Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KZP.382.06.2024 Dostawa pomocy dydaktycznej: multimedialnego stołu anatomicznego prezentującego obraz ciała ludzkiego w rzeczywistych rozmiarach na potrzeby Instytutu Lekarskiego dla kierunku lekarskiego ANS w Nowym Targu

Termin:
Zamieszczenia : 22-05-2024 17:24:00
Składania : 06-06-2024 09:00:00
Otwarcia : 06-06-2024 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa pomocy dydaktycznej: multimedialnego stołu anatomicznego prezentującego obraz ciała ludzkiego w rzeczywistych rozmiarach na potrzeby Instytutu Lekarskiego dla kierunku lekarskiego ANS w Nowym Targu (zwany dalej także „Sprzętem”). Przedmiotem zamówienia jest również wniesienie Sprzętu (w ramach dostawy), montaż, instalacja w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, uruchomienie z wykazaniem poprawności działania w terminie ustalonym z Zamawiającym, a także instruktaż, szkolenie – z uwzględnieniem m.in. wymagań określonych w zał. nr 1 do umowy – Opis parametrów technicznych - OPZ. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)/ Opis Parametrów Technicznych stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy – zał. nr 5 do SWZ. Warunki wykonania zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących zał. nr 5 do SWZ a także w zał. nr 1 do niniejszej umowy, tj. Opisie Parametrów Technicznych - OPZ. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wady na dostarczone urządzenia, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy, wynosi minimum 24 miesiące. Oferty w których Wykonawca zaoferował krótszy okres gwarancji zostaną odrzucone jako niespełniające warunków określonych w SWZ. Inne postanowienia dotyczące gwarancji zawiera zał. nr 1 do umowy – Opis parametrów technicznych - OPZ Dostarczany przedmiot zamówienia w momencie dostawy, winien być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, bez wad i uszkodzeń i pochodzić z bieżącej produkcji tj. wyprodukowany w w 2024 roku, kompletny i gotowy do użycia – bez dodatkowych nakładów finansowych ze strony Zamawiającego. Stół anatomiczny powinien być dostarczany przez autoryzowanego dystrybutora lub producenta. Dostawę należy wykonać do siedziby Zamawiającego, tj. 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Kwoty przeznaczone na sfinansowanie zamówienia: netto: 365 000,00 zł brutto: 448 950,00 zł Ofertę należy złożyć do dnia 03.06.2024 r. do godziny 09:00 za pośrednictwem Platformy zakupowej. W wyniku przeprowadzonych wstępnych konsultacji rynkowych wydłużono termin do składania ofert ponad wymagane minimum ustawowe o 5 dni kalendarzowych. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji w platformazakupowa.pl. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.06.2024 r. o godzinie 09:05.


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 22.05.2024.pdf pdf 149.97 2024-05-22 17:24:00 Postępowanie
Zał 1 Opis parametrów technicznych - OPZ.docx docx 34.6 2024-05-22 17:24:00 Postępowanie
Zał 3 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 125 pzp.docx docx 140.62 2024-05-22 17:24:00 Postępowanie
Zał 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.docx docx 137.09 2024-05-22 17:24:00 Postępowanie
Zał 5 Projektowane postanowienia umowy.docx docx 147.42 2024-05-22 17:24:00 Postępowanie
Zał 6 Oświadczenie grupa kapitałowa.docx docx 143.43 2024-05-22 17:24:00 Postępowanie
Zał 7 Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów.docx docx 137.18 2024-05-22 17:24:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania z dnia 29.05.2024 r..docx docx 17.03 2024-05-29 15:58:25 Postępowanie
SWZ stół anatomiczny — zmiana z 29.05.2024.docx docx 291.89 2024-05-29 15:58:28 Postępowanie
Zał 2 do SWZ - Formularz ofertowy — zmiana 29.05.2024.docx docx 145.12 2024-05-29 15:58:30 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie 29.05.2024.pdf pdf 50.2 2024-05-29 15:58:33 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania z dnia 29.05.2024 r..docx docx 17.03 2024-05-29 15:58:05 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z dnia 06.06.2024.pdf pdf 61.81 2024-06-06 12:52:38 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty KZP.382.06.2024 — komunikat.pdf pdf 483.84 2024-06-14 16:11:16 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-14 16:11 Maciej Hryc Szanowni Państwo,
przekazuję Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 14.06.2024 r.

z uszanowaniem,
Maciej Hryc

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-06-06 12:52 Maciej Hryc Informacja z otwarcia ofert z dnia 06.06.2024 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-06-06 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwoty przeznaczone na sfinansowanie zamówienia:

netto: 365 000,00 zł

brutto: 448 950,00 zł
2024-05-29 15:58 Maciej Hryc Szanowni Państwo,
w związku z pytaniami z dnia 29.05.2024 r. przesyłam odpowiedzi udzielone przez Zamawiającego. Szczegóły w piśmie.

Z poważaniem,
Maciej Hryc

Odpowiedzi na pytani [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 371