Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-09-2021 11:44:00 |
Składania : | 01-10-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 01-10-2021 10:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-10-20 13:12 | Krzysztof Wójcik |
PZ.271.1.16.2021.PZZ-PZZIS Zagnańsk, dnia 20 października 2021 r. INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art.275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), na zadanie pn: .: „Zakup ciągnika wielofunkcyjnego do prac drogowych” WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Na podstawie art. 253 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1129.), cyt. dalej jako Pzp, w imieniu Zamawiającego informuję o wyborze najkorzystniejszej oferty. Gmina Zagnańsk, ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk informuje, że w dniu 1 października 2021 r. o godz. 10:05 odbyło się otwarcie ofert złożonych drogą elektroniczną na platformie zakupowej open nexus.pl w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust 1 w/w ustawy na zadanie inwestycyjne pn. „Zakup ciągnika wielofunkcyjnego do prac drogowych” Po dokonaniu otwarcia Zamawiający przystąpił do badania i oceny ofert, które zakończono w dniu 26 października 2021 r. Wybór najkorzystniejszej oferty przeprowadzono zgodnie z art. 239 ustawy Pzp. Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu ofertę najkorzystniejszą na zadanie pn.„Zakup ciągnika wielofunkcyjnego do prac drogowych złożył następujący Wykonawca: Firma Handlowo Usługowa KISIEL Górno 88, 26-008 Górno Cena – 536 500,00 brutto złotych Gwarancja 4 lata Bezpłatny serwis gwarancyjny – 4 lata LP NAZWA I ADRES WYKONAWCY KRYTERIA OCENY 1. Cena oferty brutto-wartość kryterium 60 %-(pkt) 2. Gwarancja-20% (pkt) 3. Bezpłatny serwis gwarancyjny – 20% (pkt) 3.Łączna ilość punktów 1 Firma Handlowo Usługowa KISIEL Górno 88, 26-008 Górno 1.Cena – 536 500,00 brutto złotych -( 60 punktów) 2.Gwarancja – 4 lata – (20 punktów) 3. Bezpłatny serwis gwarancyjny – 4 lata( 20 punktów) 4.Łączna ilość punktów 100 Najkorzystniejsza oferta !! 2 Wanicki SERWIS Sp. z o.o. , ul. Myślenicka 19, 32-031 Mogilany 1.Cena – 627 300,00 brutto złotych - (51,32 punktów) 2.- Gwarancja 4 lata – (20 punktów) 3. Bezpłatny serwis gwarancyjny 4 –( 20 punktów) 4.Łączna ilość punktów 91,32 Zamawiający nie odrzucił żadnej oferty. |
2021-10-01 13:45 | Krzysztof Wójcik |
PZ.271.1.16.2021.PZZ-PZZIS Zagnańsk, dnia 1 października 2021 r. INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Gmina Zagnańsk, działając na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje informacje z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Zakup ciągnika wielofunkcyjnego do prac drogowych Dane z otwartych ofert: LP NAZWA I ADRES WYKONAWCY CENA BRUTTO ZŁ 1 Firma Handlowo Usługowa KISIEL Górno 88, 26-008 Górno 536 500,00 złotych brutto 2 Wanicki SERWIS Sp. z o.o. , ul. Myślenicka 19, 32-031 Mogilany 627 300,00 złotych brutto W załączeniu dokument podpisany. |
2021-10-01 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 350000 złotych brutto. |
2021-09-27 11:40 | Krzysztof Wójcik |
PZ.271.1.16.2021.PZZ-PZZIS Wyjaśnienia treści SWZ Dotyczy: Zakup ciągnika wielofunkcyjnego do prac drogowych Działając zgodnie z art. 284 ust. 2 i 6 oraz art. 286 ust 1 i 7 1Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytania, dokonuje modyfikacji treści załącznika nr 1a i 1b, 2 b do SWZ 1) Pytania 1. czy dopuszczacie masę ciągnika 4820 kg ? Odp.: Nie dopuszczamy. 2. czy dopuszczacie poj. silnika min3600 cm 3 ? Odp.: Nie dopuszczamy. 3. czy dopuszczacie emisje spalin STAGE IV ? Odp.: Nie dopuszczamy. 4. ciągnik o mocy 116 KM? Odp.: Moc silnika mieści się w przedziale wyznaczonym przez Zamawiającego. 2) Modyfikacji ulegają zapisy załącznika nr 1a i 1 b, 2 b, do SWZ do pobrania na stronie postępowania. Niniejsza modyfikacja nie wymaga od wykonawców dodatkowego czasu na przygotowanie ofert. Z uwagi na powyższe Zamawiający nie przedłuża terminu składania. OPZ - ciągnik. zał. [...].docx |
2021-09-24 15:12 | Krzysztof Wójcik | w załączeniu dokument podpisany z odpowiedziami |
2021-09-24 10:10 | Krzysztof Wójcik |
PZ.271.1.16.2021.PZZ-PZZIS Wyjaśnienia treści SWZ Dotyczy: Zakup ciągnika wielofunkcyjnego do prac drogowych Działając zgodnie z art. 284 ust. 2 i 6 oraz art. 286 ust. 1 i 7 Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytania, dokonuje modyfikacji treści załącznika nr 1a i 2 a do SWZ 1) Pytanie z dnia 22 sierpnia 2021 r. Pytanie nr 1: „Dot. pkt. 3 ppkt. 3.6 - Kosiarka bijakowa tylno – boczna, szerokość robocza – 1800 mm. Pytanie: Czy Zamawiający dopuści w przedmiotowym postępowaniu kosiarkę bijakową tylno-boczną w której szerokość robocza wynosi 2000 mm?” Odpowiedź Zamawiający dopuszcza w przedmiotowym postępowaniu kosiarkę tylno – boczną o szerokości roboczej 2000 mm. Pozostałe parametry kosiarki pozostają bez zmian. 2) Pytanie z dnia 23sierpnia 2021 r Proszę o informację czy jest określona wartość ilości przepracowanych motogodzin ciągnika rolniczego w ciągu roku o którym mowa w załączniku "OPZ - ciągnik zał. 1 a zmiana"? Zapytanie podyktowane jest zapisem zamieszczonym w dokumencie "Specyfikacja Warunków Zamówienia" rozdział XVII pkt 3. w celu wyliczenia kosztów związanych z wymianą wszystkich płynów i podzespołów zgodne z zaleceniami producenta podczas przeglądów w trakcie trwania okresu gwarancyjnego. Odpowiedź W związku z zapytaniem dotyczącym ilości motogodzin przewidzianych do eksploatacji zakupywanego ciągnika informuję, że ciągnik będzie pracował około 600 motogodzin w ciągu roku. W związku z powyższym w tabeli „OPZ – ciągnik zał. 1 a zmiana” dodaje się wiersz 46 o następującym brzmieniu „Przewidywana liczba motogodzin jaką przepracuje ciągnik w ciągu roku – 600”. 1) Wobec powyższego modyfikacji ulegają zapisy załącznika nr 1 a i 2 a oraz 1b i 2 b do SWZ do pobrania na stronie postępowania. Niniejsza modyfikacja nie wymaga od wykonawców dodatkowego czasu na przygotowanie ofert. Z uwagi na powyższe Zamawiający nie przedłuża terminu składania. W załączeniu zmienione załączniki OPZ - ciągnik. zał. [...].docx OPZ -osprzęt. zał 1 [...].docx |
2021-09-17 13:44 | Krzysztof Wójcik |
PZ.271.1.16.2021.PZZ-PZZIS Zagnańsk, dnia 17 września 2021 r. Wyjaśnienia treści SWZ Dotyczy: Zakup ciągnika wielofunkcyjnego do prac drogowych Działając zgodnie z art. 284 ust. 2 i 6 oraz art. 286 ust. 1 i 7 Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytania, dokonuje modyfikacji treści załącznika nr 1a i 2 a do SWZ 1) Pytanie z dnia 17 sierpnia 2021 r. W nawiązaniu do dokumentu Załącznik Nr 1a do SIWZ " OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CIĄGNIK" pkt.18 " Zawory hydrauliki - 3 pary TUZ tylny, jedna para TUZ przedni. Sterowane elektrycznie " składam zapytanie czy dopuszcza się Zawory hydrauliki - 3 pary TUZ tylny, jedna para TUZ przedni. Sterowane mechaniczne ? Odpowiedź Zamawiający dopuszcza sterowanie mechaniczne zaworami hydrauliki TUZ tylny i przedni. Zapis punktu 18 otrzymuje nowe brzmienie: „Zawory hydrauliki - 3 pary TUZ tylny, jedna para TUZ przedni. Sterowane elektrycznie lub mechanicznie”. 2) Wobec powyższego modyfikacji ulegają zapisy załącznika nr 1a i 2 a do SWZ do pobrania na stronie postępowania. Niniejsza modyfikacja nie wymaga od wykonawców dodatkowego czasu na przygotowanie ofert. Z uwagi na powyższe Zamawiający nie przedłuża terminu składania. W załączeniu dokument podpisany oraz zmienione załączniki nr 1 a i 2a do SWZ odpowiedzi ciągnik.B [...].pdf |
2021-09-16 11:48 | Krzysztof Wójcik |
Zakup
ciągnika
wielofunkcyjnego
do
prac
drogowych Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 16.09.2021 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Zakup ciągnika wielofunkcyjnego do prac drogowych SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zagnańsk 1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010866 1.4.) Adres zamawiającego: 1.4.1.) Ulica: Spacerowa 8 1.4.2.) Miejscowość: Zagnańsk 1.4.3.) Kod pocztowy: 26-050 1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie 1.4.5.) Kraj: Polska 1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki 1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zagnansk.pl 1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.pl 1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego 1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182557/01 2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-16 11:37 SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA 3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu, 3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00182527/01 3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01 3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą: 2021-10-01 11:00 Po zmianie: 2021-10-01 10:00 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.2. Miejsce składania ofert Przed zmianą: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zagnansk do dnia 01.10.2021 r. do godziny 11:00. Po zmianie: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zagnansk do dnia 01.10.2021 r. do godziny 10:00. 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą: 2021-10-01 11:05 Po zmianie: 2021-10-01 10:05 W załączeniu ogłoszenie o zmianie ogłoszenia |
Komunikaty