- Strona główna
- Postępowanie ID 963958
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
17/AT/ZO/2024 Dostawa i montaż klimatyzatorów
Wystawiający
-
UżytkownikŁukasz Zieliński
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-08-09 09:57:00
-
Składania2024-08-19 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-08-19 11:00:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
I. Zamawiający:
Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr J. Biziela w Bydgoszczy; ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz
Telefon (52) 365 58 02, 365 58 60
NIP: 9532582266; REGON: 340517145
Strona internetowa Zamawiającego: www.umk.biziel.pl
I.
Tryb udzielania zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania
ofertowego na platformie zakupowej na podstawie regulaminu udzielania zamówień
o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości 130.000,00 zł netto,
obowiązującego w Szpitalu Uniwersyteckim nr 2 im. dr J. Biziela w Bydgoszczy.
Do postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo Zamówień
Publicznych.
II. Forma porozumiewania się Zamawiającego i wykonawców
Kontakt mailowy i/lub
telefoniczny z osobą upoważnioną ze strony Szpitala do kontaktów w
przedmiotowej sprawie.
Osoba upoważniona ze strony Szpitala do kontaktów:
Piotr Cholewinski tel.: 726 180 137
Zamawiający dopuszcza zadawanie pytań do postępowania przez platformazakupowa.pl. Zamawiający jest zobligowany do udzielania
wyjaśnień/odpowiedzi dotyczących zadanych pytań oraz publikacji wyjaśnień na
swojej stronie internetowej w ramach prowadzonego postępowania. Zamawiający nie
ma obowiązku składania wyjaśnień/odpowiedzi na zadane pytania jeśli wpłyną do
zamawiającego na mniej niż 3 dni przed wyznaczonym terminem otwarcia ofert.
III.
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą się
ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia (jeśli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania) do wykonywania czynności zgodnych z
przedmiotem zamówienia.
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie
niezbędne do wykonywania czynności zgodnych z przedmiotem zamówienia.
3. Dysponują odpowiednim potencjałem
technicznym niezbędnym do wykonywania czynności zgodnych z przedmiotem
zamówienia.
4. Dysponują osobami zdolnymi do
wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia.
IV. Dokumenty oraz oświadczenia wymagane przez Zamawiającego
1.
Wypełniony
formularz oferty - załącznik nr 1 do specyfikacji zamówienia.
2.
Oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik
nr 2 do specyfikacji zamówienia.
3.
Wykonawca
może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w
takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował
zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w
tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
V.
Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy złożyć drogą elektroniczną
za pomocą platformazakupowa.pl do dnia 19.08.2024 r. do godziny 10:00.
Uwaga: Wszelkie wymagane dokumenty lub ich
kopie należy przesłać drogą elektroniczną za pomocą platformazakupowa.pl. Wszędzie gdzie wymagany jest podpis
osoby uprawnionej Zamawiający dopuszcza również podpis elektroniczny.
VI.
Miejsce i termin otwarcia ofert
Zamawiający nie później niż 14 dni od
terminu składania ofert opublikuje na swojej stronie internetowej informację na
temat wyniku postępowania.
VII.
Informacja o możliwości składania
ofert częściowych
Zamawiający
nie zezwala na składanie ofert częściowych.
VIII.
Termin realizacji zamówienia
30 dni od podpisania umowy.
IX. Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
X. Wymagania dotyczące sposobu sporządzania oferty
1. Każdy
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi zawierać wypełniony oraz
podpisany formularz oferty (załącznik nr 1 do specyfikacji zamówienia) i
przesłany drogą elektroniczną za pomocą platformazakupowa.pl.
3. Oferta
musi zawierać podpisany załącznik nr 2 (oświadczenie wykonawcy) i przesłany drogą
elektroniczną za pomocą platformazakupowa.pl.
4. Osoby
uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub pełnomocnik muszą złożyć podpisy na
formularzach, oświadczeniach i załącznikach w miejscach do tego przeznaczonych.
Za podpis osoby uprawnionej uznaje się własnoręczny, czytelny podpis lub
imienną pieczątkę z parafą osoby upoważnionej.
5. Oferta
musi być napisana czytelnie w języku polskim.
6. Dokumenty
w wersji elektronicznej dołączone do oferty muszą być potwierdzone za zgodność
z oryginałem przez osoby uprawnione (na każdej zapisanej stronie).
7)
Wykonawca
w składanej ofercie ma prawo zastrzec informacje stanowiące tajemnice
przedsiębiorstwa. Informacje takie powinny zostać przekazane w formie
umożliwiającej zachowanie ich poufności wraz o oświadczeniem na piśmie, że
informacje w tym zakresie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być
ogólnie udostępnione.
Uwaga: Wszelkie wymagane dokumenty
lub ich kopie należy przesłać drogą elektroniczną za pomocą
platformazakupowa.pl . Wszędzie gdzie wymagany
jest podpis osoby uprawnionej Zamawiający dopuszcza również podpis
elektroniczny.
XI.
Kryteria oceny ofert
100% cena.
Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z
najniższą ceną brutto.
XII. Termin związania ofertą
1. Termin związania ofertą wynosi 45 dni
od dnia upływu terminu składania ofert.
Uwaga: Brak odpowiedzi na ofertę nie
oznaczają przyjęcia oferty. Do zawarcia umowy wymagane jest pisemne
oświadczenie/informacja Zamawiającego o wyborze oferty.
2. W przypadku nie podpisania umowy
przez oferenta przedstawiającego najkorzystniejszą ofertę Zamawiający ma prawo
wybrać ofertę kolejną z pozostałych ważnych ofert.
XIII. Informacje o unieważnieniu postępowania
1. Zamawiający unieważni postępowanie
jeżeli:
a)
w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu,
b) udzielenie
zamówienia lub zawarcie umowy na warunkach określonych w najkorzystniejszej ze
złożonych ofert nie leży w interesie Zamawiającego.
2. Zamawiający może unieważnić
postępowanie również bez podania przyczyny.
XIV.
Informacje o wizji lokalnej
Zamawiający wymaga wykonania wizji
lokalnej w dniu 14.08.2024,
godz. 9:00.
Osoba kontaktowa: Piotr Cholewinski
tel.: 726 180 137, dział Administracyjno - Techniczny bud. 15.
XV.
Termin zadawania i odpowiedzi na
pytania
Zamawiający
przyjmuje pytania po wykonaniu wizji lokalnej w terminie do 15.08.2024 do godz. 13:00 przesłane
drogą elektroniczną za pomocą platformazakupowa.pl.
Zamawiający odpowie
na pytania do dnia 16.08.2024
do godz. 13:00.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-08-20
09:33:02
|
Łukasz Zieliński |
Wynik
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?