Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RRG.271.16.2024.1.AG.PZ Zakup i dostawa gadżetów promujących/ materiałów promocyjnych w ramach realizacji projektu nr LTPL00210 pn. „Aktywne łączenie pokoleń w Trokach i Giżycku: wspieranie integracji oraz wspólnych zajęć sportowych i kulturalnych dla dzieci, młodzieży, dorosłych i seniorów ponad granicami”.

Ewa Dmochowska
Gmina Giżycko Oddział: Urząd Gminy Giżycko - RRG
Termin:
Zamieszczenia : 07-08-2024 13:51:00
Składania : 19-08-2024 12:15:00
Otwarcia : 19-08-2024 12:20:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny / formularz w załączeniu.

                                                                                                                                                                                               Giżycko, dnia 07.08.2024 r.

RRG.271.16.2024.1.AG.PZ



Zapytanie ofertowe: Zakup i dostawa gadżetów promujących/ materiałów promocyjnych 

w ramach realizacji projektu nr LTPL00210  pn. „Aktywne łączenie pokoleń w Trokach i Giżycku: wspieranie integracji oraz wspólnych zajęć sportowych i kulturalnych dla dzieci, młodzieży, dorosłych i seniorów ponad granicami” na podstawie Zarządzenia Nr 158/2022 Wójta Gminy Giżycko z dnia 20.12.2022 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Giżycko zamówień o wartości mniejszej niż 130.000,00 zł netto.



1. ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Giżycko, ul. Mickiewicza 33, 11-500 Giżycko

NIP 8451981949, REGON 790671225

Tel. 87/429 99 60, Fax. 87/429 99 76

www.ugg.pl


2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa gadżetów promujących/ materiałów promocyjnych 

w ramach realizacji projektu pn.  „Aktywne łączenie pokoleń w Trokach i Giżycku: wspieranie integracji oraz wspólnych zajęć sportowych i kulturalnych dla dzieci, młodzieży, dorosłych i seniorów ponad granicami” nr projektu LTPL00210 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Interreg VI-A Litwa – Polska.

2. Dopuszcza się możliwość jednej dostawy. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji, która stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych 

w niniejszym zapytaniu.


3. TERMIN 

1. Terminy wykonania przedmiotu zamówienia: do 30 dni kalendarzowych od zlecenia.

2. Terminy dostaw należy z Zamawiającym uzgodnić telefonicznie minimum na dwa dni przed planowaną dostawą.

3. Koszt dostaw pokrywa Wykonawca. 

4. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu na podstawie stosownego aneksu zawartego w formie pisemnej.


4. WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY

1. Termin składania ofert: do dnia 19.08.2024 do godz. 12:00

2. Termin otwarcia ofert: dnia 19.08.2024, godz. 12:15

3. Oferta winna być:

a) sporządzona w języku polskim,

b) zgodna z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym.

4 .    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 


5. OCENA ZŁOŻONYCH OFERT

1. Jedynym kryterium wyboru oferty jest całkowita cena brutto zamówienia, cena – 100%.

2. Zaoferowane ceny winny być cenami całkowitymi i ostatecznymi, uwzględniającymi wszelkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia i dostawy.  

3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotowego umowy, a co za tym idzie, zmniejszenia zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy.

4. Wykonawca w związku z ust. 3 nie może dochodzić roszczeń z tytułu nie zrealizowania  w całości umowy.


6. WARUNKI ROZLICZENIA I PŁATNOŚCI

1. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego  po uprzednim uzgodnieniu terminu.

2. Płatność będzie dokonana po zrealizowaniu dostawy na podstawie protokołu odbioru zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia oraz prawidłowo wystawionej faktury VAT w terminie do 14 dni od daty jej wpływu do Zamawiającego.

3. Fakturę należy wystawić na: Gminę Giżycko ul. Mickiewicza 33, 11-500 Giżycko, NIP 8451981949. 


7. OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTU

Dodatkowych informacji ze strony Zamawiającego udziela Anna Grabowska, adres e-mail: anna.grabowska@ugg.pl  tel. 87/429 99 82.


8. INNE INFORMACJE

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych mu w dniu sporządzania niniejszego zapytania ofertowego.

2. Wykonawcy uczestniczą w niniejszym postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt i nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia bądź unieważnienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego.

3. Niniejsze zapytanie nie jest zobowiązaniem do podpisania umowy.

4. Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania i złożenia oferty.


W załączeniu:

1. Formularz -  załącznik nr 1

2. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania 

3. RODO



                                                                                                                                 Wójt Gminy Giżycko

                                                                                                                                        /-/Marek Jasudowicz


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAPROSZENIE DO ZŁOZENIA OFERTY.docx docx 78.41 2024-08-07 13:51:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.doc doc 469.5 2024-08-07 13:51:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna RODO.docx docx 16.19 2024-08-07 13:51:00 Postępowanie
oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.pdf pdf 15.15 2024-08-07 13:51:00 Postępowanie
Formularz- gadźety.docx docx 34.55 2024-08-07 13:51:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Fartuch kuchenny , Fartuch kuchenny z nadrukiem – czarny, 2 nadruki logotypów 100 szt. Urząd Gminy Giżycko
Mickiewicza 33
11-500, Giżycko
(0)
2 Eko torba z długimi uchwytami, materiał- laminowana juta, kolor neutralny, 2 nadruki logotypów Eko torba z długimi uchwytami – laminowana juta, kolor neutralny, 2 nadruki logotypów 100 szt. Urząd Gminy Giżycko
Mickiewicza 33
11-500, Giżycko
(0)
3 Kubek termiczny Kubek termiczny z bambusowym wykończeniem, poj. min. 450 ml, 2 nadruki logotypów 100 szt. Urząd Gminy Giżycko
Mickiewicza 33
11-500, Giżycko
(0)
4 Parasol składany, Parasol składany, czarny, drewniana rękojeść, 2 nadruki logotypów 100 szt. Urząd Gminy Giżycko
Mickiewicza 33
11-500, Giżycko
(0)
5 Eko notes z długopisem, Eko notes z długopisem, bambusowa twarda okładka, bambusowy długopis, spiralne bindowanie, 2 nadruki logotypów 100 szt. Urząd Gminy Giżycko
Mickiewicza 33
11-500, Giżycko
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3158 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 30 dni od otrzymania zlecenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 16