Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup wraz z dostawą wyposażenia i pomocy dydaktycznych w projekcie pn. „Start do lepszej edukacji przedszkolnej w Gminie Wronki”, w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027 w Przedszkolu nr 2 Wronczusie we Wronkach.

Termin:
Zamieszczenia : 12-09-2024 12:58:00
Składania : 20-09-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 67 2540 218

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1_Wzór umowy.docx docx 42.14 2024-09-12 12:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 2_Część I_Formularz rzeczowo-cenowy.xlsx xlsx 28.6 2024-09-12 12:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 3_Część II_Formularz rzeczowo-cenowy.xlsx xlsx 29.49 2024-09-12 12:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 4_Część III_Formularz rzeczowo-cenowy.xlsx xlsx 29.21 2024-09-12 12:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 5_Część IV_Formularz rzeczowo-cenowy.xlsx xlsx 28.93 2024-09-12 12:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 6_Część V_Formularz rzeczowo-cenowy.xlsx xlsx 29.57 2024-09-12 12:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 7_Część VI_Formularz rzeczowo-cenowy.xlsx xlsx 30.19 2024-09-12 12:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 8_Część VII_Formularz rzeczowo-cenowy.xlsx xlsx 33.63 2024-09-12 12:58:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe.docx docx 1035.4 2024-09-12 12:58:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-09-19 14:22 Mariola Zastróżna - Prostak Zamawiający otrzymał zapytanie dotyczące zmian we wzorze umowy załączonym do zapytania ofertowego:
Pytanie: czy jest możliwość negocjacji warunków umowy i zmiany § 7 1 a) z 5% do 2% ewentualnie 0,5%.
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę we wzorze umowy w § 7 pkt. 1 a) słowa: "Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia w wysokości 5 % liczonej od wynagrodzenia umownego brutto - za każdy dzień opóźnienia lub zwłoki w jego odbiorze," na: "Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia w wysokości 2 % liczonej od wynagrodzenia umownego brutto - za każdy dzień opóźnienia lub zwłoki w jego odbiorze,"

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cześć I zamówienia – sala muzyczna - multimedia Szczegółowy wykaz produktów został ujęty w punkcie 2 podp. e) zapytania ofertowego. Należy załączyć formularz rzeczowo cenowy stanowiący załącznik nr 2 do zapytania 1 dostawa - (0)
2 Część II zamówienia – sala muzyczna – pomoce dydaktyczne Szczegółowy wykaz produktów został ujęty w punkcie 2 podp. e) zapytania ofertowego. Należy załączyć formularz rzeczowo cenowy stanowiący załącznik nr 3 do zapytania 1 dostawa - (0)
3 Część III zamówienia – sala sensoryczna – pomoce dydaktyczne Szczegółowy wykaz produktów został ujęty w punkcie 2 podp. e) zapytania ofertowego. Należy załączyć formularz rzeczowo cenowy stanowiący załącznik nr 4 do zapytania 1 dostawa - (0)
4 Część IV zamówienia – sala gimnastyczna – pomoce dydaktyczne Szczegółowy wykaz produktów został ujęty w punkcie 2 podp. e) zapytania ofertowego. Należy załączyć formularz rzeczowo cenowy stanowiący załącznik nr 5 do zapytania 1 dostawa - (0)
5 Część V zamówienia – sala teatralna - pomoce dydaktyczne Szczegółowy wykaz produktów został ujęty w punkcie 2 podp. e) zapytania ofertowego. Należy załączyć formularz rzeczowo cenowy stanowiący załącznik nr 6 do zapytania 1 dostawa - (0)
6 Część VI – sala teatralna i muzyczna – pomoce dydaktyczne Szczegółowy wykaz produktów został ujęty w punkcie 2 podp. e) zapytania ofertowego. Należy załączyć formularz rzeczowo cenowy stanowiący załącznik nr 7 do zapytania 1 dostawa - (0)
7 Część VII zamówienia – sala plastyczno artystyczna – pomoce dydaktyczne Szczegółowy wykaz produktów został ujęty w punkcie 2 podp. e) zapytania ofertowego. Należy załączyć formularz rzeczowo cenowy stanowiący załącznik nr 8 do zapytania 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2665 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie - Wykonawca oświadcza , że zapoznał się z treścią zapytania ofertowego, i akceptuję zawarte w nim warunki realizacji usługi. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Oświadczenie - Oświadczam , że nie podlegam wykluczeniu na podstawie art 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.Proszę potwierdzić wpisując "Nie podlegam" (0)
4 Umowa - Wykonawca oświadcza , że zapoznał się z treścią wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i akceptuję jej postanowienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie RODO - Wykonawca oświadcza, że Wypełniłem(liśmy) obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Wypełniłem(liśmy)" (0)
6 Pełnomocnictwo - Proszę dodać pełnomocnictwo w przypadku gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 357