Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.19.24.ZPOF Wykonanie projektów budowalnych dróg na terenie Gminy Resko

Łukasz Sobis
Gmina Resko
Termin:
Zamieszczenia : 02-08-2024 13:33:00
Składania : 13-08-2024 10:00:00
Otwarcia : 13-08-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, dotyczącego realizacji zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 130 tys. zł netto.


Wykonanie projektów budowalnych dróg na terenie Gminy Resko

Skrócony opis przedmiotu zamówienia:

Opracowanie dokumentacji projektowej, w tym projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno – budowlanego oraz projektu technicznego:

  1. Drogi dla pieszych i rowerów wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Resko w ciągu nieużytkowanego nasypu kolejowego, pomiędzy ulicami Szpitalna - Dworcowa (orientacyjna długość 1250 m)
  2. Drogi dla pieszych i rowerów wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Resko na terenie dz. nr 342, 340, 347/3 (orientacyjna długość 150 m)
  3. Przebudowy oraz budowy drogi wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Stara Dobrzyca, na terenie dz. nr 127/3, 286/4, 296/3, 160/5 (orientacyjna długość 480 m)

Zakres planowanych do wykonania opracowań projektowych wskazany został na załączonych mapach:

  • Budowa drogi dla pieszych i rowerów wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Resko w ciągu nieużytkowanego nasypu kolejowego, pomiędzy ulicami Szpitalna - Dworcowa Załącznik 3
  • Budowa drogi dla pieszych i rowerów wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Resko na terenie dz. nr 342, 340, 347/3 załącznik 4
  • Przebudowy oraz budowy drogi wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Stara Dobrzyca, na terenie dz. nr 127/3, 286/4, 296/3, 160/5 załącznik 5

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zapytanie ofertowe - do pobrania w sekcji poniżej.


Zamówienie obejmuje uzyskanie niezależnych pozwoleń na budowę/ zgłoszeń robót w zakresie planowanych przebudów/budów dróg wraz z infrastruktura techniczną.

1. Zakres zadania obejmuje miedzy innymi:

a)     Uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego dla planowanych opracowań projektowych, w przypadku wymaganym uzyskanie również decyzji środowiskowych.

a)     Uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego dla planowanych opracowań projektowych, w przypadku wymaganym uzyskanie również decyzji środowiskowych.

b)    Wykonanie map do celów projektowych dla wszystkich projektowanych odcinków dróg wraz z infrastrukturą techniczną oraz pozyskanie map zasadniczych dla realizacji zadania.

Zakres map swoim obszarem powinien obejmować teren wymagany dla realizacji projektów drogowych wraz z wymaganymi projektami branżowymi. Wykonawca w zakresie przygotowania map powinien wykonać szczegółowy pomiar rzędnych wysokościowych terenu oraz infrastruktury w celu właściwej realizacji zadania.

c)     Wykonanie badań geologicznych we wszystkich lokalizacjach projektowanych przebudów dróg wraz z infrastrukturą techniczną. (Odwierty badawcze maksimum co 150 m)

d)    Usuniecie kolizji dróg oraz zagospodarowania terenu z istniejącymi sieciami uzbrojenia terenu

e)     Projekty drogowe przebudowy/budowy dróg wraz z infrastrukturą techniczną we wszystkich wskazanych lokalizacjach.

f)     Projekty budowy oświetlenia drogowego we wszystkich wskazanych lokalizacjach opracowań projektowych oraz przebudowy napowietrznej linii elektroenergetycznej na kablową w m. Stara Dobrzyca w zakresie projektowanej przebudowy oraz budowy drogi, wraz z projektem przyłączy na działkach prywatnych w związku z przebudowywana linią napowietrzną na kablową.

W zakresie opracowań dróg dla pieszych i rowerów zaprojektować należy wzdłuż projektowanej linii oświetlenia kanał technologiczny, kablowy dla potrzeb instalacji miejskiej sieci monitoringu.

g)    W zakresie projektowanej przebudowy i budowy drogi w miejscowości Stara Dobrzyca uwzględnić należy projekt jezdni, chodników i miejsc postojowych.

h)     W zakresie projektu drogi dla pieszych i rowerów uwzględnić należy zjazdy oraz zejścia z nasypu kolejowego z projektowaną drogą do Parku Miejskiego w Resku na terenie działki 292/13 obręb Resko.

i)      Wykonanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego

j)      W zakresie opracowywanych dokumentacji projektowych Wykonawca winien uzyskać wymagane warunki techniczne od gestorów sieci

k)     Dokumentacje projektowe opracować w oparciu o ustalenia i uzgodnienia z Zamawiającym.

l)      Przygotowania materiałów obejmujących dane wymagane do wycinki drzew i krzewów w celu uzyskania zgody na ich wycinkę.

m)   Uzyskanie wszystkich wymaganych decyzji i uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót.

Opracowanie i zatwierdzenie projektów stałej organizacji ruchu

 

W zakresie dokumentacji projektowych uwzględnić należy wszystkie koszty wymagane dla realizacji wskazanych w zapytaniu opracowań projektowych.

Dokumentacje projektowe wykonać należy zgodnie z ustawą Prawo Budowlane.

Wszystkie rozwiązania projektowe należy uzgodnić z Zamawiającym.

 

2.  W ramach zamówienia opracować należy trzy odrębne dokumentacje projektowe wraz ze specyfikacjami technicznymi, kosztorysami, przedmiarami robót oraz projektami stałej organizacji ruchu odrębnie dla tematu:

-   Drogi dla pieszych i rowerów wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Resko w ciągu nieużytkowanego nasypu kolejowego, pomiędzy ulicami Szpitalna - Dworcowa (orientacyjna długość 1250 m)

-       Drogi dla pieszych i rowerów wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Resko na terenie dz. nr 342, 340, 347/3 (orientacyjna długość 150 m)

-   Przebudowy oraz budowy drogi wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Stara Dobrzyca, na terenie dz. nr 127/3, 286/4, 296/3, 160/5 (orientacyjna długość 480 m)

 

3.  Dokumentację przygotować należy dla każdego tematu oddzielnie w 5 egzemplarzach projektu budowlanego oraz 3 egzemplarze projektu technicznego i 2 egzemplarze zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu.

Dokumentację dotyczącą badań geologicznych należy dostarczyć oddzielnie dla każdego z tematów. Dokumentację projektu budowlanego i wykonawczego wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz kosztorysami, projektami stałej organizacji ruchu oraz dokumentacją dotyczącą badań geologicznych załączyć na nośniku CD/DVD w wersji edytowalnej i PDF

4.  Projekty należy uzgodnić z Zamawiającym oraz w wymaganym zakresie z właścicielami sieci infrastruktury technicznej.

5.  Przedmiot zamówienia obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji budowy. Wykonawca uwzględni koszt nadzoru autorskiego w cenie oferty

6.  Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego wymagane zgłoszenia/ pozwolenia na budowę dla zakresów opracowań projektowych wskazanych w niniejszym zapytaniu.


Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w realizacji przedmiotu umowy w wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego brutto, za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu przewidzianego w zapytaniu na zakończenie prac. Kwota kary umownej zostanie potrącona z kwoty faktury

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 531 722 640

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Informacja RODO 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Reska Arkadiusz Czerwiński, ul. Rynek 1, 72-315 Resko e-mail resko@resko.pl ; 2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Resko jest Mateusz Jaworski, kontakt: adres e-mail iod@resko.pl, telefon 531 723 031; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Wykonanie projektów budowalnych dróg na terenie Gminy Resko, znak sprawy ZP.271.19.24.ZPOF prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1330 z późn. zm.). 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) Posiada Pani/Pan: 8) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 9) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).; 10) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 11) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 12) Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zalacznik 3.pdf pdf 1609.81 2024-08-02 13:33:00 Postępowanie
zalacznik 4.pdf pdf 3528.64 2024-08-02 13:33:00 Postępowanie
zalacznik 5.pdf pdf 2406.68 2024-08-02 13:33:00 Postępowanie
zapytanie_projekt_drogi.docx docx 55.97 2024-08-02 13:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.docx docx 19.06 2024-08-02 13:33:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.docx docx 17.38 2024-08-02 13:33:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Budowa drogi dla pieszych i rowerów wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Resko w ciągu nieużytkowanego nasypu kolejowego Projekt: Budowa drogi dla pieszych i rowerów wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Resko w ciągu nieużytkowanego nasypu kolejowego 1 usługa - (0)
2 Budowa drogi dla pieszych i rowerów wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Resko na terenie dz. nr 342 Projekt: Budowa drogi dla pieszych i rowerów wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Resko na terenie dz. nr 342 1 usługa - (0)
3 Przebudowy oraz budowy drogi wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Stara Dobrzyca, na terenie dz. nr 127/3, 286/4, 160/5 Projekt: Przebudowy oraz budowy drogi wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Stara Dobrzyca, na terenie dz. nr 127/3, 286/4, 160/5 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Zamawiający ustala następujące terminy realizacji Zamówienia: - opracowanie dokumentacji projektowej wraz z opracowaniami towarzyszącymi do 31.03.2025 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Rozliczenie - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym pozyskania map do celów projektowych, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki płatności - Zamawiający nie przewiduje fakturowania częściowego. Faktura końcowa za wykonanie usługi zostanie zrealizowana po wykonaniu całego przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona odbioru końcowego i płatności końcowej za zrealizowany przedmiot zamówienia nie wcześniej niż 01.01.2025 r. Płatność zostanie zrealizowana po uzyskaniu pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót dla każdego z projektów w zakresie zamówienia. Termin płatności faktury do 30 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz ofertowy z załącznikiem - Należy załączyć: - uzupełniony i podpisany formularz ofertowy (zał nr 1 ) - uzupełniony i podpisany formularz "Wykaz osób" (zał nr 2) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do za [...].docx

Załącznik nr 2 do za [...].docx

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 89