Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-09-2024 14:25:00 |
Składania : | 03-10-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 04-10-2024 10:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Ogłoszenie
dotyczące zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych
GMINA MIASTO KROSNO,
38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a,
NIP 6840013798; REGON 000526989, tel. 134743120, fax. 134743561,
ogłasza
że zamierza udzielić zamówienia na:
Przeprowadzenie okresowych przeglądów w budynkach Dzielnicowych Domów Ludowych, wiaty na terenie parku przy DDL Polanka, oraz budynku na terenie Ogródka Jordanowskiego
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod: 71630000-3 Usługi kontroli i nadzoru technicznego
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu:
a) okresowych kontroli polegających na sprawdzeniu stanu technicznej sprawności instalacji gazowej w budynkach:
• Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „BIAŁOBRZEGI”, ul. Kopernika 17
• Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „KROŚCIENKO NIŻNE”, ul. Chopina 8
• Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „POLANKA”, ul. Decowskiego 4
• Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „SUCHODÓŁ”, ul. Grunwaldzka 12
• Osiedlowy Dom Ludowy – Osiedle „TURASZÓWKA”, Al. Jana Pawła II 31
• Budynek na terenie Ogródka Jordanowskiego, ul. Grodzka 20
b) okresowych kontroli polegających na sprawdzeniu stanu technicznej sprawności przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach:
• Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „BIAŁOBRZEGI”, ul. Kopernika 17
• Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „KROŚCIENKO NIŻNE”, ul. Chopina 8
• Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „POLANKA”, ul. Decowskiego 46
• Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „SUCHODÓŁ”, ul. Grunwaldzka 12
• Osiedlowy Dom Ludowy – Osiedle „TURASZÓWKA”, Al. Jana Pawła II 31
• Budynek na terenie Ogródka Jordanowskiego, ul. Grodzka 20
c) okresowych kontroli instalacji wentylacji mechanicznej w budynkach:
• Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „BIAŁOBRZEGI”, ul. Kopernika 17
• Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „KROŚCIENKO NIŻNE”, ul. Chopina 8
• Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „POLANKA”, ul. Decowskiego 46
• Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „SUCHODÓŁ”, ul. Grunwaldzka 12
• Osiedlowy Dom Ludowy – Osiedle „TURASZÓWKA”, Al. Jana Pawła II 31
d) okresowych kontroli elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania w obiektach-roczna:
• Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „BIAŁOBRZEGI”, ul. Kopernika 17
• Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „KROŚCIENKO NIŻNE”, ul. Chopina 8
• Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „POLANKA”, ul. Decowskiego 46
• Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „SUCHODÓŁ”, ul. Grunwaldzka 12
• Osiedlowy Dom Ludowy – Osiedle „TURASZÓWKA”, Al. Jana Pawła II 31
• Wiata w parku przy Dzielnicowym Domu Ludowym – Dzielnica „Polanka”
e) instalacja hydrantowa:
• Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „POLANKA”, ul. Decowskiego 46
f) corocznych przeglądów gaśnic i urządzeń przeciwpożarowych w budynkach:
• Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „BIAŁOBRZEGI”, ul. Kopernika 17
• Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „KROŚCIENKO NIŻNE”, ul. Chopina 8
• Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „POLANKA”, ul. Decowskiego 46
• Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „SUCHODÓŁ”, ul. Grunwaldzka 12
• Osiedlowy Dom Ludowy – Osiedle „TURASZÓWKA”, Al. Jana Pawła II 31
• Budynek na terenie Ogródka Jordanowskiego, ul. Grodzka 20
g) 5-letnia okresowa kontrola polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia:
• Budynek na terenie Ogródka Jordanowskiego, ul. Grodzka 20
h) okresowa kontrola instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów:
• Budynek na terenie Ogródka Jordanowskiego, ul. Grodzka 20
2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.10.2024 r.
3. Warunki płatności: przelew bankowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury VAT lub rachunku (w przypadku podmiotów nie będących płatnikiem podatku VAT), po uprzednim dostarczeniu protokołów z przeprowadzonych kontroli wraz z dokumentami potwierdzającymi aktualne uprawnienia wykonawcy i podwykonawców.
4. Inne istotne warunki zamówienia:
a) w celu dokonania oględzin budynków, mających na celu zapoznanie się z zakresem prac
niezbędnych do realizacji zamówienia, należy kontaktować się z osobami dysponującymi
kluczami do wszystkich pomieszczeń.
b) budynek Ochotniczej Straży Pożarnej przylegający do Dzielnicowego Domu Ludowego – Dzielnica „BIAŁOBRZEGI” przy ul. Kopernika 17 wchodzi w skład nieruchomości, wobec tego należy go uwzględniać przy przeprowadzanych przeglądach,
c) w ofercie należy podać cenę za każdy rodzaj przeglądu, tj. odrębnie za przeglądy wymienione
w pkt 1 lit. od a) do h),
d) do oferty należy dołączyć podpisane przez osobę upoważnioną oświadczenie potwierdzające,
że Wykonawca zleci przeprowadzenie poszczególnych przeglądów podmiotom posiadającym
odpowiednie do tego aktualne uprawnienia zawodowe (druk oświadczenia stanowi załącznik
nr 1 do ogłoszenia),
e) wykonawca zobowiązany zostanie umową do dostarczenia protokołów z przeprowadzonych
kontroli wraz z dokumentami potwierdzającymi odpowiednie do tego aktualne uprawnienia
wykonawcy i podwykonawców.
5. Sposób przygotowania oferty:
a) ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ”OFERTA” (załącznik nr 2),
b) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną,
c) ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową lub pisemnej
w kopercie z dopiskiem „Przetarg na przeprowadzenie okresowych przeglądów w budynkach Dzielnicowych Domów Ludowych, wiaty na terenie parku przy DDL Polanka oraz budynku na terenie Ogródka Jordanowskiego w Krośnie”- osobiście lub listownie na adres: Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28 a, 38-400 Krosno, lub.
6. Termin składania ofert upływa dnia 3.10.2024 r. o godz. 10.00 .Otwarcie ofert nastąpi
w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Bieszczadzka 5, pokój nr 210, w dniu 4.10.2024 r.
o godz. 10.00.
7. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.
8. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
9. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Natalia Grocholska – Inspektor w Wydziale Komunalnym, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami Urzędu Miasta Krosna,
ul. Bieszczadzka 5, w godz. pon.-czw. od 7:30 do 14:30, pt. od 7:30 do 13:30, tel. (13) 47 43 120, e-mail: bgl@um.krosno.pl
10. Uwagi:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty