Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 09-09-2024 14:19:00 |
Placing offers : | 17-09-2024 10:00:00 |
Offers opening : | 17-09-2024 10:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Construction work |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Kościan, dnia 09 września 2024 r.
BZP.271.2.18.2024ZAPYTANIE OFERTOWE
Zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę za wykonanie montażu systemu oświetlenia awaryjno - ewakuacyjnego w budynku administracyjnym położonym przy Al. Kościuszki 22 w Kościanie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Montaż systemu sygnalizacji pożaru w budynku administracyjnym położonym przy Al. Kościuszki 22”
Zamawiający: Burmistrz Miasta Kościana Al. Kościuszki 22 64-000 Kościan
1.Termin realizacji zamówienia: 10 tygodni od dnia podpisania umowy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1)projekt techniczny – branża elektryczna (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego), 2)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego), 3)przedmiar robót (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego). 3.Zakres zadania obejmuje: 1)rozbudowę tablic elektrycznych, 2)montaż kabli zasilających, 3)okablowanie projektowanych instalacji, 4)wykonanie połączeń instalacji, 5)biały montaż, 6)montaż opraw oświetleniowych, 7)wykonanie pomiarów elektrycznych, 8)odbiór techniczny, 9)wykonanie dokumentacji powykonawczej. 4.Przed złożeniem oferty zaleca się dokonać wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia. 5.Warunki realizacji zamówienia zostały przedstawione w projekcie umowy (załącznik nr 4 do zapytania ofertowego). 6.Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonanie przedmiotu umowy. 7.Kryterium wyboru oferty: najniższa cena. 8.Sposób obliczenia: Cenę należy skalkulować na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i przedmiaru. Cena określona przez Wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegać zmianie. 9.Wymagane jest załączenie oświadczenia o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 5 do zapytania ofertowego). 10.Niespełnienie wymagania zawartego w ust. 9 przez Wykonawcę spowoduje odrzucenie oferty. 11.Składając ofertę Wykonawca oświadcza, że: 1)akceptuje warunki określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym, 2)uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez 15 dni, od dnia złożenia oferty, 3)gwarantuje realizację zamówienia w terminie wskazanym w ofercie i zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie ze złożoną ofertą, 4)uzyskał wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia, 5)wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym zapytaniu ofertowym. 12.Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny. 13.Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zmian istotnych warunków zapytania ofertowego w trakcie postępowania. 14.Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kościana z siedzibą w Urzędzie Miejskim Kościana, ul. Al. Kościuszki 22, Kościan; 2)inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim Kościana jest Pan Szymon Ślusarek, e-mail: szymon.slusarek@koscian.eu;* tel. 65 512 28 22 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego na wykonanie montażu systemu oświetlenia awaryjno - ewakuacyjnego w budynku administracyjnym położonym przy Al. Kościuszki 22 w Kościanie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Montaż systemu sygnalizacji pożaru w budynku administracyjnym położonym przy Al. Kościuszki 22”, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w na mocy prawa, oraz osoby upoważnione przez Administratora Pani/Pana danych osobowych do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych; 4)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania, a zawarta umowa przez okres 10 lat; 5)obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana jest warunkiem złożenia oferty, a następnie po uznaniu oferty jako najkorzystniejszej warunkiem zawarcia umowy; 6)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
2024-09-20 12:24 | Aneta Rabiega | Raport wyboru oferty |
2024-09-17 10:48 | Aneta Rabiega | Zestawienie ofert |
Announcements