- Strona główna
- Postępowanie ID 994348
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
S26/2024/ZO/BLZ Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach remontu Stacji Uzdatniania Wody
Wystawiający
-
UżytkownikMarta Buczkowska
-
Organizacja
-
OddziałReferat Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-08 11:33:00
-
Składania2024-10-18 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-18 10:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Zamawiający – Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o. z siedzibą w Grudziądzu, zaprasza do udziału w postępowaniu o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych, pn. "Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach remontu Stacji Uzdatniania Wody"
Niniejsze zamówienie publiczne, z uwagi na jego wartość, udzielane jest na podstawie uregulowań wewnętrznych zamawiającego, tj. Regulaminu udzielania zamówień o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych (Zarządzenie wewnętrzne Nr 5/2021 Zarządu MWiO sp. z. o. o. z dnia 01 marca 2021 r. zmienione Aneksem nr 5 z dnia 11 kwietnia 2024 r.), zwanego dalej „regulaminem” [do udzielania zamówień o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320)].
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Stacji Uzdatniania Wody w Grudziądzu przy ul. Hallera 79 na stolarkę z profili aluminiowych o odporności na włamanie w klasie RC 3 (wg normy PN-EN 1627:2021-11) wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres stolarki do wymiany opisuje załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do:
- zapoznania się z miejscem montażu i dokonanie kontrolnej inwentaryzacji otworów,
- demontażu i utylizacji istniejącej stolarki,
- dostawy, rozładunek i montaż nowej stolarki,
- dostawę, rozładunku i montażu parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
- pianowania i regulacji stolarki.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Wymagania dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwocie: 2 400,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące czterysta 00/100)
Termin składania ofert: 18.10.2024 r. godz. 10.00
Termin wykonania zamówienia:
Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie: do 31.12.2024 r.
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia oraz postępowania zawierają pliki zamieszczone poniżej.
W przypadku pytań:
- w sprawach formalno – prawnych: Marta Buczkowska, tel. (56) 45 04 878
lub poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego”
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-21
14:07:44
|
Marta Buczkowska | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż cena złożonej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia. |
2024-10-21
14:04:51
|
Marta Buczkowska |
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?