Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-08-2024 09:33:00 |
Składania : | 11-09-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 11-09-2024 10:00:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FP |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn.: „Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. W. Kilara (boczna ul. Omańkowskiej) w Gliwicach”.
2. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej z rur polietylenowych PE100RC f 110x10,0 mm i sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC f 200x5,9 mm oraz PP f 225x13,8 mm w celu podłączenia w przyszłości budynków przy ul. Kilara w Gliwicach.
3. Szczegółowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - Załącznik nr 3 do Materiałów przetargowych (Załącznik nr 1 do Umowy).
4. Długość sieci wodociągowej i kanalizacyjnej– zgodnie z dokumentacją projektową.
5. Zamawiający zaznacza, że ze względu na powykonawczy charakter wynagrodzenia Wykonawcy, wszelkie ilości podane w Przedmiarze Robót stanowiącym część Dokumentacji Projektowej należy traktować jako ilości szacunkowe, które stanowią podstawę dla sporządzenia oferty przez Wykonawcę. W szczególności zatem ewentualny większy lub mniejszy zakres faktycznie zrealizowanych robót niż to wynika z Przedmiaru Robót, lecz objętych Dokumentacją Projektową będzie podstawą do rozliczenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem jednakże, iż wartość w ten sposób ustalonego wynagrodzenia nie przekroczy kwoty wynagrodzenia umownego wskazanego w § 9 ust. 1 Umowy.
6. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty: 36 miesięcy licząc od dnia następującego po dniu podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.
7. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej w terenie, na którym mają być prowadzone prace, po wcześniejszym ustaleniu terminu.
8. Wykonawca wykona wszystkie wymagane próby, w tym próby szczelności wszystkich rurociągów.
9. Wykonawca spełnić winien wszystkie wymagania określone w uzyskanych uzgodnieniach, opiniach branżowych, decyzjach, postanowieniach itd.
Szczegółowe warunki zamówienia zostały określone w Materiałach Przetargowych oraz we wzorze umowy o treści Załącznika nr 4.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-09-11 12:36 | Anna Jasińska | Informacja z otwarcia ofert - w załączeniu. |
2024-09-10 08:52 | Anna Jasińska | Wyjaśnienia treści Materiałów Przetargowych (4) - w załączeniu. |
2024-09-05 12:45 | Aneta Oleś | Wyjaśnienia treści Materiałów Przetargowych (3) - w załączeniu. |
2024-09-04 14:38 | Anna Jasińska | Wyjaśnienia treści Materiałów Przetargowych (2) - w załączeniu. |
2024-08-28 13:53 | Anna Jasińska | Wyjaśnienia treści Materiałów Przetargowych - w załączeniu. |
Komunikaty