Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GKV.222.8.2024 Ustalenia przebiegu granic i obliczenie powierzchni wybranych działek ewidencyjnych w powiecie świdnickim

Anna Kwiatkowska
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy
Termin:
Zamieszczenia : 19-06-2024 14:04:00
Składania : 26-06-2024 13:00:00
Otwarcia : 26-06-2024 13:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Geodeta Powiatowy zaprasza do złożenia oferty na wykonanie prac geodezyjnych i sporządzenie niezbędnej do aktualizacji danych ewidencji gruntów i budynków dokumentacji geodezyjnej dla wybranych działek ewidencyjnych położonych w powiecie świdnickim. Na niniejsze zamówienie Zamawiający zamierza przeznaczyć 95.000,00 zł.

I. Informacje dotyczące realizacji zlecenia (zamówienia):

1.  przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych czynności w ramach prac geodezyjnych w podziale na zadania, w szczególności: analiza materiałów znajdujących się w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, ustalenie przebiegu granic ewidencyjnych (tam gdzie jest to konieczne) oraz obliczenie powierzchni ewidencyjnej z dokładnością do m2, zgodnie z obowiązującymi standardami technicznymi wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych prac do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, dla działek położonych w obrębach:

zadanie nr 1:

Czechy (021904_5.0003) w jednostce ewidencyjnej Jaworzyna Śląska – obszar wiejski – działki nr 379 (dr – 2.80 ha) i 334 (dr – 1.89 ha),

zadanie nr 2:

Pastuchów (021904_5.0008) w jednostce ewidencyjnej Jaworzyna Śląska – obszar wiejski – działki nr: 2 (dr – 1.09 ha), 337/2 (dr – 1.74 ha), 345 (dr – 0.15 ha) i 352 (dr – 0.31 ha),

zadanie nr 3:

Krasków (021905_2.0007) w jednostce ewidencyjnej Marcinowice – działki nr 17 (dr – 2.70 ha) i 18 (dr – 0.51 ha),

zadanie nr 4:

Międzyrzecze (021906_5.0010) w jednostce ewidencyjnej Strzegom – obszar wiejski – działka nr 355 (dr – 1.11 ha),

zadanie nr 5:

Żarów (021908_4.0001) w jednostce ewidencyjnej Żarów – miasto – działka nr 1060 (dr – 1.46 ha),

zadanie nr 6:

Gniewków (021903_2.0006) w jednostce ewidencyjnej Dobromierz – działki nr: 159/3 (dr – 0.10 ha), 159/6 (dr – 0.35 ha) i 162/1 (dr – 1.07 ha),

zadanie nr 7:

Jugowa (021903_2.0008) w jednostce ewidencyjnej Dobromierz – działki nr: 418 (dr – 1.68 ha), 423/1 (dr – 1.33 ha), 428/2 (dr – 1.47 ha), 429/2 (dr – 0.16 ha) i 483 (dr – 0.56 ha),

zadanie nr 8:

Żółkiewka (021906_5.0022) w jednostce ewidencyjnej Strzegom – obszar wiejski – działki nr: 241/2 (dr – 0.80 ha), 244/2 (dr – 1.67 ha), 244/3 (dr – 1.97 ha) i 248 (dr – 1.17 ha).

 

Powierzchnia obszaru objętego opracowaniem w ramach wszystkich zadań według danych ewidencji gruntów i budynków wynosi 26.09 ha.

zadanie nr 9 dodatkowe (w przypadku posiadania wolnych środków) do negocjacji:

Roztoka (021903_2.0011) w jednostce ewidencyjnej Dobromierz – działki nr: 586/3 (dr – 1.50 ha), 676 (dr – 0.13 ha), 678 (dr – 0.28 ha), 687/3 (dr – 1.12 ha), 689/1 (dr – 1.42 ha) i 689/2 (dr – 0,45 ha).


2. w ramach czynności objętych zamówieniem należy wykonać w szczególności:

a)  analizę materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny,

b)  w przypadkach, o których mowa w § 31 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2021 r poz.1390 z późn. zm.) dane dotyczące położenia granic działek ewidencyjnych pozyskać w wyniku pomiarów geodezyjnych poprzedzonych ustaleniem przebiegu granic,

c) dokonać obliczenia pól powierzchni ww. działek ewidencyjnych z dokładnością do m2 zgodnie z obowiązującymi przepisami rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2022 r. poz. 1670),

d) rezultat wykonanych prac i opracowaną dokumentację należy skompletować w postaci operatu technicznego i przekazać do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.

3. według informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków dla działek położonych w poszczególnych obrębach ewidencyjnych:

a)   Czechy działki nr 379 (23 z 53 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych) i 334 (7 z 175 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych) – część danych dotyczących punktów granicznych nie spełnia standardów technicznych, natomiast pola powierzchni działki, użytku w granicach działki oraz precyzja zapisu pól powierzchni nie spełniają wymagań § 16 ust.2 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków,

b)   Pastuchów działki nr: 2 (20 z 44 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych), 337/2 (67 z 154 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych), 345 (8 z 9 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych) i 352 (7 z 10 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych) – część danych dotyczących punktów granicznych nie spełnia standardów technicznych, natomiast pola powierzchni działki, użytku w granicach działki oraz precyzja zapisu pól powierzchni nie spełniają wymagań § 16 ust.2 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków,

c)   Krasków działki nr 17 (32 z 124 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych) i 18 (2 z 15 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych) – część danych dotyczących punktów granicznych nie spełnia standardów technicznych, natomiast pola powierzchni działki, użytku w granicach działki oraz precyzja zapisu pól powierzchni nie spełniają wymagań § 16 ust.2 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków,

d)   Międzyrzecze działka nr 355 (21 z 43 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych) – część danych dotyczących punktów granicznych nie spełnia standardów technicznych, natomiast pola powierzchni działki, użytku w granicach działki oraz precyzja zapisu pól powierzchni nie spełniają wymagań § 16 ust.2 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków,

e)   Żarów działka nr 1060 (21 z 60 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych) – część danych dotyczących punktów granicznych nie spełnia standardów technicznych, natomiast pola powierzchni działki, użytku w granicach działki oraz precyzja zapisu pól powierzchni nie spełniają wymagań § 16 ust.2 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków,

f)   Gniewków działki nr: 159/3 (3 z 5 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych), 159/6 (4 z 47 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych) i 162/1 (11 z 83 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych) – część danych dotyczących punktów granicznych nie spełnia standardów technicznych, natomiast pola powierzchni działki, użytku w granicach działki oraz precyzja zapisu pól powierzchni nie spełniają wymagań § 16 ust.2 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków,

g)   Jugowa działki nr: 418 (29 z 31 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych), 423/1 (8 z 54 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych), 428/2 (16 z 96 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych), 429/2 (4 z 11 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych) i 483 (10 z 14 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych) – część danych dotyczących punktów granicznych nie spełnia standardów technicznych, natomiast pola powierzchni działki, użytku w granicach działki oraz precyzja zapisu pól powierzchni nie spełniają wymagań § 16 ust.2 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków,

h)   Żółkiewka działki nr: 241/2 (7 z 17 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych), 244/2 (12 z 38 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych), 244/3 (18 z 41 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych) i 248 (8 z 10 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych) – część danych dotyczących punktów granicznych nie spełnia standardów technicznych, natomiast pola powierzchni działki, użytku w granicach działki oraz precyzja zapisu pól powierzchni nie spełniają wymagań § 16 ust.2 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków,

i)    Roztoka działki nr: 586/3 (2 z 181 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych), 676 (2 z 18 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych), 678 (14 punktów ujawnionych w bazie EGiB spełnia standardy dokładnościowe), 687/3 (3 z 132 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych), 689/1 (62 z 76 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych) i 689/2 (19 z 27 punktów ujawnionych w bazie EGiB nie spełnia standardów dokładnościowych) – część danych dotyczących punktów granicznych nie spełnia standardów technicznych, natomiast pola powierzchni działki, użytku w granicach działki oraz precyzja zapisu pól powierzchni nie spełniają wymagań § 16 ust.2 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków.


4.  podstawowe dane ewidencyjne działek można przeglądać w portalu mapowym powiatu świdnickiego https://swidnicki.webewid.pl/e-uslugi/portal-mapowy;

5. zgłoszeń prac geodezyjnych należy dokonać w przypadkach i na zasadach określonych  w art. 12 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.  U. z 2023 r. poz.1752);

6. materiały niezbędne do wykonania prac geodezyjnych udostępnione zostaną wykonawcy z uwzględnieniem art. 40 a ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2023 r. poz. 1752);

7. wzór umowy, którą Zamawiający podpisze z Wykonawcą, stanowi załącznik nr 3 do rozeznania cenowego;

8. okres realizacji zamówienia do dnia 15 października 2024 r.; przewiduje się za zgodą Zamawiającego możliwość przesunięcia terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych lub niekorzystnych warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w podanym terminie;

9. kryterium wyboru – najniższa cena sumy zadań od 1 do 8;

10. płatne w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto Wykonawcy.


II. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach prowadzonego postępowania oraz po zawarciu umowy.

W ramach prowadzonego postępowania GKV.222.8.2024 o udzielenie zamówienia realizowanego w formie zapytania ofertowego będą przetwarzane dane osobowe zawarte w złożonych ofertach. Ponadto dane osobowe zawarte w wybranej ofercie będą przetwarzane dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej realizacji. Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako „RODO”, Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy informuje, iż:   

  1. Współadministratorami Danych Osobowych Pana/Pani będzie Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul.Parkowa 2, zwane dalej „ADO” oraz Starosta Świdnicki, 58-100 Świdnica, ul.M.Skłodowskiej-Curie 7. Skontaktować z nim można się poprzez adres e-mail: sekretariat@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
  2. Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w Powiatowym Biurze Geodezji i Katastru w Świdnicy jest Pan Wojciech Chudziński. Skontaktować się z nim można poprze e-mail: iodo@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
  3. Dane osobowe zawarte w ofercie będą przetwarzane w celu prawidłowego udzielenie zamówienia publicznego a w przypadku wyboru oferty dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej realizacji; podstawą prawną przetwarzania danych jest art.6 ust.1 lit b i c RODO; dobrowolne podanie numeru telefonu kontaktowego lub adresu e-mailowego w ofercie lub formularzu elektronicznym traktowane będzie jako zgoda na ich przetwarzanie w celach kontaktowych na zasadzie art. 6 lit. a RODO (na podstawie Pana/Pani dobrowolnej zgody);
  4. Przekazane w ofertach dane osobowe mogą być udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art.4 pkt.9 RODO, w szczególności podmiotom sprawującym nadzór nad Powiatowym Biurem Geodezji i Katastru w Świdnicy,  podmiotom świadczącym usługi w zakresie przemieszczania i doręczania przesyłek, podmiotom świadczącym usługę w zakresie obsługi prawnej jednostki, dostawcy systemów informatycznych i usług IT oraz w związku z realizacją obowiązku ustawowego w zakresie udzielenia informacji publicznej;
  5. Dane osobowe mogą być przekazywane organom publicznym, organom ścigania lub innym organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) w związku z prowadzonym przez nie postępowaniem;
  6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
  7. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych osobowych, nie dłużej niż przez okres wynikający z JRWA (jednolitego rzeczowego wykazu akt) obowiązującego u ADO;
  8. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania;
  9. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie dobrowolnej zgody ma Pan/Pani dodatkowo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo żądania usunięcia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Do pozostałych danych osobowych nie przysługuje Panu/Pani prawo do usunięcia danych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, przenoszenia danych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  10. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  11. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych spowoduje, że nie będzie możliwe uwzględnienie w niniejszym postępowaniu złożonej oferty;
  12. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez ADO, w tym profilowaniu. 

III. Wymagania stawiane Wykonawcy:

  1. posiadanie niezbędnej wiedzy i umiejętności do wykonania zamówienia oraz dysponowanie potencjałem technicznym, kadrowym gwarantującym wykonanie przedmiotu zamówienia;
  2. posiadanie uprawnień geodezyjnych z zakresu 2 niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia lub osób, które takie uprawnienia posiadają;
  3. prowadzenie działalności gospodarczej tożsamej z przedmiotem zamówienia;
  4. w przypadku podmiotów działających w formie spółki cywilnej do oferty należy załączyć kopię umowy spółki wraz z aneksami;
  5. złożenie oferty na formularzu oferty udostępnionym przez Zamawiającego.

IV. Informacje dodatkowe:

  1. Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia łącznie z kosztami przygotowania oferty.
  2. Formularz oferty udostępniony przez Zamawiającego musi być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku działania poprzez pełnomocników należy załączyć kopię stosownego pełnomocnictwa, jeżeli sposób reprezentacji nie wynika z powszechnie dostępnych rejestrów KRS, CEIDG.
  3. Zamawiający nie ma obowiązku dopytywania Wykonawcy w przypadku wątpliwości co do treści złożonej oferty.
  4. Spośród kompletnych ofert (zawierająca wszystkie wymagane informacje i dokumenty) wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która otrzyma największą ilość punktów - 100 pkt. Sposób oceny oferty: oferta zawierająca najniższą cenę brutto dla wszystkich zadań od nr 1 do nr 8 otrzyma 100 pkt. Ilość punktów = Cn/Cb*100, gdzie Cn - najniższa cena brutto spośród złożonych ofert, Cb - cena brutto badanej oferty. Wybór oferty następuje w oparciu o kryterium 100% cena.
  5. W przypadku, gdy wartość poszczególnych ofert przekroczy posiadane na niniejszy cel środki finansowe Zamawiający dopuszcza rezygnację z realizacji wybranych zadań. Jeżeli wartość najkorzystniejszej z ofert spowoduje pozostawieniem wolnych środków finansowych Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcą ceny i zakresu realizacji zadania nr 9 dodatkowego.
  6. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
  7. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert cenowych.
  8. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, ceny należy podawać w PLN.
  9. W formularzu elektronicznym udostępnionym na platformie zakupowej należy podać wartość oferty netto oraz stawkę VAT. Cena oferty netto, stawka VAT musi być zgodna z ceną formularza oferty udostępnioną przez Zamawiającego.
  10. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi (np. drogą elektroniczną, telefonicznie lub za pośrednictwem platformy zakupowej) wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie niniejszego zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
  11. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  12. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy lub z innych przyczyn umowa nie zostanie zawarta albo po zawarciu nastąpi jej rozwiązanie, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez konieczności prowadzenia nowej procedury wyboru Wykonawcy.
  13. Zamawiający zastrzega sobie, że może pozostawić niniejsze zapytanie bez rozstrzygnięcia oraz możliwość odstąpienia od realizacji niniejszego zadania bez podania przyczyny.
  14. Zapytania dotyczące postępowania można kierować do Zamawiającego pisemnie za pośrednictwem platformy zakupowej (funkcja Wyślij zapytanie) w terminie do 2 dni roboczych przed upływem terminu składania ofert. Zapytania przesłane po tym terminie mogą pozostać bez odpowiedzi.

Osobą do kontaktów w sprawach proceduralnych dotyczących postępowania jest zastępca dyrektora Anna Kwiatkowska, e-mail: a.kwiatkowska@geodezja.swidnica.pl .

W przypadku pytań:

  • merytorycznych związanych z przedmiotem zamówienia, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.    

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik_nr_1_wzór_oferty.doc doc 100 2024-06-19 14:04:00 Postępowanie
Załącznik_nr_2_opis_zamówienia_nowe.pdf pdf 151.13 2024-06-19 14:04:00 Postępowanie
Załącznik_nr_3_projekt_umowy.pdf pdf 299.2 2024-06-19 14:04:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #943306.docx docx 38.71 2024-06-26 14:29:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-26 14:29 Anna Kwiatkowska W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie prac geodezyjnych Wykonanie prac geodezyjnych obejmujących zadania 1 - 8 1 usługa Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru
ul. Parkowa 2
58-100 , Świdnica
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz oferty - Proszę załączyć wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Inne dokumenty wymagane w postępowaniu - Jeżeli z opisu zamówienia wynika konieczność załączenia innych dokumentów (np. kopię umowy spółki cywilnej wraz z aneksami, upoważnienie dla osoby składającej ofertę w imieniu wykonawcy, itp.) proszę załączyć właściwe dokumenty (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 240