- Strona główna
- Postępowanie ID 992650
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PT.2370.6.2024 Dostawa 1 kpl. 3 częściowego ubrania specjalnego dla KP PSP w Limanowej
Wystawiający
-
UżytkownikPaweł Janczak
-
Organizacja
-
OddziałKomenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-04 12:56:00
-
Składania2024-10-09 13:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-09 13:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
SPECYFIKACJA
1. Termin realizacji zamówienia: do
31.10.2024 r.
2. Wszelkie koszty związane z realizacją
zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
3. Płatność – przelew z odroczonym
terminem płatności 21 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany
przez zamawiającego adres.
4. W przypadku dostarczenia towaru
niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej zamawiający
zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt wykonawcy.
5. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest
nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
6. Asortyment posiada (jeśli wymagane)
aktualne świadectwa dopuszczenia do użytkowania w jednostkach ochrony
przeciwpożarowej, jest sprawne, spełnia wymogi zgodne z wytycznymi
producenta i posiadają aktualny czasookres użytkowania.
Kopie świadectw należy dołączyć do zamówienia.
7. Asortyment spełnia minimalne wymagania techniczne, określone przez KG PSP.
8. Przeprowadzone postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem dostawcy.
9. Informujemy, że niniejsze postępowanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie stanowi źródła zobowiązania Zamawiającego do przyjęcia którejkolwiek z ofert.
10. Kryterium oceny: najniższa cena.
11. Dostawca, który niejednokrotnie nie
wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp.)
nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
12. Zamawiający zastrzega możliwość
unieważnienia niniejszego zaproszenia oraz przeprowadzenie negocjacji dot.
wszystkich warunków zamówienia z wybranymi Wykonawcami do momentu wyboru oferty
najkorzystniejszej.
13. Dostawca wpisany do białej
listy podatników VAT.
14. Zamawiający nie dopuszcza ubrań specjalnych, które dla zachowania właściwości hydrofobowych muszą być po praniu suszone w temperaturze przewyższającej temperaturę otoczenia lub prasowane,
15. Zamawiający wymaga możliwości prania w temperaturze 60°C (wymagania w tym zakresie określa punkt 4.1 i 7.1 „Opisu przedmiotu zamówienia ubrania specjalnego.
16. Zamawiający wymaga możliwości czyszczenia chemicznego ubrań specjalnych,
17. Zamawiający wymaga możliwości suszenia mechanicznego ubrań specjalnych,
18. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2024,
19. Wszystkie użyte materiały muszą być w gatunku I,
Zastrzeżenia Zamawiającego:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjowania każdego warunku realizacji zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od udzielenia zamówienia.
- Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku niewystarczających środków na realizację zamówienia.
- Zastrzegamy również, że postępowanie może zostać unieważnione bez podania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega, że jeżeli nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków niniejszego postepowania przed upływem terminu składania ofert.
Podstawy wykluczenia:
Zgodnie z ustawą z w związku z art. 7 ust. 1 oraz art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) zamówienie publiczne nie może zostać udzielone:
1. Wykonawcy wymienionemu w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
2. Wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
3. Wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Małopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej;
2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul. Zarzecze 106, 30-134 Kraków, pocztą elektroniczną na adres e-mail: daneosobowe@straz.krakow.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pan/Pani:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W razie pytań merytorycznych proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub:
Pani Mieczysława Majoch
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej
ul. M.B. Bolesnej 43
34-600 Limanowa
tel.: (47) 8314742
e-mail: m.majoch@kppsplimanowa.pl
lub
kpt. Paweł Janczak
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej
ul. M.B.
Bolesnej 43
34-600
Limanowa
tel.: (47) 8314743
e-mail: p.janczak@kppsplimanowa.pl
W razie
pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia
Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 7:00 do 17:00.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?