- Strona główna
- Postępowanie ID 1017251
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DZP.271.88.2024.EG Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Elblągu na rok 2025
Wystawiający
-
UżytkownikEmilia Gajdzis
-
Organizacja
-
OddziałDepartament Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-14 13:18:00
-
Składania2024-11-22 09:30:00
-
Otwarcie ofert2024-11-22 09:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Postępowanie
prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020
PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia
Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota
130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
DZP.271.88.2024.EG
Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w
Elblągu na rok 2025
I.
ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II.
Opis przedmiotu
zamówienia
1. Przedmiotem
zamówienia jest sukcesywna
dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Elblągu
na rok 2025 w ilościach i o parametrach określonych w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do Zapytania
ofertowego – Wycena dostawy. Kopia
wypełnionego ZAŁĄCZNIKA NR 4 stanowić będzie Załącznik Nr 1 do umowy.
2. Główne miejsce realizacji dostaw: Urząd
Miejski w Elblągu ul. Łączności 1.
3. Wymagania Zamawiającego:
1)
Wszystkie
dostarczone przedmioty zamówienia opisane w Załączniku Nr 1a do SWZ , które
mają określoną gramaturę papieru lub tektury powinny posiadać oznaczenie tej
gramatury na poszczególnych przedmiotach zamówienia lub na zbiorowym
opakowaniu.
2)
Dostarczone
materiały muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta.
3)
Przy każdej
dostawie Zamawiający dokona losowego sprawdzenia jakości oraz zgodności z
zaoferowanym w ofercie towarem. W przypadku stwierdzenia złej jakości lub
niezgodności z zaoferowanym w ofercie towarem Zamawiający odmówi przyjęcia
zakwestionowanego towaru. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni
roboczych na własny koszt do wymiany kwestionowanego towaru na pozbawiony wad.
Każda dostawa podlega odrębnemu odbiorowi.
4) Sprzedający zapewnia dostarczanie przedmiotu umowy w opakowaniach zabezpieczonych w sposób uniemożliwiający dekompletację oraz chroniący przed uszkodzeniem
5) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowej dostawy, we wskazanym miejscu.
6) Sprzedający udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na materiały zaoferowane w Wycenie dostawy, która stanowi Załącznik Nr 1 do Projektu umowy. Okres gwarancji liczony jest oddzielnie dla każdej partii materiałów i rozpoczyna swój bieg z dniem dostarczenia zamówionych materiałów do siedziby Zamawiającego.
7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do Zapytania ofertowego – Wycena dostawy podał w kolumnie E cenę jednostkową (bez VAT), w kolumnie F wartość ogółem (bez VAT) będącą iloczynem ceny jednostkowej (bez VAT) i ilości oferowanego towaru, w kolumnie G wartość ogółem brutto asortymentu z danej pozycji.
4. Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do Zapytania ofertowego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
Przez równoważne przedmioty Zamawiający rozumie przedmioty o parametrach technicznych takich samych bądź wyższych niż opisane przez Zamawiającego.
5. Oferta musi być kompletna w zakresie zamawianego towaru. Nieuwzględnienie chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje, iż oferta nie będzie oceniana.
6. Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są w Projekcie umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
III.
TERMIN
REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy od dnia
podpisania umowy, a jeżeli zamówienie będzie udzielone przed dniem 01.01.2025 r.
– 12 miesięcy od dnia 01.01.2025 r. lub
do czasu wyczerpania wartości zamówienia, o której mowa w § 3 Projektu umowy.
W razie nie wykorzystania całości wartości umowy, o
której mowa w § 3 Projektu umowy w okresie jej obowiązywania, umowa wygasa w
niezrealizowanym zakresie. Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania
zamówień w wysokości minimum 80 % wartości umowy, o której mowa w § 3 Projektu umowy.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie lub wykonywanie przez co najmniej 12 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw materiałów biurowych o wartości min. 50 000,00 zł brutto każda.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU DOSTAW, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
Zamawiający oceniać będzie wyłącznie oferty Wykonawców, którzy
spełniają przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu.
V. Opis sposobu obliczenia
ceny
1. Cenę (bez VAT) oferty należy obliczyć wypełniając ZAŁĄCZNIK NR 4 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – Wycena dostawy, podając dla każdej
pozycji „cenę ogółem (bez VAT)” będącą iloczynem ceny jednostkowej (bez VAT) i
ilości oferowanego towaru.
2. CENA NETTO oferty
musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena (bez VAT) oferty” w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – Wycena dostawy.
3. W ZAŁĄCZNIKU NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - Formularz
oferty należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania
zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT.
4. Cena oferty musi obejmować
wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
5. Cena nie podlega waloryzacji.
6. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych
(PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
VI.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu
oceny ofert
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny
ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:
XC x 100%
gdzie:
XC - liczba punktów przyznana w kryterium
cena (brutto)
Sposób obliczenia XC:
Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100
pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:
XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty
VII. termin
składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 22 listopada 2024 r. do godziny 09:30.
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana oferta musi zawierać:
a) wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - FORMULARZ
OFERTY,
b) wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ DOSTAW oraz dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie
(dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie muszą być
wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane i należy je
złożyć w formie skanu dokumentu).
c) wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 4 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYCENA DOSTAWY.
Kopia wypełnionego ZAŁĄCZNIKA NR 4
stanowić będzie Załącznik Nr 1 do umowy.
VIII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Emilia Gajdzis – Departament Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239-31-28, e-mail: dzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
IX.
PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do
treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki
realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają
zmianom
Zamawiający przekazuje projekt
Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
X. Informacje dodatkowe
1.
Zamawiający wymaga, aby
złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego
przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez
podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru
oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres
30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
XI.
Załączniki
1.
ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ OFERTY,
2.
ZAŁĄCZNIK NR 2 – PROJEKT
UMOWY,
3.
ZAŁACZNIK NR 3 – WYKAZ DOSTAW,
4.
ZAŁĄCZNIK NR 4 – WYCENA
DOSTAWY.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-27
11:24:03
|
Emilia Gajdzis |
W
wyniku
postępowania
o
udzielenie
zamówienia,
którego
wartość
jest
mniejsza
niż
kwota
130
000
złotych
Zamawiający
zawiadamia,
że
w
postępowaniu
DZP.271.88.2024.EG
Dostawa
materiałów
biurowych
dla
Urzędu
Miejskiego
w
Elblągu
na
rok
2025,
wybrano
najkorzystniejszą
ofertę
na
podstawie
kryterium
oceny
ofert
określonych
w
zapytaniu
ofertowym,
tj.
cena
(brutto)
-
100%. Wybrano ofertę firmy: PHU JUREX Marcin Jeziorski i wspólnicy Sp.J., 82-300 Elbląg, ul. Grunwaldzka 2/B11 cena (brutto) oferty: 109 293,63 zł |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?