1 raz w miesiącu z 14 - dniowym terminem płatności od dnia dostarczenia faktury.
4. W okresie realizacji umowy zamawiający przewiduje zakupienie paliw w ilości minimalnej 345 litrów benzyny bezołowiowej E95 Pb i 5985 litrów oleju napędowego standardowego natomiast o maksymalnej do 690 litrów benzyny bezołowiowej E95 Pb i do 11970 litrów oleju napędowego standardowego na zasadzie doraźnych tankowań do zbiorników pojazdów Zamawiającego w ciągu roku.
5.
Dostawa paliw realizowana będzie sukcesywnie w miarę
pojawiających się potrzeb Zamawiającego, wynikających z odbywania wyjazdów
służbowych, indywidualnie dla każdego pojazdu, urządzenia i sprzętu zasobu
GZGKiM w Wągrowcu.
III Wymagania formalne:
1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności – dołączenie kserokopii koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami złożonej w formie dokumentu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Wykonawca dołączy podpisane oświadczenie dotyczące jakości oferowanego paliwa – załącznik nr 2 do zaproszenia - opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
- Miejsce wyznaczone do pobierania paliwa określonego
w zaproszeniu znajdować się będzie w odległości maksymalnej 10 km od
siedziby Zamawiającego, liczone najkrótszą drogą publiczną,
- Minimalne godziny otwarcia punktu wyznaczonego do
zakupu paliw ciekłych od 6:00 do 20:00 we wszystkie dni robocze.
- Wykonawca zaakceptuje warunki projektu umowy
stanowiącej załącznik nr 3 do zaproszenia –składając na projekcie umowy podpis
kwalifikowany, bądź podpis zaufany lub podpis osobisty.
IV Sposób przygotowania oferty przez Wykonawcę oraz sposób i termin jej złożenia w formie lub postaci elektronicznej:
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim; dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Na ofertę składa się: wypełniony formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia. Wykonawca może przygotować ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w przygotowanych przez niego wzorach. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom Zapytania.
3. Wykonawca określi cenę paliw na podstawie cen obowiązujących na dzień 21 listopada 2024 roku. Wykonawca określi wysokość udzielonego rabatu w %. Udzielony rabat jest stały i nie ulega zmianie przez cały okres trwania umowy. Cena w dniu zakupu paliwa zostanie każdorazowo pomniejszona o wielkość udzielonego rabatu.
4. Ofertę należy złożyć w formie dokumentu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
6. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
7. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty znajduje się w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8. Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będzie odrzuceniu.
9. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z
nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, albo przez Podwykonawcę.
10. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
11. Wykonawca złoży do dnia 29 listopada 2024 roku do godziny 12:00 prawidłowo podpisaną ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings. Oferty złożone w innej formie podlegają odrzuceniu.
V Termin
realizacji zamówienia:. Od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.
VI Termin otwarcia ofert: 29 listopada 2024 r., godz.12.05.
VII Informacja z otwarcia ofert:
Informacja z
otwarcia ofert zostanie umieszczona wyłącznie za pośrednictwem platformy
zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings
VIII Zapytania
o przedmiot zamówienia:
Kontaktowanie się z Zamawiającym:
a) w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do kontaktu: Paulina Maciejewska – specjalista ds. kadr i obsługi sekretariatu, Szymon Wachowski - dyrektor), Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A 62-100 Wągrowiec tel. +48 67 262 14 62 e –mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl https://gzgkimwagrowiec.pl/
b) w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
IX Przy
wyborze ofert zamawiający będzie kierował się:
a) Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego: cena,
b) Waga kryterium: 100%.
X Podpisanie umowy:
Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zleci realizację przedmiotu zamówienia.
XI Zmiana treści zaproszenia:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści
niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą
mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin
składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim
oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich
wiążące.
XII Unieważnienie postępowania:
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia
niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia
postępowania bez wyboru oferty, w szczególności gdy wartość najkorzystniejszej
oferty przekroczy wysokość środków przeznaczonych na realizację zamówienia.
XIII
Obowiązek informacyjny:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję,
że:
a) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
b) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
c) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
d) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
e) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
f) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
g) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
· prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
· prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
· prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
· prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
h) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
i)
Państwa
dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy
powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom
uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
DYREKTOR
Szymon Wachowski
Załączniki:
1. Formularz ofertowy.
2. Oświadczenie dotyczące jakości oferowanego paliwa.
3.
Projekt umowy.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?